2026-03-01, 15:33
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Håll käften om sånt som inte har sänts

Detta är från svensk media och skvallerbloggar. Inte från programmet.
Citera
2026-03-01, 15:35
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
vad snackar du om? har du psykos? vilken lusstlåda?

"Det finns en hemlig kondomlåda i "Farmen" (2026) som är placerad vid ytterdörren till stora huset. Enligt deltagarna Amanda Kniberg och Erik Berg Sijmons samt programledaren Anna Brolin har lådan använts flitigt och fyllts på av produktionen under inspelningens gång. Det är en detalj som tittarna inte får se i den vanliga TV-sändningen"
Citera
2026-03-01, 15:37
Medlem
lunarluddes avatar
Ut med Amanda och Peter griffin aka Erik, samt kurden.
Citera
2026-03-01, 15:37
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Helt riktigt.

Erik har väl tom gått upp i vikt

Han klättrar och hänger flitigt i körsbärsträden.
Citera
2026-03-01, 16:17
Medlem
Abelssuns avatar
Ut med valrossen Erik och Amanda snart! Hade hoppats uppdragen skulle misslyckas ikväll.
Citera
2026-03-01, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ut med Amanda och Peter griffin aka Erik, samt kurden.
hejar du på ickebinära vanessa?
Citera
2026-03-01, 19:16
Medlem
Puma006s avatar
Dagens avsnitt:

Stephanie ska inte säga att andra är omogna när hon själv visat i veckan hon är omogen då hon sjunkit. Då hon inte kan stå för vad hon sagt och när hon hamnar i en konflikt då ignorerar hon detta istället för snacka ut om detta.

Amanda ställde till en scen igen när hon vart vald till andrekämpe.

Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det vore komiskt om Angelica blir tredjekämpe och åker ut.
Citerar in mig själv. Det vart som jag befarade att ena klotterplanket åkte ut. Ahmed plan att skydda Angelica gick åt skogen med att ta med henne till Torpet. En av säsongen hittills roligaste händelser.
Citera
2026-03-01, 19:17
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Äckel-vanessa, hoppas könsbytet och 1,5 cm dase kommer bäras med pondus. Största kärringen.

Precis vad jag skulle hoppa in å skriva.
Jag är man/ Största kärringen där inne.
Klarar inte ens av att acceptera spelets regler. Folk ska ut, det är inget sommarkollo..
Citera
2026-03-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Ut med valrossen Erik och Amanda snart! Hade hoppats uppdragen skulle misslyckas ikväll.

Amanda är väl en av få som hittills har visat sig värdig genom att tävla och vinna flera gånger.

Produktionsbolaget verkar fatta att Vanessa gör bra TV och tänker inte låta henne åka hem. Hon jobbar inte och tävlar inte heller, snackar bara skit. Tror att alla vill ha ut henne för att hon är ett hot, jodå möjligtvis ett hot mot deras välbefinnande. Blir bara konstigt med en tjej som vill vara kille, försöker ha ett kroppsspråk som mest är orten och inte alls manligt jämfört med de övriga killarna som är obrydda om hur de beter sig och därför framstår som killar. Samtidigt reagerar hon på allt som en äkta tjej och en skör och känslig sådan. Finns ju ingen manlighet i hennes mentalitet. Typiskt tjejer också att skapa drama.
Citera
2026-03-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
"Det finns en hemlig kondomlåda i "Farmen" (2026) som är placerad vid ytterdörren till stora huset. Enligt deltagarna Amanda Kniberg och Erik Berg Sijmons samt programledaren Anna Brolin har lådan använts flitigt och fyllts på av produktionen under inspelningens gång. Det är en detalj som tittarna inte får se i den vanliga TV-sändningen"

Kan det funnits fler par än Amanda och Erik?

Ahmed och Angelica?
Stephanie och Taurus?

Nisse kanske stoppade på sig en bunt kondomer för att ha till hands om han skulle få till det med Tindra?
Citera
2026-03-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Precis vad jag skulle hoppa in å skriva.
Jag är man/ Största kärringen där inne.
Klarar inte ens av att acceptera spelets regler. Folk ska ut, det är inget sommarkollo..

Precis vad jag skrev nyss. Hon är ju mentalt en kvinnlig dramaqueen på 12 år, och väldigt omanlig.
Citera
2026-03-01, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Amanda är väl en av få som hittills har visat sig värdig genom att tävla och vinna flera gånger.

Produktionsbolaget verkar fatta att Vanessa gör bra TV och tänker inte låta henne åka hem. Hon jobbar inte och tävlar inte heller, snackar bara skit. Tror att alla vill ha ut henne för att hon är ett hot, jodå möjligtvis ett hot mot deras välbefinnande. Blir bara konstigt med en tjej som vill vara kille, försöker ha ett kroppsspråk som mest är orten och inte alls manligt jämfört med de övriga killarna som är obrydda om hur de beter sig och därför framstår som killar. Samtidigt reagerar hon på allt som en äkta tjej och en skör och känslig sådan. Finns ju ingen manlighet i hennes mentalitet. Typiskt tjejer också att skapa drama.

Har ogillat henne från början men samtidigt fattar jag inte varför det anses vara fel av henne att välja just Amanda. "Hon vill ju vara kvar". Det vill väl samtliga? Så varför är vissa mer OK att välja än andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in