2026-02-25, 19:27
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Jag spoilar inget, jag bara gissar!!! Vet ju vad de fick för uppdrag och hur de tolkat dem och jag tycker de misstolkat dem.
Vet ju att Vincent sa att de skulle virka rutor och du ser väl själv hur alla virkar långa längder. Som sjalar. Om de virkat s k mormorsrutor, som är vanligast, så hade det varit klara för länge sen. De är luftigare och inte så täta som det de nu virkat. Tror de kommer missa belöningen och tyskan kommer få skulden, trots att det väl var Alex som fick virkuppdraget, när han var storbonde.
Då skriver man, jag tror de kommer misslyckas med uppdragen, inte de kommer misslyckas med uppdragen och steffi har sytt ihop allt till ett täcke ssom inte hänt.
Citera
2026-02-25, 19:34
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Så om jag citerar vad Vanessa sagt på TV betyder det det att jag tror på det? Nej din dumma horunge.

Det är DU som ifrågasätter det så bevisbördan ligger på dig. Det är DU som tagit upp ämnet, ingen annan.

Bevisbördan ligger inte på dom som ifrågasätter ditt ogrundande påstående ditt inavel.

Bevisbördan ligger på DIG. Vill du inte bevisa något så sluta gör påståenden.
.
Senast redigerad av Blessed81 2026-02-25 kl. 19:37.
Citera
2026-02-25, 19:35
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Så om jag citerar vad Vanessa sagt på TV betyder det det att jag tror på det? Nej din dumma horunge.

Det är DU som ifrågasätter det så bevisbördan ligger på dig. Det är DU som tagit upp ämnet, ingen annan.

Bevisbördan ligger inte på dom som ifrågasätter ditt ogrundande påstående ditt inavel.

Bevisbördan ligger på DIG. Vill du inte bevisa något så sluta gör påståenden.

.
Citera
2026-02-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Det är ingen ide har försökt förklara det här för skribenten i tio inlägg snart, hissen går inte ända upp ändå.

I dagens avsnitt försöker hon håna steffi igenom säga din nya taktik är att ljuga eller liknande, ingen hänger på givetvis.

Sedan lovar hon amanda inte välja henne och sviker henne direkt dagen efter igenom säga hon kommer välja henne ändå

En sådan här männisska förtjänar ingens ärlighet eller respekt för den delen heller, för dolken kommer i ryggen direkt då.

Hon är jobbig. Men samtidigt finns det väl ingen orsak för henne att inte välja den andrekämpe som hon tror sig ha störst chans att vinna mot.
Konstigt dock om hon lovat Amanda att inte göra det.

Troligen väljer väl Steffi en annan förstekämpe som sedan i sin tur väljer Vanessa som andrekämpe.
Citera
2026-02-25, 19:41
Medlem
picapicans avatar
Tråkigt med alla läggmatcher.
Citera
2026-02-25, 19:46
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hon är jobbig. Men samtidigt finns det väl ingen orsak för henne att inte välja den andrekämpe som hon tror sig ha störst chans att vinna mot.
Konstigt dock om hon lovat Amanda att inte göra det.

Troligen väljer väl Steffi en annan förstekämpe som sedan i sin tur väljer Vanessa som andrekämpe.
Hon är så korkad och står på bryggan och säger hälften här gillar inte steffi de har de sagt till mig

Måste vara riktigt pinsamt för denne se farmen nu i efterhand, gjort bort sig inför hela svenska folket och bedragen av sina bästa HBTQ vänner
Citera
2026-02-25, 19:56
Medlem
picapicans avatar
Ska Amanda gråta igen som ett barn om hon blir vald? Varför får ingen välja henne?
Citera
2026-02-25, 20:04
Medlem
Puma006s avatar
Det vore komiskt om Angelica blir tredjekämpe och åker ut.
Citera
2026-02-25, 20:07
Medlem
Crapmagics avatar
Vilken kalle, jo kalle kalle kalle på bryggan...uppenbart hade jag inte koll på både det ena och det andra föränn idag

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Hörru, Crap, du som har koll på det ena och mest det andra, var det inte en varan de dräpte i Robinson? Fridlyst och allt, har jag för mig.
Björn Hernefeldt från Ängesträsk dräpte en mindre teenage varan med en sten som han skulle citat "slå i skallen på han" som lokalbedövning som han sedan skinnflådde & hängde upp i ett träd som ett tribute till filmen Rovdjuret från 1987

Bosse kramade ihjäl en boaorm & bjöd Zubeyde.

Man har nackat en fridlyst tupp är jag nästan säker på, därför
att produktionen hade glömt bort syftet med tuppen utöver att agera väckarklocka varför det inte medföljde några höns, en logistisk miss.

Man hackade även upp två fredlösa sjögurkor för att använda i en trevlig sallad
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-25 kl. 20:38.
Citera
2026-02-25, 20:08
Medlem
Vanessa har varken intelligensen eller personligheten för att klara av en dokusåpa. En av egenskaperna måste man ha. Hon är gråtmild i varenda synk och klagar på allt och alla i varenda social situation.
Citera
2026-02-25, 20:09
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tråkigt med alla läggmatcher.
Ja så är det.
Hade inte haft någon betydelse om Jenny vunnit, då hon och Stephanie tänkt välja Vanessa som förstakämpe. Vi får se imorgon om Stephanie väljer Vanessa som förstakämpe, hon kanske ändrar sig då Vanessa sagt hon ska välja Amanda som andrakämpe.
Citera
2026-02-25, 20:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja så är det.
Hade inte haft någon betydelse om Jenny vunnit, då hon och Stephanie tänkt välja Vanessa som förstakämpe. Vi får se imorgon om Stephanie väljer Vanessa som förstakämpe, hon kanske ändrar sig då Vanessa sagt hon ska välja Amanda som andrakämpe.
Helt obegripliga regler som jag inte vill! sätta mig in varför jag måste fråga...varför skulle dom andra 2 ens närvara vid kampen när det bara var Stephanie som tävla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in