2026-03-01, 13:44
Medlem
Alex är en liten fuling. Som ett barn. Antingen klarar man uppdragen och blir godkänd eller så gör man inte det och bli underkänd. Men han resonerar som ett barn och ska ha belöning ändå för att uppdraget var svårt? tål inte spna människor
Citera
2026-03-01, 13:54
Medlem
Bara jag som hatar anna brolin som programledare? Hon är en riktig dagismamma med sina ledande frågor och drömande blick

För övrigt. Kan vi låta bli att spoila saker som händer i framtida avsnitt? Det är väl helt okej att diskutera dagens avsnitt som släpps på tv4play och sänds på tv på kvällen. Men man kan hålla tyst om morgondagens avsnitt. Okej?
Citera
2026-03-01, 14:15
Medlem
Är det inte bara massa lyx och belöning nuförtiden i farmen? Väl inte en jävel som har gått ner i vikt? Gamla säsonger levde dem på havregryn
Citera
2026-03-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangoDelta
Inte för att vara elak men... Efter att Vincent hoppat in som programledare så inser man hur pinsamt dålig Anna är.

Helt otroligt också hur förment ubermensch Stephanie inte lyckas slå in en enda spik. Och sen när hon skulle sila ost genom att bara lägga lösningen i en skål, hur tänker hon? Lol.

Anna brolin är tok-kass och dryg. Helt överflödig
Citera
2026-03-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Jättekonstigt att farmarna blev godkända, när de satt ihop längderna och att torparna OCKSÅ blev godkända, när de INTE satt ihop längderna!! Att virka rutiga längder,, är ju inte att virka rutor, tycker jag.

Dom blir på tok för ofta godkända. Många slarvfel
Citera
2026-03-01, 15:07
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Svaret hade "Adrenaline976" se inlägg #2105;
15 kg per mjölkkanna = 30kg totalt.

**Nej. Jag har aldrig varit på ngt gym 😅**

Misstänkte du mest tränade fingarna på tangenterna.,

hahahah du trodde de vägde 8kg
Citera
2026-03-01, 15:10
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Alex är en liten fuling. Som ett barn. Antingen klarar man uppdragen och blir godkänd eller så gör man inte det och bli underkänd. Men han resonerar som ett barn och ska ha belöning ändå för att uppdraget var svårt? tål inte spna människor
Han är plit finns bara en kategori av människor som vill vara det.

Samma som med tex biljettkotrollanter.

AJ då kom inte in på polishögskolan, nu måste vi försöka utvöva makt ändå
Citera
2026-03-01, 15:11
Medlem
mensverkets avatar
Jag tycker inte om när deltagare i efterhand bygger på skvaller. När dom får frågan att det ryktas om att några haft sex och kondomer tagits från lustlådan så svarar dom med att dom också hört samma rykte. Punkt. Jaha? Vilket jävla bidrag!
Citera
2026-03-01, 15:11
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Bara jag som hatar anna brolin som programledare? Hon är en riktig dagismamma med sina ledande frågor och drömande blick

För övrigt. Kan vi låta bli att spoila saker som händer i framtida avsnitt? Det är väl helt okej att diskutera dagens avsnitt som släpps på tv4play och sänds på tv på kvällen. Men man kan hålla tyst om morgondagens avsnitt. Okej?
Hon knullar med någon som bestämmer över produktionen det är väldigt uppenbart.
Senast redigerad av Blessed81 2026-03-01 kl. 15:14.
Citera
2026-03-01, 15:14
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Är det inte bara massa lyx och belöning nuförtiden i farmen? Väl inte en jävel som har gått ner i vikt? Gamla säsonger levde dem på havregryn
Helt riktigt.

Erik har väl tom gått upp i vikt
Citera
2026-03-01, 15:15
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Jag tycker inte om när deltagare i efterhand bygger på skvaller. När dom får frågan att det ryktas om att några haft sex och kondomer tagits från lustlådan så svarar dom med att dom också hört samma rykte. Punkt. Jaha? Vilket jävla bidrag!
vad snackar du om? har du psykos? vilken lusstlåda?
Citera
2026-03-01, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket

Håll käften om sånt som inte har sänts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in