Hej mina favvo regim kramare
Era pojkvänner vill "prata"
Tycker de inte det är roligt att ha ett heligt krig mot sionisterna??😅😅😅😅
Börjar missilerna tryta??😅😅😅
Trump: Ska prata med iranska ledare
Så.... tror ni att de kommer vara lydiga denna ggn? som en gimp med en gagball?🥺 vad tror ni?
Donald Trump uppger för tidningen The Atlantic att nya iranska ledare har begärt att prata med honom och att han planerar att delta i samtalen.
– De vill prata och jag har gått med på att göra det, säger Trump enligt tidningen.
Trump tillägger att Iran borde gått med på att prata med honom tidigare. Han ger ingen ytterligare information om när eller var samtalen ska hållas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
Du är ju totalt urblåst i stil med dummare än tåget. F
amiljenamnet var ursprungligen Mileikowsky, och de härstammar från Östra Europa, Polen och har inget anknytning till Israel. De är alltså
fejkjudar med ett taget efternamn Netanyahu, vem står för fadäsen egentligen?
Jag förstår att du lider av kogntiv dissonans, och att du missar tentaklerna som går direkt från Tel-aviv till Vita huset. Jag ställer mig den retoriska frågan vilken mäktig familj sponsrade Trump mest när det vankades val sist 2024? Det är ingen hemlighet

Och vad brukar "filantroper" kräva i motgärd? Och i detta fallet, var det amerikansk militär som skulle slå till mot israels ärkefiende iran, som blev 12 dagars krigets ist och det pågående kriget idag. Vilket har lett till rena rama propaganda fiaskot för trump och israel. Bra där att du inte har koll, inget nytt
Citat:
Ursprungligen postat av
HobbyHitler
Självklart sänker Iran inte något amerikanskt hangarfartyg. Men om dom gjort det så hade det tagit tid och hangarfartygsstridsgruppen hade inte släppt några fartyg i närheten för att "mobilfilma eldklot".
Så sluta tramsa din jävla clown.