Nej, men som sagt: det fungerade ju för Obama och kommittén klarade sig ju bra trots den blundern så jag ser inte varför det skulle varit ett problem i det här fallet.
Nu är ju dock fredspriset ett stor skämt i sig självt, det verkar inte vara många rätt i de utnämningarna.
Det är nog nästan omöjligt att sänka ett sånt från luften
De ska klara en direktträff på däck
Ja av en missil. Flera träffar med sekundära explosioner kan nog sänka fartyget. Men det viktiga är inte att sänka hangarfartyget utan få det att dra sig ur striden. Hur som helst USAs besättningar är kända att vara duktiga på damage control.
Donald Trump hävdar att 48 iranska ledare dödades i de amerikanska attackerna.
Det säger den amerikanske presidenten till Fox News.
Kan vara så att Trump utses världens bästa ledare genom tiderna.
Som svensk måste erkänns att man är lite avis på amerikansk ledarskap och vad han gör för världen.
Hoppas USA och Israel jämnar alla moskéer med backen också. Hårdare straff för dessa getknullare finns ju inte🥳
I det här meningslösa kriget som Israel och USA startat så är min bedömning att tiden är på Irans sida.
Kriget var aldrig populärt bland amerikanerna till att börja med. Det rapporteras om att endast 27% av amerikanerna stödjer det.
I takt med att allt fler amerikanska soldater och övrig personal dör kommer fler kritiska röster höjas i hemlandet. Trump-administrationerna har mycket att vara bekymrade över.
Ett regimskifte är dessutom helt uteslutet såvida USA inte är beredda att sätta in marktrupper och fortsätta kriga i månader. Detta är dock i princip helt uteslutet.
Jag tror att du har fel. Trump har tillsammans med Israel förberett sig för ett långvarigt krig där målet är att byta regim i Iran. Jag skulle inte utesluta begränsade markoperationer heller. En regelrätt invasion vill man nog undvika, men jag skulle nog tro att det vi nu ser kommer att hålla på under lång tid framöver.
Jäklar, visste inte att de hade tillgång till dem. Inte en chans att USA reder ut detta, oljepriset når garanterat $15000 redan under förmiddagshandeln imorgon.
"We've spent $8 trillion in the Middle East and we're not fixing our roads in this country? How stupid. How stupid is it? And we're not fixing our tunnels, our bridges, our hospitals, our schools? It's crazy."