2026-03-01, 11:18
Medlem
DoktorNos avatar
Frågan är hur dåligt det är att få andra skådisjobb om man är ICA-Stig? Har Björn Kjellman varit med i nåt annat under tiden han varit på ICA? Kollar man bara hans wiki-sida så är det en lucka i filmrollerna ungefär samtidigt som ICA-jobbet.

Det kan ju tala emot att det blir någon på A-listan över svenska skådisar som blir nästa Stig? Robert Gustafsson t.ex får väl jobb mest hela tiden och vill nog inte ha uppehåll i karriären för att göra ICA-reklam i några år.

Så det blir väl nån föredetting eller nån som absolut behöver en regelbunden inkomst de närmaste åren.

Min gissning på nästa Stig:
Thomas von Brömssen
Citera
2026-03-01, 11:26
Medlem
Mullrets avatar
Någon politiker kanske?

Måna Muslim, blir kul med Toblerone...
Citera
2026-03-01, 14:05
Avstängd
Blir väll någon kulturberikare som vanligt, eller en transa, vi ska ju svälja propaganda med hull och hår.

Fast Ebba Busch hade vart roligt när det är extrapris på falukorv.
Citera
2026-03-01, 14:30
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Frågan är hur dåligt det är att få andra skådisjobb om man är ICA-Stig? Har Björn Kjellman varit med i nåt annat under tiden han varit på ICA? Kollar man bara hans wiki-sida så är det en lucka i filmrollerna ungefär samtidigt som ICA-jobbet.

Det kan ju tala emot att det blir någon på A-listan över svenska skådisar som blir nästa Stig? Robert Gustafsson t.ex får väl jobb mest hela tiden och vill nog inte ha uppehåll i karriären för att göra ICA-reklam i några år.

Så det blir väl nån föredetting eller nån som absolut behöver en regelbunden inkomst de närmaste åren.

Min gissning på nästa Stig:
Thomas von Brömssen

Ja, att vara ICA-Stig är nog ett heltidsjobb. Kan tänka mig att dom får skriva på nåt avtal om att inte ta andra roller under tiden.

von Brömssen är en bra gissning, men han är 82 så jag tror han är för gammal.

Jag kontrar med Rickard Söderberg
Citera
2026-03-01, 15:45
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Claes Månsson hade passat bra, en trevlig typ.
Han kan nog funka, en 76-åring kan vara tillräckligt pigg. Han har stor vana av reklam: https://www.youtube.com/watch?v=e_3N112p0aE
Citera
2026-03-01, 16:53
Medlem
Alexander Bard
Citera
2026-03-01, 16:59
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, att vara ICA-Stig är nog ett heltidsjobb. Kan tänka mig att dom får skriva på nåt avtal om att inte ta andra roller under tiden.

von Brömssen är en bra gissning, men han är 82 så jag tror han är för gammal.

Jag kontrar med Rickard Söderberg
De filmar några veckor per år och får ta andra jobb. De tjänar sjukt bra på ICA-reklamen och behöver inga andra gig under den tiden.
Citera
2026-03-01, 19:44
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Han kan nog funka, en 76-åring kan vara tillräckligt pigg. Han har stor vana av reklam: https://www.youtube.com/watch?v=e_3N112p0aE
Haha, klockrent han vore toppen nu.
Citera
2026-03-01, 21:07
Medlem
Vem0ths avatar
Känns som att en av Killinggängets gossar kommer ta ICA-rocken på när som helst. Lutar mycket åt Johan Rheborg.
Citera
2026-03-01, 21:14
Medlem
Luxuss avatar
Det blir ett fruntimmer - helt klart. Vore ju helt orimligt om de ska komma undan med att hålla nere kvinnorna från att få vara butikschefer ännu en gång…
Citera
2026-03-02, 05:36
Medlem
Zoologens avatar
Bara det inte blir Christian Bauer (som tycker att det "vore kul") för då går jag aldrig mer in i en Ica butik.
Citera
2026-03-02, 08:42
Medlem
svenskors avatar
ICA`s nya reklam, personen med korg bakom Dregen i slutet, Bauer?

v.10 Stigs alla ansikten
https://www.youtube.com/watch?v=VjiXsxyvd5I
Senast redigerad av svenskor 2026-03-02 kl. 09:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in