2026-03-01, 00:30
Medlem
Testa att skita i andras val av partner.
Citera
2026-03-01, 00:32
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det här är inget nytt. Jag har sett detta sen jag var tonåring. Har i kompiskretsen en å annan som lagt sig med äldre tanter. Han låg runt med massvis med tanter och njöt av livet.

Varför inte. Själv har jag aldrig varit för äldre tanter så jag låg istället med tjejer i min ålder eller lite yngre.

Men om det finns tanter som vill ha yngre killar och det finns yngre killar som vill ha tanter under täcket så är det väl fantastiskt att de träffas. Måste vi ha åsikter om det. Notera nu att jag inte vill förbjuda att ha åsikter om det. Men när det låter småaktigt formulerat som i trådstarten så undrar man vad problemet är.

Nu låter du som en sån där gråtande kärring.

Att du får det till att killar mellan 20-25 år ser ut som barn i ansiktet gör att man inser att du känner någon slags avundsjuka som är så allvarlig att du skriver sånt här trams. Jobba på att fixa det istället är mitt tips.

Men ärligt talat för att vara en människa som spenderar all sin vakna tid på detta forum och verkar gjort i årtionden skriver du en del korkad skit.

Om du är läskunnig ser du att jag helt enkelt undrar hur tanter tänker som tror att de skall bilda familj med hälften så gamla killar.

Du, likt många andra, pratar om något "I lust och fägring stor-scenario" där en valp sätter på en milf. Jag har själv varit valpen. Det sker, det finns intresse blabla.
Svara på frågan istället för att hålla på och vara dryg din jävla cuck. Sluta slänga runt halmgubbar.
Vem försöker du impa på med ditt avsiktliga missförstånd. Är det Jenny9 du vill ha omkull eller?
Skärp dig.
Jo, många som är sådär 20-25 ser absolut ut som småbarn i ansiktet om man själv är 40. Det är relatvit. Det är precis som man själv tyckte att folk som var 16 såg gamla ut när man själv var 8 år.
Tycker du inte att 22-åringar ser unga ut är det något fel på dig. I alla fall om du är över 40.
Du pratar som en gädda.

Man kan väl tolka det som omtanke också. De facto har jag sett dessa kvinnor bete sig såhär och det har inte slutat i lyckliga relationer. Det har slutat i ensamhet.
Men gör vad fan ni vill. Du syltryggen kan kan bli ihop med en 98-åring och sedan lägga upp bilder här på forumet från er bröllopsresa, på era barn och barnbarn osv. Gör det.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2026-03-01 kl. 00:53.
Citera
2026-03-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Testa att skita i andras val av partner.

Det gör jag. Läs trådstarten istället.
Det blir ingen jävla partner. Det blir lite milf. Ett tag. Sen slut.

Nä, nu får ni tramsa runt själva här. Som att prata med en vägg när vissa inte läser eller förstår trådstarten,
Citera
2026-03-01, 00:55
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Men ärligt talat för att vara en människa som spenderar all sin vakna tid på detta forum och verkar gjort i årtionden skriver du en del korkad skit.

Om du är läskunnig ser du att jag helt enkelt undrar hur tanter tänker som tror att de skall bilda familj med hälften så gamla killar.

Du, likt många andra, pratar om något "I lust och fägring stor" där en valp sätter på en milf. Jag har själv varit valpen. Det sker, det finns intresse blabla.
Svara på frågan istället för att hålla på och vara dryg din jävla cuck. Sluta slänga runt halmgubbar.
Vem försöker du impa på med ditt avsiktliga missförstånd. Är det Jenny9 du vill ha omkull eller?
Skärp dig.
Jo, många som är sådär 20-25 ser absolut ut som småbarn i ansiktet om man själv är 40. Det är relatvit. Det är precis som man själv tyckte att folk som var 16 såg gamla ut när man själv var 8 år.
Tycker du inte att 22-åringar ser unga ut är det något fel på dig. I alla fall om du är över 40.

Jösses du mår inte bra asså. Så någon skulle alltså vara pedofil för att hen tänder på någon som är mellan 20-25 år?

Hör du inte själv hur korkat det låter?

Vad är det för konstigt att folk i olika åldrar träffas för att ha sex med varandra?

Att du tycker det är pedofili är ju bara löjligt och med det beskriver du bara dina egna problem.
Citera
2026-03-01, 01:20
Medlem
Det märks att TS är en väldigt ung pojke fortfarande.

Något säger mig att hans enorma fascination och observation snarare handlar om att han själv är kåt på dessa äldre kvinnor. Och att sannolikheten är stor att dom ser på honom som en snorvalp ,som ännu inte hunnit växa ur blöjan ordentligt.

Du umgås knappast med kvinnor i denna ålder Haha!, för då hade du vetat att dom allra flesta kvinnor i denna ålder utan barn, är det frivilligt. Har vare sig sett eller hört om denna "trend" som förmodligen mest existerar i ditt eget huvud. Då är jag i det åldersspannet som faktiskt umgås och har kvinnliga vänner i denna ålder.

Däremot blir det vanligare att en hel del kvinnor i denna ålder, slutar dejta och ge upp män för gott. För att dom har noll intresse romantiskt för män längre. Och satsar på sig själva och andra saker i livet. SCB hade väl en rätt färsk rapport om att allt fler kvinnor i 30-års åldern väljer leva själva också . Det verkar krympa neråt i ålder.
Citera
2026-03-01, 01:22
Avstängd
Citat:

Du, likt många andra, pratar om något "I lust och fägring stor-scenario" där en valp sätter på en milf. Jag har själv varit valpen. Det sker, det finns intresse blabla.
Skärp dig.
Du pratar som en gädda.

Man kan väl tolka det som omtanke också. De facto har jag sett dessa kvinnor bete sig såhär och det har inte slutat i lyckliga relationer. Det har slutat i ensamhet.
Men gör vad fan ni vill. Du syltryggen kan kan bli ihop med en 98-åring och sedan lägga upp bilder här på forumet från er bröllopsresa, på era barn och barnbarn osv. Gör det.
Så du tycker inte att kvinnor 20-25 år kan vara attraktiva för dig? Eller är det bara män du menar ser unga ut?
Citera
2026-03-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jösses du mår inte bra asså. Så någon skulle alltså vara pedofil för att hen tänder på någon som är mellan 20-25 år?

Hör du inte själv hur korkat det låter?

Vad är det för konstigt att folk i olika åldrar träffas för att ha sex med varandra?

Att du tycker det är pedofili är ju bara löjligt och med det beskriver du bara dina egna problem.

Jo jag mår kanon faktiskt.
Hade en bra dag på stan idag, tränat kollar en film.
Jag mår faktiskt skitbra.

Det som irriterar mig är att du halmgubbar.
Läs trådstarten igen för du är ju uppenbarligen inte läskunnig.
Det jag frågade var logiken bakom 40+ kvinnor som vill ha stadiga relationer med killar runt 23.
Dessa killar vill ha sex. Kvinnorna tror att det skall bli relationer.
Jo lite peddovarning är det fan allt på dig om du inte tycker att någon lite över 20 ser valpig ut.
Visst fan ser de valpiga ut. Särskilt om man är kvinna över 40. Du tycker alltså inte att det är lite udda med kvinnor som helst vill ha relationer med pojkar som kunde vara deras söner.
Nä det här blir min sista kommentar i tråden.
Citera
2026-03-01, 01:29
Medlem
Citat:
Man kan väl störa sig på mig, att jag stör mig på det här, men det struntar jag i. Då får man störa sig på det.

Men alltså det som det här leder till i förlängningen om det skulle bli vanligt är ju flera saker.
1. Dessa kvinnor blir ensamma och får ingen familj.
2. Det fuckar ju upp hela dynamiken i samhället. inte konstigt att folk föder färre barn och det finns fler singlar än någonsin.
3. Sedan är det ju sjukt störande med någon tant som blir kåt av någon förvirrad pojke som är på den mentala nivån. Någon som för några år sedan bodde hemma hos mamma och pappa och typ knappt har några upplevelser eller insikt värt att nämna. Alltså en sån pojke skall ju vara med en sådan tjej eller vänta till 30 och ta någon kanske 5-10 år yngre.

Du har en väldigt fräsch kvinnosyn, man går inte miste om kvinnoföraktet. Det kan aldrig vara så att du har problem med just denna typ av kvinnor. För att frivilligt barnfria kvinnor är i princip den enda gruppen av kvinnor i samhället där män inte har något makt. Det suger att inte kunna utöva makt över dessa va? Du måste känna dig väldigt liten LOL!

Sedan tänkte jag att du borde fokusera mer på ditt eget liv än vad dessa kvinnor gör. Väldigt snyggt att försöka skuldbelägga dessa. Kan tala om att många kvinnor skulle se på dig som att något var allvarligt fel på. Och ta avstånd ifrån. Att man ser på kvinnor och vissa kvinnor som du gör. Är fan inte nyttigt. Det enda jag kan trösta dig med är att dom undviker män som dig, som pesten. Och du skulle anses som farlig och psykiskt instabil.

Fascinerande hur besatt du verkar vara av detta och dessa kvinnor när man läser dina inlägg haha. Du måste ha ett väldigt händelserikt liv och du verkar så nöjd med det också
Citera
2026-03-01, 01:30
Avstängd
Citat:

Det jag frågade var logiken bakom 40+ kvinnor som vill ha stadiga relationer med killar runt 23.
Jo lite peddovarning är det fan allt på dig om du inte tycker att någon lite över 20 ser valpig ut.
Visst fan ser de valpiga ut. Särskilt om man är kvinna över 40. Du tycker alltså inte att det är lite udda med kvinnor som helst vill ha relationer med pojkar som kunde vara deras söner.
I århundraden har män dejtat yngre men när kvinnor gör det blir det ett problem.

Inte som att ni män blir bättre med åren heller. Det är förövrigt en härskarteknik att påstå att män "bara vill ligga" och om det är allt ni duger till, är det väl inte konstigt att välja den som då är mer attraktiv istället för att slösa tid på en idiot som upprätthåller skeva mansideal. För om du nu vet vad alla män "vill" med kvinnor de inte ser ett värde i, då är du likadan. Eftersom du påstår att en äldre kvinna inte har ett värde som en kvinna på 20-25 år har. Du hävdar att ungdom och skönhet är vad som får män att känna något för en kvinna och att äldre kvinnor då underförstått är svårare att älska. Men er män ska vi älska villkorslöst och oskäligt också.

Vad får dig att utgå ifrån att du är värd mer kärlek än vad jag är? Att ditt utseende betyder mindre än vad mitt gör? Att din ålder är irrelevant jämfört mot min?
Citera
2026-03-01, 01:33
Medlem
Citat:

Nej kvinnor vid 40, vill bara knulla med dessa också. Mognaden går inte jämföra med 23- åriga killar. Kommer kanske som en chock för dig. Och dom allra flesta 40 åriga kvinnor är inte intresserade av pojkar som är 23, enbart för annat än lite sex.

Lika bra det, du behöver ut i det riktiga livet och få lite mer kött på benen. Mer livserfarenheter istället för spekulera på ett forum.
Citera
2026-03-01, 04:22
Avstängd
Citat:
Har en fundering.
Detta är saker jag sett dvs. anekdoter så det är svårt att säga om det finns någon faktisk trend.
Jag har sett en del exempel på ett för mig lite svårförståeligt fenomen.
Även vänner har sett detta.

Det är som att det har hänt något med åldrarna i dejting. Eller i alla fall att det blivit vanligare.
Det jag sett är kvinnor som är sådär 35-50 som verkar söka upp män som är bara kanske mellan 20-25.
Kvinnor som aldrig bildat familj.
När man ser det här "live" så att säga tycker i alla fall jag att det alltid ser lite märkligt ut.
Det jag försöker förstå är vad dessa kvinnor attraheras av hos någon som er ut som en gymnasist.
Det omvända har väl skett i alla tider och har sannolikt tom. evolutionär basis.
Småkillarna säger nog inte nej, det hade man inte själv gjort i den åldern. Till sex dvs. Men att inleda en långvarig relation med någon så mycket äldre och stanna kvar i den känns det som att få 24-åriga män skulle vara intresserade av.

Men den primära frågan är nog ändå. Hur tänker en typ medelålders kvinna att det är lämpligt eller attraktivt för henne att vara ihop med någon som ser ut som ett barn i ansiktet, nyss gått yt gymnasiet och saknar livserfarenhet?

Funderar på om detta kan vara något "lokalt" just i Skandinavien och hänger ihop med något annat, eller om det är mer utbrett. Har du sett detta?

Säger inte att det är rätt eller fel. Förstår det bara inte.
Funderar på om frågan skulle passa bättre under sociologi. Mod får flytta tråden om det bedöms så.

I Brasilien dejtade jag en 48-årig puma när jag var 19 och hon behandlade mig som en Gud.
Det var nice så länge det varade.
Citera
2026-03-01, 04:42
Medlem
Citat:
Ni som vill bilda familj med kvinnor dubbelt er ålder. Gör det.
Ni tanter som går igång på snorvalpar, gör vad ni vill.

Berätta hur det gick om 15 år. Återkom till tråden.
Lycka till. Menar det. Lycka till och allt gott!

Ni som är närliggande i ålder berätta om 16 år när ni fått barn om ni fortfarande är ett par?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in