Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Det här är inget nytt. Jag har sett detta sen jag var tonåring. Har i kompiskretsen en å annan som lagt sig med äldre tanter. Han låg runt med massvis med tanter och njöt av livet.
Varför inte. Själv har jag aldrig varit för äldre tanter så jag låg istället med tjejer i min ålder eller lite yngre.
Men om det finns tanter som vill ha yngre killar och det finns yngre killar som vill ha tanter under täcket så är det väl fantastiskt att de träffas. Måste vi ha åsikter om det. Notera nu att jag inte vill förbjuda att ha åsikter om det. Men när det låter småaktigt formulerat som i trådstarten så undrar man vad problemet är.
Nu låter du som en sån där gråtande kärring.
Att du får det till att killar mellan 20-25 år ser ut som barn i ansiktet gör att man inser att du känner någon slags avundsjuka som är så allvarlig att du skriver sånt här trams. Jobba på att fixa det istället är mitt tips.
Men ärligt talat för att vara en människa som spenderar all sin vakna tid på detta forum och verkar gjort i årtionden skriver du en del korkad skit.
Om du är läskunnig ser du att jag helt enkelt undrar hur tanter tänker som tror att de skall bilda familj med hälften så gamla killar.
Du, likt många andra, pratar om något "I lust och fägring stor-scenario" där en valp sätter på en milf. Jag har själv varit valpen. Det sker, det finns intresse blabla.
Svara på frågan istället för att hålla på och vara dryg din jävla cuck. Sluta slänga runt halmgubbar.
Vem försöker du impa på med ditt avsiktliga missförstånd. Är det Jenny9 du vill ha omkull eller?
Skärp dig.
Jo, många som är sådär 20-25 ser absolut ut som småbarn i ansiktet om man själv är 40. Det är relatvit. Det är precis som man själv tyckte att folk som var 16 såg gamla ut när man själv var 8 år.
Tycker du inte att 22-åringar ser unga ut är det något fel på dig. I alla fall om du är över 40.
Du pratar som en gädda.
Man kan väl tolka det som omtanke också. De facto har jag sett dessa kvinnor bete sig såhär och det har inte slutat i lyckliga relationer. Det har slutat i ensamhet.
Men gör vad fan ni vill. Du syltryggen kan kan bli ihop med en 98-åring och sedan lägga upp bilder här på forumet från er bröllopsresa, på era barn och barnbarn osv. Gör det.