Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Naturligtvis är det bra för självkänslan att dejta något ungt och snyggt, och även om en relation mer eller mindre är omöjlig så är det väl alltid roligt att leka av sig lite?
Du har förstått frågeställningen va?
Vi talar tant som vill ha stabil relation med pojkman.
Sedan så finns det ju många män som är i samma ålder som dessa kvinnor eller äldre som är "fräshare" än pojken.
Hur som helst är det svårt att förstå dessa kvinnors resonemang och förmodligen är det en garanti för att bli ensam på lång sikt.
Det enda som detta leder till är ju sex. Dessa killar kommer ju inte välja henne för något långvarigt.
Nä jag tänker vara ärlig. Jag tycker det är patetiskt och ganska sorgligt faktiskt.
inte bara är attraktionen ologisk, det är något lite sorgligt över att man vill ha en man som mentalt är långt efter en själv. Man ser det bland vissa kändiskvinnor. Kommer ihåg någon film jag såg en gång som handlade om en sångerska i USA. Någon stor, vet inte vem. "Cher-esque". Hon blev ihop med någon liten kille. Filmen slutade med att tanten satt och grät helt alkad för att killen blev ihop med en tjej som var 10 år yngre än honom.