2026-02-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jag vet att det inte är skit snack och framförallt om det handlar om denna väl kända sexualförbrytare som var medlem i en Göteborgs avd. Hände mycket skit i och runt dem när de var medlemmar!

Sen kan jag inte yttra mig om andra avdelningar och hur de ställer sig till dessa brott
Konstigt är ju om de är imot det att de ändå lät sexualbrottslingar vara kvar trots domar!

Så jag undrar hur insatt är du eller lever du i förnekelse?

Sant!den där bög Andreas har gjort mycket skit mot både pojkar & flickor🤮förstår inte hur han fortfarande kan gå på gatorna!!!sen att han e kompis med Patrik Sjöberg förstår jag inte heller🤯
Citera
2026-02-23, 20:14
Medlem
Någon. Som vet vad som händer i Åkarp?
Citera
2026-02-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Varför lämnade kvinnoboxaren o pimpen Dahlen HA 2019?

Dömdes väl för att ha hotat ett barn med HA. Vet inte om det var anledningen till att han lämnade HA däremot.

Är han left eller out?
Senast redigerad av Grannendarborta 2026-02-24 kl. 20:23.
Citera
2026-02-24, 20:54
Medlem
Någon som vet vilka tre mångåriga medlemmar från Gothenburg som lämnat?
Horde att tre mångåriga medlemmar lämmnat och endast 2 st fullvärdiga är kvar sen 1999
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
Citera
2026-02-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex1974
Sant!den där bög Andreas har gjort mycket skit mot både pojkar & flickor🤮förstår inte hur han fortfarande kan gå på gatorna!!!sen att han e kompis med Patrik Sjöberg förstår jag inte heller🤯

Att de är vänner förvånar mig inte alls! Lika barn leka bäst!
Citera
2026-02-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VL86

Ska vara en stor fest i Helsingborg till helgen.
Kan bero på den, eller inte!

Skulle inte förvånas om Hässleholm får påhälsning innan helgen för att de sen koncentrerar sig på Helsingborg under helgen.
Citera
2026-02-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Kan ju säga att jag är betydligt bättre insatt än vad du är, och det är skitsnack!
Kan det till och med vara så att du är en avbottenskrapet? Nej så är det nog inte, för i så fall så hade du fattat att jag har rätt. Kvinnor är lägre stående varelser för er. Du vet att jag har rätt och du har fel.
Citera
2026-02-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Kan det till och med vara så att du är en avbottenskrapet? Nej så är det nog inte, för i så fall så hade du fattat att jag har rätt. Kvinnor är lägre stående varelser för er. Du vet att jag har rätt och du har fel.

Lev i den tron du. Det finns vissa tjejer som gärna går på vissa fester, och som inte har något emot att få killarnas uppmärksamhet. Dom tjejerna behandlas inte så väl, det kan jag hålla med om. Jag har själv blivit erbjuden deras uppmärksamhet och avstår givetvis. Känns inte så fräsht.
Medan "vanliga" tjejer behandlas bättre än vad tjejer blir behandlade på krogen.
Sedan finns det alltid undantag, som t.ex ovan nämnda person. Precis som det finns undantag i alla gruperingar oavsett .
Citera
2026-02-28, 03:47
Medlem
Är det något som vet vart Jerry tagit vägen?
Hans Instagram o andre sociala medier är bort. .

K4Lmaskinisten gick han under .. tidigare eastside, nu är han nog i uppsala va?

Legend den där mannen!
Citera
2026-03-02, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Dömdes väl för att ha hotat ett barn med HA. Vet inte om det var anledningen till att han lämnade HA däremot.

Är han left eller out?
Nej det var Thomas Rasmussen som dömdes till 2år i Hovrätten, men Thomas hann dö i sin lägenhet innan han skulle åka in. Thomas Dalle Runsten lämnade HA utan konflikter, och det var tidigare än 2019. Rätt ska vara rätt tycker jag..
Citera
2026-03-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nej det var Thomas Rasmussen som dömdes till 2år i Hovrätten, men Thomas hann dö i sin lägenhet innan han skulle åka in. Thomas Dalle Runsten lämnade HA utan konflikter, och det var tidigare än 2019. Rätt ska vara rätt tycker jag..

Givetvis. Tack för rättelsen.
Citera
2026-03-02, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MELBA84
Är det något som vet vart Jerry tagit vägen?
Hans Instagram o andre sociala medier är bort. .

K4Lmaskinisten gick han under .. tidigare eastside, nu är han nog i uppsala va?

Legend den där mannen!

Många som undrar vad som händer/varför han stängt ner sin Insta samt K4Lmaskinisten på Facebook..
Enligt säkra källor sålt eller skrivit över sina dyra/fina amerikanska bilar till en polare i Hälsingland..
Gömmer han sig eller vad är det som pågår.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in