Citat:
Ursprungligen postat av
Voltage
Vilket kvalificerat skitsnack

Kvalificerat skitsnack? Du har inte en aning om hur det går till.
En gammal bekant till mig hamnade på nåt konstigt sätt i stripp-världen. Han kände en tjej som jobbade som strippa i Göteborg(chat-Noir). En dag frågade hon om han kunde tänka sig så i baren på klubben eftersom det var flera som var sjuka. På det sättet hamnade han där lite då och då. Vet inte hur det är nu men då hade HA ett stort inflytande på den klubben och min kompis lärde känna flera medlemmar.
Vi kan kalla min kompis Hasse. Hasse blev inbjuden till en fest i Göteborg av en medlem. Han tänkte inte gå dit eftersom han hade besök av sina 2 systrar den helgen. Systrarna känner jag väl och vi har umgåtts i många år. På något sätt så bestämmer sig Hasse och hans systrar att gå på HA-Festen en liten stund iaf. De var ganska nyfikna eftersom det ändå var HA. När de kom dit så fick medlemmen som bjudit Hasse bekräfta för att de skulle komma in.
Då frågar medlemmen Hasse om det är HANS bitchar, varpå Hasse säger att det är hans systrar. Då säger medlemmen att det är lika bra att Hasse säger att det är hans bitchar för annans har vem som helst som är medlem rätt att göra vad de vill med systrarna. Notera att just ordet BITCHAR var det som kvinnorna kallades. Han sa även att systrarna inte bör lämna Hasse på festen för då kan det gå illa.
Jag pratade systrarna när de kom hem till staden vi bor i. De hade aldrig i hela livet varit så rädda och känt ett sånt obehag som på den festen. Alla var påtända som fan och var allmänt grisiga.
Nej min vän, Ha och andra liknande klubbar består av samhällets bottenskikt. Kvinnor är lågt stående varelser i deras värld.