2026-02-26, 21:08
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
... Hur som helst var det i fallet Epstein flickor som manipulerades, köptes och tvingades in i sexslaveri. De fick falska löften och gåvor och lotsades in i en beroendeställning. Det skedde utanför alla rimliga definitioner av samtycke och räknas som våldtäkt i Sverige också. Och Storbritannien; det du citerar om Rotherham låter precis som det Epsteinakterna beskriver (min fetstil), med forslande av flickor till olika platser, flickor som gjordes till prostituerade med mera. ...

Nedanstående låter knappast som det Epsteinakterna beskriver:

"Given the gravity of the allegations, we have thought long and hard about whether to release the following information. We believe, as does she, that the public deserves to know the truth about the rape gangs.

The survivor's violent gang rape and abuse began at the age of 12, she was raped multiple times per day over many years. The rapes were filmed and were used as blackmail. The survivor has stated that multiple police officers were active perpetrators - money was exchanged openly and this destroyed her ability and willingness to seek help. Police vehicles were used to traffic her and some of the abuse events were called 'cop nights.'

The extreme pain she suffered included filmed torture in places called 'red rooms'.

The torture included waterboarding and strangulation by rope. Distressingly, she was raped by a dog, filmed, and forced to rewatch the footage as the men placed bets.

The co-ordination of this specific type of abuse was predominantly perpetrated by Pakistani-heritage men.

During this specific period of abuse, she witnessed the murder of at least three girls, one of whom was allegedly killed as a punishment for speaking to the police force.
(min fetstil)

Agencies made a number of referrals to the National Referral Mechanism. She received positive grounds in 2018 but was not made aware of this status until 2021. She finally received conclusive grounds in 2023.

The survivor is understandably wary of reporting the matter to the police so the panel is seeking an urgent meeting with the Home Secretary, including the survivor, to ensure that the Government is fully apprised of the seriousness of this evidence and to discuss the immediate steps required to ensure the survivor's protection, to preserve evidence, and to secure justice.

Our overriding priority is the safety of survivors, and the pursuit of truth and justice without fear or favour."

https://www.facebook.com/rupertlowemep/posts/a-statement-from-the-rape-gang-inquiry/1346066283994202/
Citera
2026-02-26, 21:47
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji

"Given the gravity of the allegations, we have thought long and hard about whether to release the following information. We believe, as does she, that the public deserves to know the truth about the rape gangs.

The survivor's violent gang rape and abuse began at the age of 12, she was raped multiple times per day over many years. The rapes were filmed and were used as blackmail. The survivor has stated that multiple police officers were active perpetrators - money was exchanged openly and this destroyed her ability and willingness to seek help. Police vehicles were used to traffic her and some of the abuse events were called 'cop nights.'

The extreme pain she suffered included filmed torture in places called 'red rooms'.

The torture included waterboarding and strangulation by rope. Distressingly, she was raped by a dog, filmed, and forced to rewatch the footage as the men placed bets.

The co-ordination of this specific type of abuse was predominantly perpetrated by Pakistani-heritage men.

During this specific period of abuse, she witnessed the murder of at least three girls, one of whom was allegedly killed as a punishment for speaking to the police force.
(min fetstil)

Agencies made a number of referrals to the National Referral Mechanism. She received positive grounds in 2018 but was not made aware of this status until 2021. She finally received conclusive grounds in 2023.

The survivor is understandably wary of reporting the matter to the police so the panel is seeking an urgent meeting with the Home Secretary, including the survivor, to ensure that the Government is fully apprised of the seriousness of this evidence and to discuss the immediate steps required to ensure the survivor's protection, to preserve evidence, and to secure justice.

Our overriding priority is the safety of survivors, and the pursuit of truth and justice without fear or favour."

https://www.facebook.com/rupertlowemep/posts/a-statement-from-the-rape-gang-inquiry/1346066283994202/

Varför länkar du inte till kvinnliga offer i Epstein-härvan? Trafficking av unga tjejer från Östeuropa till USA. Tänk om deras liv blev som i Lilja 4-ever?

I Epstein-dokumenten skriver JE att han arbetade åt Rothschilds. Att förneka de judiska förbindelserna och att Epstein/Maxwell arbetade åt judar vare sig det rör sig om israeliska premiärministrar eller bankjudarna i England är bara löjligt.
Citera
2026-02-26, 22:05
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:

(min fetstil)

Det påminner mycket om sådant som förekommit i Epsteinfallet. Den stora skillnaden är budgeten och samhällsnivån. Hos Epstein skedde det på privata öar och i lyxfastigheter, och var sammanbundet med internationell politisk korruption.

Inflytande över rättsväsendet var definitivt en del av hans modell. Åtalet mot honom 2008 drogs med flera oegentligheter, som att man släppte alla andra åtalspunkter så fort han erkände på en punkt mot en flicka. Han utvecklade också korruptionsband med gränspolisen på Amerikanska Jungfruöarna, där hans öar låg och dit han flög in sina sexslavar.
One of Jeffrey Epstein’s greatest skills was building and exploiting connections with those who had the power to help or hinder him. In the U.S. Virgin Islands, that included the federal Customs and Border Protection officers who inspected the people and goods that were going to and from his private hideaway.

Mr. Epstein dispensed food, helicopter rides, financial advice and even musical gigs to a handful of C.B.P. officers stationed on St. Thomas, the American port of entry that was near Little St. James, an island that Mr. Epstein owned.

At the same time, Mr. Epstein enjoyed concierge services from some of the customs officers in St. Thomas, according to emails and other records recently released by the Justice Department. They whisked him through inspections. And they helped him troubleshoot when he encountered problems at airports on the mainland.

https://www.nytimes.com/2026/02/19/us/epstein-customs-officers-usvi.html
Epstein verkar också ha varit glad i att dokumentera sina övergrepp. När Epsteinakterna började släppas fanns det först med nakenbilder på flickor som snabbt fick gallras ut när det upptäcktes. Det skedde också en nu, vad det verkar, bortglömd skandal när Epsteins CD-R-samling med flicknamn som etiketter försvann mystiskt från Les Wexners hus.

Dödsfall har det ju skett flera stycken i samband med Epsteinfallet. Främst förstås Epstein själv men även Jean-Luc Brunel var högprofilerad.

Det blossade nyligen upp en mycket kortvarig skandal kring en tortyrvideo som Epstein hyllade i ett meddelande till en av sina islamosionistiska bundsförvanter.

Den pakistanska varianten är mer skitig, billig och lågklassig. Men det är samma företeelse: mångkulturell brottslighet och etniskt dominansbeteende.

Varför ljuger du för att försvara Epstein? Har du fått det från någon influerare som du absolut inte vill nämna eller utgår du från ett eget resonemang? Eller bara en impuls utifrån vad du tror bäst tjänar ett judiskt egenintresse, som du knappast längre kan förneka att du är besatt av?
Citera
2026-02-27, 02:12
Medlem
Citat:
Varifrån fick du påståendet att Jeffrey Epstein inte har våldtagit någon? Det är mer intressant än allt det andra du skriver. Du drogs med på det tåget trots att du är skärpt i övrigt. Någon mediakrigare på multikultisidan är alltså ganska slipad - mer än de ledarskribenter och politiker vi annars ältar i tråden - och bör analyseras. Du kan inte ha fått det från den artikel du länkade till, för där står det att Epstein gjorde olika saker som sträckte sig från djupt olämpliga till våldtäkt.
Jag är förbannat smart. Vad PBS avser är "statutory rape" (dvs. sex med minderårig) och inte våldtäkt (rape). Det är också det som Epstein dömdes för. Det betyder inte att det är okej att ha sex med minderåriga. Vidare ägnade Epstein sig åt att köpa sexuella tjänster av primärt yngre kvinnor. De är naturligtvis anmärkningsvärt eftersom det är olagligt att köpa sex i USA utanför Nevada.

Citat:
Hur som helst var det i fallet Epstein flickor som manipulerades, köptes och tvingades in i sexslaveri. De fick falska löften och gåvor och lotsades in i en beroendeställning. Det skedde utanför alla rimliga definitioner av samtycke och räknas som våldtäkt i Sverige också.
Det handlar inte om "sexslaveri". Det är medierna som överdriver för att sälja tidningar. De kallar också Epstein för pedofil utan belägg. Sveriges våldtäktslagstiftning är rubbad och det är därför varken Tyskland eller Frankrike vill ha den. Jag såg att SD gjorde något gott i EU och röstade nej till detta.

https://www.europaportalen.se/2026/02/eu-utskott-kraver-europeisk-samtyckeslag-sd-rostade-emot

Citat:
Och Storbritannien; det du citerar om Rotherham låter precis som det Epsteinakterna beskriver, med forslande av flickor till olika platser, flickor som gjordes till prostituerade med mera.
Det som pakistanierna gjorde var betydligt värre och offren var betydligt yngre. Som jag påtalade i mitt tidigare inlägg. Epsteins sexring bestod primärt vuxna individer. Till exempel kunde fransmannen som han samarbetade med säga till en 20-årig modell; "Om du har sex med den personen får du $10,000" och så fixar jag ett modelljobbet åt dig. Det är "manschettknappsprostitution". Det är vad Epstein och hans bekanta ägnade sig åt. Det är oetiskt men inte alltid olagligt.

Citat:
Du kallar själv det Epstein sysslade med för en prostitutionsring, och hundratals offer har fått skadestånd för det de utsatts för, så ditt försök att reducera allt till ett offer är djupt oärligt. Det blir inte mindre fel för att du upprepar påståendet flera gånger. Det gör det bara uppenbart att du ljuger medvetet, snarare än saknar fakta.
Ja, Epstein hade en sex och prostitutionsring. Det handlar inte om hundratals offer som fått skadestånd. Hans dödsbo är till stora delar intakt.

Citat:
Det är inte heller åldern enkom som gör förfarandet brottsligt, så det kan inte reduceras till en fråga om terminologi. Jeffrey Epstein dömdes för sexköp och Ghislaine Maxwell för människohandel, vilket är olagligt oavsett ålder. Den låga åldern hos vissa offer gör det värre, men det var brottsligt när de gjorde samma saker mot äldre flickor också.
Detta är en juridisk och etisk fråga. Det är olagligt att köpa sex i USA utanför Nevada. Ghislaine Maxwell körde prostituerade och villiga tjejer som sökte pengar och publicitet till Jeffrey Epstein och hans vänner. Det är utan tvekan olagligt och faller under trafficking.

Citat:
I de offentliggjorda akterna framgår att Epstein så småningom blev mer noga med att kolla ID - för att försäkra sig om att flickorna var under 18, eftersom han hade blivit lurad av en leverantör.
At one point, someone witnessed Epstein “asking for ID to girl wanted to make sure under 18 b/c he wasn't believing them b/c [redacted] messed up by bringing more older girls”.

https://www.theguardian.com/us-news/2025/dec/28/epstein-files-reveal-routine-child-abuse
Återigen, som jag påpekade ovan gillade 16-17 åriga tjejer. Återigen, det är inte olagligt i Sverige (och i de flesta länder). Det är dock inte lagligt i USA och jag är av den uppfattningen att man skall följa lagen.

Citat:
Epsteinakterna visar på omfattande brottslighet utöver det som duon faktiskt dömts för, bestående av såväl sexbrott som finansbrott och korruption av olika slag. Du kan varken snacka bort domarna eller reducera brottslighetens omfattning till dem.
Jag är övertygad om att Epstein begick många brott och utan tvekan var hans brottslighet tämligen omfattande men det är inte så grovt som du föreställer dig.

Citat:
Din skuldöverlämpning är djupt motsägelsefull. Du skriver att de vita eliterna är de verkliga bovarna, inte Epstein. Anledningen till att de vita eliterna är sådana skurkar är att de låter Epstein och liknande människor hållas. Därför ska vi inte skylla på Epstein utan på de vita eliterna. Det är ju helt snurrigt, eftersom du då själv utövar det som du samtidigt skriver är den största källan till skuld: att vara tolerant mot Epstein. Om vi köper ditt resonemang om skuld så innebär det att vi alla - eliter eller inte - har en plikt att gå stenhårt emot Epstein och alla som liknar honom. De som trivialiserar Epsteins brott är de största skurkarna: till exempel du.
Jag kan tänka mig att Jeffrey Epstein var en opportunistisk investerare som sålde underrättelser (antagligen till Mossad) - men det går inte att bevisa. Jag har inte sett några sådana bevis eftersom Donald Trump vägrar släppa de ytterligare miljoner dokument som finns om Epstein.

Antagligen eftersom Trump själv och judiska eliter skulle tappa ansiktet. En del skulle hamna i fängelse. Med det sagt, är jag rätt säker på att Epstein mördades. Han satt på enorma mängder information som han gömde i olika förråd. FBI och CIA har säkert förstört många dokument. Jag trivialiserar inte Epsteins brott. Det han ägnade sig åt är dock inte i paritet med Rotherham eller Marc Dutroux.

Det jag har gjort är att peka på en kedja; Epstein/judiska pengar/kriminella/omoraliska kristna eliter/korkade eller positiva väljare. Man är ansvarig för vad man gör men så länge allmänheten inte sätter ned foten kommer världen alltid producera Epsteins och de icke-judiska eliter som ingick i hans cirkel. Den belgiska allmänheten vågade inte trycka till pedofila barnamördare precis som precis väljarna belönade Labour med 411 stolar för att de mörkat och direkt/indirekt givit sitt stöd till den pakistanska sexligan i Rotherham.

Citat:
Varifrån fick du påståendena, och för den delen själva impulsen att förneka Epsteins brott? Den personen eller publikationen är mer relevant än vettvillingarna på SvD:s eller GP:s ledarsidor. Bara debila faller för sådant som Adde Tsvajman eller Tompa-Gürra kräker ur sig, men här föll du för någonting ännu galnare.
Jag förnekar inte att Epstein köpte sexuella tjänster varav en del av dem var minderåriga men jag betvivlar att han ägnade sig åt samma sak som Marc Dutroux eller Rotherhamligan. Det är också det som är min Meijis poäng. Min slutsats kring Epsteinaffären är;

X. Judisk huvudförövare (Epstein) med ett judiskt finansiellt nätverk som förklarar Epsteins stora förmögenhet.

X. Den överväldigande andelen deltagare och kontakter är icke-judar inom politiken, näringslivet, akademin. Det är ett transatlantiskt nätverk med förgreningar i den yttersta eliten.

X. Det är primärt vuxna personer (prostituerade) som fått betalt för sex med Epstein och hans primärt icke-judiska bekanta. Få är minderåriga och är de minderåriga är i sena tonåren.

X. Misstanke om utpressning eller underrättelseverksamhet (Mossad) men det är inte bevisat.

X. Det talar inte för "mångkulturell brottslighet och etniskt dominansbeteende" för att uttrycka mig som dig. Det är en multi-etnisk verksamhet där de som är associerade till Epstein är primärt icke-judar.

Slutsatsen vi kan dra att Epstein såg till så att vår icke-judiska elit kunde köpa sex av [vuxna] prostituerade utan insyn från allmänheten. Minderåriga kan ha varit involverade i större omfattning än vi vet. När de övriga tre miljoner dokumenten är släppta kan vi fördjupa oss i detta ytterligare men jag betvivlar att de kommer släppas även när Trump lämnar politiken. Demokraterna kommer inte släppa dem. Vidare kan jag tänka mig att nyckeldokument är förstörda av FBI och CIA.

Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Varför finns det inga vittnesmål om judiska flickor och kvinnor som exploateras sexuellt av judar som Epstein? I Epstein-härvan nämns förvisso en judinna, Ghislaine Maxwell, men hon var ett sexuellt rovdjur liksom männen i den här historien. Kan det vara så att judinnor är fredade?
Du vet att det pågår omfattande sexövergrepp i judiska cirklar och då framförallt i ortodox-judiska kretsar där judiska barn och tonåringar är offer? Känner du till Malka Leifer affären? En del av personerna som Epstein tafsade på under sin tid på Dalton var med största sannolikhet judiska flickor. Vidare, du vet inte etniciteten på Epsteins (och de andra inblandade) offer.

Uppenbarligen vill du göra detta till en primärt judisk skandal. Vilka ser du avgå i politiken och näringslivet? Det är kristna vita människor associerade med Epstein. Verksamheten han bedrev var primärt multietnisk och hans nätverk var multietniskt. Det finns en judisk vinkel i detta men du och Nix-registret läser in för mycket av det judiska.

Jag skall påpeka att jag har skrivit omfattande om judisk identitetspolitik, sionism, judisk kriminalitet, judiska strategier (tex. opportunism) osv. i tråden. Jag är dock skeptisk till att överdriva det judiska i . Epsteinfallet. Det finns judiska chauvinistiska sexligor, där icke-judiska barn och tonåringar är offer - men inte i detta fall.
Citera
2026-02-27, 09:23
Medlem
longbow4ys avatar
Det tråden mycket handlat om och de senaste inläggen också handlar om är att det finns olika regler och bedömningar beroende på vilken religion eller kultur man anses tillhöra.

Det är precis det som hela mångkulturdebatten egentligen handlar om. Inte om etnicitet fast mångkulturförespråkarna hävdar det.

Skall man behandlas olika av statens företrädare och befolkningen beroende på religion eller kultur?

Nej menar jag. Det måste till exempel ställas samma krav på samhällsintegration på muslimer som kristna.

MEN,
Jag menar att medborgarna har företräde i en stat före turister, invandrare och migranter utan medborgarskap. Inte tvärt om som idag.
Det är jag tydligen inte ensam om.
Det är därför kravet för att få medborgarskap också håller på att höjas inte bara i Sverige utan i stora delar av västvärlden.
Det är därför förslag på att kvalificera sig för bidrag förs fram.
Det är därför personer utan medborgarskap nu skall utvisas i en mycket större grad när de begått brott.

Epstein fallet visar två ytterligheter.
Den ena att det han gjort inte var så farligt för att han var judisk.
Den andra sidan att det var speciellt farligt för att han var judisk.

Jag hoppas rättvisan är blind och att de skyldiga blir dömda för vad de har gjort inte för vem de är.
Även om det ligger en judisk tradition bakom. Eller inte.
Sanningen får aldrig komprometteras.
Citera
2026-02-27, 10:31
Medlem
stevenstillss avatar
Vad är det Epstein och Ghislaine Maxwell gjort sig skyldiga till egentligen? Det börjar likna häxprocesserna på 1600-talet. Mycket väsen men väldigt lite substans. Det är något med den anglosaxiska kultursfären. Och dess medier. Har det inte alltid funnits den här typen av fester. Rika män som festar med kvinnor som vill komma sig upp.

Typ som Berlusconis bunga-bungafester eller festerna på Stockholms slott när kaffeflickorna dyker upp till kaffet och konjaken. Har kaffeflickorna gett upphov till någon outrage?

Ja man kan fundera. Olämpligt är inte samma sak som olagligt.

.
Citera
2026-02-27, 11:01
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Vad är det Epstein och Ghislaine Maxwell gjort sig skyldiga till egentligen? Det börjar likna häxprocesserna på 1600-talet. Mycket väsen men väldigt lite substans. Det är något med den anglosaxiska kultursfären. Och dess medier. Har det inte alltid funnits den här typen av fester. Rika män som festar med kvinnor som vill komma sig upp.

Typ som Berlusconis bunga-bungafester eller festerna på Stockholms slott när kaffeflickorna dyker upp till kaffet och konjaken. Har kaffeflickorna gett upphov till någon outrage?

.

Norges tidigare statsminister Jagland vårdas på sjukhus efter att ha försökt begå självmord när han skulle häktas för ekobrott som blottats i Epstein-dokumenten. Han misstänks ha läckt statshemligheter. Epstein har ägnat sig åt sånt som kan liknas vid grooming för att hitta sårbara icke-judar som kan nyttjas i egensyfte.

Nu när Epstein är borta ur leken ryktas Trumps svärson Jared Kushner vara den som håller i trådarna till de här utpressningsoperationerna mot Europas elit. Jag tror man kan påstå att det är så här judars modus operandi varit i århundranden, kanske årtusenden, mot deras värdfolk. Så Epstein, Kushner och andra elitjudar kan sägas att bara fullfölja gamla judiska traditioner.

Annars är grooming ett bra ord för att beskriva de här barbarernas skygga verksamhet. Det är ingen som anklagar barn som fallit offer för de pakistanska pedofilgängen för att ha sig själv att skylla, men när judar är förbrytarna kommer grindvakter springande och lägger skulden på icke-judarna.

Källa: https://www.nrk.no/norge/derfor-er-thorbjorn-jagland-under-etterforskning-av-okokrim-for-grov-korrupsjon-1.17758115
Citera
2026-02-27, 11:14
Medlem
Citat:
Det påminner mycket om sådant som förekommit i Epsteinfallet. Den stora skillnaden är budgeten och samhällsnivån. Hos Epstein skedde det på privata öar och i lyxfastigheter, och var sammanbundet med internationell politisk korruption.

Det skedde ingenting över huvud taget och denna "korruption" med t.ex. Mandelson handlar inte om politik, den handlar om pengar - att finansinstitut fick förhandsinformation.
Citat:
Inflytande över rättsväsendet var definitivt en del av hans modell. Åtalet mot honom 2008 drogs med flera oegentligheter, som att man släppte alla andra åtalspunkter så fort han erkände på en punkt mot en flicka. Han utvecklade också korruptionsband med gränspolisen på Amerikanska Jungfruöarna, där hans öar låg och dit han flög in sina sexslavar.

Fel. Det var väldigt svårt bygga ett fel på det andra vilket gåtts igenom i olika rapporter. Det fanns aldrig några sexslavar på de där öarna.
Citat:
Epstein verkar också ha varit glad i att dokumentera sina övergrepp. När Epsteinakterna började släppas fanns det först med nakenbilder på flickor som snabbt fick gallras ut när det upptäcktes. Det skedde också en nu, vad det verkar, bortglömd skandal när Epsteins CD-R-samling med flicknamn som etiketter försvann mystiskt från Les Wexners hus.

På "flickor"? Säkert.

Citat:
Det blossade nyligen upp en mycket kortvarig skandal kring en tortyrvideo som Epstein hyllade i ett meddelande till en av sina islamosionistiska bundsförvanter.

Trams. Den där tortyrvideon handlade om att en potentat i en av gulfstaterna "torterade" en afghansk gästarbetare.

Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
[...]
Epstein fallet visar två ytterligheter.
Den ena att det han gjort inte var så farligt för att han var judisk.
Den andra sidan att det var speciellt farligt för att han var judisk.

Jag hoppas rättvisan är blind och att de skyldiga blir dömda för vad de har gjort inte för vem de är.
Även om det ligger en judisk tradition bakom. Eller inte.
Sanningen får aldrig komprometteras.

Nej. Bara en ytterlighet, den andra du nämner.

Jag kan bara beklaga men ingen kommer att dömas. Epstein var åtalad men tog livet av sig. Han kommer inte att dömas igen.
Citera
2026-02-27, 11:36
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Det är slående att media konsekvent talar om den ”dömde pedofilen” Epstein. Journalistkåren ignorerar beslutsamt, att enligt DSM-5 (handboken för psykiatriska diagnoser) så handlar pedofili om vuxna män, som eftersträvar umgänge med prepubertala barn.
Citera
2026-02-27, 16:12
Medlem
Tråden har alltså degenererat till ett tillhåll för Epstein-apologeter. Bokstavligt föraktliga personer, i betydelsen sådana som försvarar den som bevisligen föraktade er, i den mån ni nu är "goyim". Var är er självrespekt?

Det enda ni bevisar i era försök att fria Epstein, är er vilja att fria honom och de krafter han tjänade. Det vi känner till är bara en bråkdel av helheten, varför det inte går att avfärda några anklagelser alls, bara att verifiera vissa andra.

Materialet är tillrättalagt av samma system som uppenbarligen ägs av just de Israel-nära krafter som Epstein tjänade. Att det transatlantiska systemet är komprometterat behöver vi inte läsa oss till i gamla mejl, det ser vi genom det som skett i Gaza eller Malmö. Europeiska och amerikanska politiker agerar sedan decennier inte i sina folks intresse, utan med en övertydlig prioritering av judiska intressen, en rasistisk värdehierarki som flera av er internaliserat. Det som framkommit visar dock som sagt svart på vitt hur etniskt hat/förakt kan uttryckas mellan judar utan sociala konsekvenser; jämför med hur det i Israel är socialt möjligt att försvara och raljera över våldtäkter utan att det får konsekvenser,

Det är ju inte så som vissa av er vill påskina att Rotherham och Epstein är någon sorts antingen-eller, där krutet måste läggas på endera; det är samma ruttna system som svikit vita flickor och kvinnor i båda fallen. Samma system som ledde till sioistiska krig som orsakade migration som möjliggjordes genom hatpropaganda om europeisk/vit skuld. Den särbehandling som ni gnällt över när den gynnat muslimer, underordnar samtidigt dessa under gruppen högst upp i etnohierarkin. Palestinsk folkrätt är lika villkorad som den svenska och så fort någon muslim riktar en bråkdel av den kritik mot judar som den gjort karriär av att rikta mot euroéer, visar det sig var undantagsmakten vilar.

Att försvara Epstein är ett perverst beteende och jag kan bara dra slutsatsen att SD/MAGA-sfären är indoktrineringskällan till försvaret för (judisk!) klaninfiltration av västliga statsapparater och (icke-svensk!) etnonationalism. Osvensk på flera nivåer; omoralisk klanmentalitet och servilitet inför främmande makt vars intressen står mot Sveriges.
Citera
2026-02-27, 17:34
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Jag är förbannat smart. Vad PBS avser är "statutory rape" (dvs. sex med minderårig) och inte våldtäkt (rape). Det är också det som Epstein dömdes för. Det betyder inte att det är okej att ha sex med minderåriga. Vidare ägnade Epstein sig åt att köpa sexuella tjänster av primärt yngre kvinnor. De är naturligtvis anmärkningsvärt eftersom det är olagligt att köpa sex i USA utanför Nevada.

Det handlar inte om "sexslaveri". Det är medierna som överdriver för att sälja tidningar. De kallar också Epstein för pedofil utan belägg. Sveriges våldtäktslagstiftning är rubbad och det är därför varken Tyskland eller Frankrike vill ha den. Jag såg att SD gjorde något gott i EU och röstade nej till detta.

https://www.europaportalen.se/2026/02/eu-utskott-kraver-europeisk-samtyckeslag-sd-rostade-emot

Det som pakistanierna gjorde var betydligt värre och offren var betydligt yngre. Som jag påtalade i mitt tidigare inlägg. Epsteins sexring bestod primärt vuxna individer. Till exempel kunde fransmannen som han samarbetade med säga till en 20-årig modell; "Om du har sex med den personen får du $10,000" och så fixar jag ett modelljobbet åt dig. Det är "manschettknappsprostitution". Det är vad Epstein och hans bekanta ägnade sig åt. Det är oetiskt men inte alltid olagligt.

Ja, Epstein hade en sex och prostitutionsring. Det handlar inte om hundratals offer som fått skadestånd. Hans dödsbo är till stora delar intakt.

Detta är en juridisk och etisk fråga. Det är olagligt att köpa sex i USA utanför Nevada. Ghislaine Maxwell körde prostituerade och villiga tjejer som sökte pengar och publicitet till Jeffrey Epstein och hans vänner. Det är utan tvekan olagligt och faller under trafficking.

Återigen, som jag påpekade ovan gillade 16-17 åriga tjejer. Återigen, det är inte olagligt i Sverige (och i de flesta länder). Det är dock inte lagligt i USA och jag är av den uppfattningen att man skall följa lagen.

Jag är övertygad om att Epstein begick många brott och utan tvekan var hans brottslighet tämligen omfattande men det är inte så grovt som du föreställer dig.

Jag kan tänka mig att Jeffrey Epstein var en opportunistisk investerare som sålde underrättelser (antagligen till Mossad) - men det går inte att bevisa. Jag har inte sett några sådana bevis eftersom Donald Trump vägrar släppa de ytterligare miljoner dokument som finns om Epstein.

Antagligen eftersom Trump själv och judiska eliter skulle tappa ansiktet. En del skulle hamna i fängelse. Med det sagt, är jag rätt säker på att Epstein mördades. Han satt på enorma mängder information som han gömde i olika förråd. FBI och CIA har säkert förstört många dokument. Jag trivialiserar inte Epsteins brott. Det han ägnade sig åt är dock inte i paritet med Rotherham eller Marc Dutroux.

Det jag har gjort är att peka på en kedja; Epstein/judiska pengar/kriminella/omoraliska kristna eliter/korkade eller positiva väljare. Man är ansvarig för vad man gör men så länge allmänheten inte sätter ned foten kommer världen alltid producera Epsteins och de icke-judiska eliter som ingick i hans cirkel. Den belgiska allmänheten vågade inte trycka till pedofila barnamördare precis som precis väljarna belönade Labour med 411 stolar för att de mörkat och direkt/indirekt givit sitt stöd till den pakistanska sexligan i Rotherham.

Jag förnekar inte att Epstein köpte sexuella tjänster varav en del av dem var minderåriga men jag betvivlar att han ägnade sig åt samma sak som Marc Dutroux eller Rotherhamligan. Det är också det som är min Meijis poäng. Min slutsats kring Epsteinaffären är;

X. Judisk huvudförövare (Epstein) med ett judiskt finansiellt nätverk som förklarar Epsteins stora förmögenhet.

X. Den överväldigande andelen deltagare och kontakter är icke-judar inom politiken, näringslivet, akademin. Det är ett transatlantiskt nätverk med förgreningar i den yttersta eliten.

X. Det är primärt vuxna personer (prostituerade) som fått betalt för sex med Epstein och hans primärt icke-judiska bekanta. Få är minderåriga och är de minderåriga är i sena tonåren.

X. Misstanke om utpressning eller underrättelseverksamhet (Mossad) men det är inte bevisat.

X. Det talar inte för "mångkulturell brottslighet och etniskt dominansbeteende" för att uttrycka mig som dig. Det är en multi-etnisk verksamhet där de som är associerade till Epstein är primärt icke-judar.

Slutsatsen vi kan dra att Epstein såg till så att vår icke-judiska elit kunde köpa sex av [vuxna] prostituerade utan insyn från allmänheten. Minderåriga kan ha varit involverade i större omfattning än vi vet. När de övriga tre miljoner dokumenten är släppta kan vi fördjupa oss i detta ytterligare men jag betvivlar att de kommer släppas även när Trump lämnar politiken. Demokraterna kommer inte släppa dem. Vidare kan jag tänka mig att nyckeldokument är förstörda av FBI och CIA.
I Epsteinmaterialet framgår att han ville ha specifikt vita flickor och att de skulle vara så unga som möjligt. Han raljerade också om gojim och var väldokumenterat mycket etnocentrisk. Att han och Ghislaine Maxwell lurade in flickor med lögner och tilltagande komprometterande situationer räcker för att klassa vad de gjorde som våldtäkt i Sverige även före den nuvarande samtyckeslagen. Att det därutöver förekom mer konventionell prostitution via modellagenturer får inte våldtäkterna och sexslaveriet att försvinna.

Om det stora problemet är att många såg mellan fingrarna med Epsteins brottslighet, inklusive saker som skulle räknas som våldtäkt i hela Europa, så kan ju inte lösningen vara att flytta fokus till annat och trivialisera hans skuld. Lösningen måste vara att ha nolltolerans mot sådant.

Att du viftar bort sakfrågan om våldtäkt och i stället vill prata om samtyckesåldrar och distinktioner mellan pedofili och hebefili ger dock en ledtråd om varifrån du får dravlet. Det är ett ökänt signum för libertarianer. Det gör mig nästan nostalgisk. Första gången jag läste den kompletta utläggningen om detta var i Flashback forums barndom, när storpostaren Caine_Gothenburg lockade till sig diskussionsdeltagare med trådar om filosofi och ekonomi, men snabbt skrämde bort oss genom att använda samma argument för att försvara sin pedofili. Det är ett sätt att ogiltigförklara sina motiv, inget som kan övertyga någon om något.

Citat:

Omfattande korruption, ekonomisk brottslighet och politisk påverkan (bl.a. lobbande för bombning av Iran och Ukrainakriget, samt allmänt nära relationer till fr.a. vänsterhöjdare) utifrån ett etnocentriskt nätverk där man höll sig med minderåriga sexslavar. Flickorna drogs in i verksamheten med i det väsentliga samma metoder som de pakistanska våldtäktsligorna i Storbritannien använde, vilket också belyser att det är en mångkultursfråga. Detta är en stor kris för hela det etablissemang som är indraget i korruptionen.

Just nu sker en kampanj där taktlösa etablissemangsanhängare försöker att försvara och förringa brottsligheten bara för att de skyldiga är judar.

Samma personer kan i andra sammanhang framställa sig som sossehatare, men det är uppenbarligen mindre relevant. Epsteins partipolitiska kopplingar är främst till toppsossar som Ehud Barak, Peter Mandelson och Thorbjörn Jagland. Epsteinskandalen borde vara julafton för sossehat, men här har vi svart på vitt att det aldrig egentligen var viktigt för de här människorna.

Till och med Benjamin Netanyahu försöker att skademinimera genom att göra det till en ren vänstergrej, liknande hur sionister ofta hanterar George Soros. De som försvarar Epstein är alltså bortom Netanyahu i sin filosemitiska taktlöshet.
"Jeffrey Epstein's unusual close relationship with Ehud Barak doesn't suggest Epstein worked for Israel. It proves the opposite," wrote Netanyahu, in English, on X.

"Stuck on his election loss from over two decades ago, Barak has for years obsessively attempted to undermine Israeli democracy by working with the anti-Zionist radical left in failed attempts to overthrow the elected Israeli government," Netanyahu claimed.

"Barak's personal fixation led him to engage in activities publicly and behind the scenes to undermine the government of Israel, including fueling mass protest movements, fomenting unrest and feeding false media narratives," he said, referring to Barak's outspoken support for protests against the government's contentious efforts to weaken the judiciary.

https://www.timesofisrael.com/netanyahu-ties-to-former-pm-barak-prove-epstein-didnt-work-for-israel/
Jag uppmanar alla att dokumentera vilka som deltar i kampanjandet för Epstein. De är bortgjorda för all framtid och kommer aldrig att kunna tvätta av sig skurkstämpeln. De sätter judars identitetspolitik före exakt allt annat - och de är otroligt korkade och trubbiga när de gör det.

Citat:
Det är slående att media konsekvent talar om den ”dömde pedofilen” Epstein. Journalistkåren ignorerar beslutsamt, att enligt DSM-5 (handboken för psykiatriska diagnoser) så handlar pedofili om vuxna män, som eftersträvar umgänge med prepubertala barn.
Typiskt för mångkulturalister försöker du nu att trolla bort grova brott genom att vrida och vända på ord. Men semantikargument kan aldrig få din sida att sluta bestå av kriminellt avskum.
Citera
2026-02-27, 17:54
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Citat:
Typiskt för mångkulturalister försöker du nu att trolla bort grova brott genom att vrida och vända på ord. Men semantikargument kan aldrig få din sida att sluta bestå av kriminellt avskum.

Vrida och vända på ord? Det förbluffar, att du försvarar journalistkårens slappa terminologi.

Pedofili har en distinkt betydelse nämligen vuxna män, som eftersträvar umgänge med prepubertala barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in