2026-02-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Medvikt släpper en dokumentär som avslöjar vilket kräk Bajsmannen är. Vad gör baronen? Spelar trummor och tar bögiga fjortisselfies i spegeln
Det rusar nog tusen tankar i äggskallen nu. Han låtsas vara oberörd medan han för en gångs skull har ångest på riktigt, alltså riktig ångest som inte skrikgråts ut i bilen med kameran på. Det kan han gott ha. Baronjävel
Citera
2026-02-27, 14:04
Medlem
Jag funderar på att erbjuda honom en femhundring för att se honom kolla Raskumentären medan han gråtrunkar och ropar på Jesus. Kan vi köra nån GoFundMe på något sätt?
Citera
2026-02-27, 14:24
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Hela deras kritik mot rask grundar sig enbart i hat. För mig är dessa inte trovärdiga alls. Brott och blandat är en kreaktör som kritiserat rask, men som enligt mig har mer trovärdighet.

Hoppasan glömde nämna att medviktarna kallar rask porrskadad medans de själva haft onlyfans.
Porrbaronen är ju porrskadad, men det är inte medviktarna. Man är inte porrskadad för att man har Onlyfans. Du kan nog inte hitta ett enda videoklipp på Herr Medvikt där han pratar om hur mycket han tycker om att runka och att han runkar hela tiden, men du kan välja valfri video på Rasks kanal för att höra porrbaronen säga så.
Citera
2026-02-27, 14:37
Medlem
Citat:
Vill klargöra att jag inte gillar RASK på något sätt. Har tidigare kommenterat i tråden om mitt avsmak för den mannen. Det som inte såg så lovande ut i dokumentären är att det är samma mög som innan, och att micro113 medverkar. Förövrigt finner jag inte herr och fru porrvikt trovärdiga överhuvudtaget. Fru medvikt Emelie har alltid sökt bekräftelse och kändisskap, det började med "hårdrock mot rasism".

Haha hårdrock mot rasism!! Låter lika töntigt som fru medvikt! Vilken uppmärksamhettönt hon är!
Citera
2026-02-27, 14:57
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Porrbaronen är ju porrskadad, men det är inte medviktarna. Man är inte porrskadad för att man har Onlyfans. Du kan nog inte hitta ett enda videoklipp på Herr Medvikt där han pratar om hur mycket han tycker om att runka och att han runkar hela tiden, men du kan välja valfri video på Rasks kanal för att höra porrbaronen säga så.

Där får väl vi tycka olika. Jag anser att man är porrskadad när man producerar porr i den formen som medviktarna gjorde Självklart är baronen också porrskadad, på en värre nivå.
Citera
2026-02-27, 15:40
Medlem
Spritnotas avatar
Köper fullt ut att det finns folk på Flashback som ÄR är mer OG än Medviktarna och inte vill se på deras dokumentär. Oavsett om de tror de bara vill ha fame, tycker de kastar sten i porrhus, är för vänster eller helt enkelt inte tål micro113.

Men det vore nice om ribban läggs sakligt. För det är Rasks tråd. Försök kritisera dokumentären när den släpps, istället för att kritisera de som gjort den redan nu bara för allmänt ogillade, i stil med just "vad fan vet dessa vänsterporrisar om Rask".

Jag tycker att det som höjer deras trovärdighet är att de inte hymlar. De är öppna med att de inte hade koll på varken Rask, Jocke, Cluee, Verz eller någon alls när Chrippa-dramat drog igång. Att de har varit petnoga i sin dokumentär, att visa vad Rask publicerat publikt och hur han själv motiverat det vs vad tex micro113 gjort.

Kan ni vänta ett dygn och se vad de har att komma med?
Citera
2026-02-27, 15:52
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Köper fullt ut att det finns folk på Flashback som ÄR är mer OG än Medviktarna och inte vill se på deras dokumentär. Oavsett om de tror de bara vill ha fame, tycker de kastar sten i porrhus, är för vänster eller helt enkelt inte tål micro113.

Men det vore nice om ribban läggs sakligt. För det är Rasks tråd. Försök kritisera dokumentären när den släpps, istället för att kritisera de som gjort den redan nu bara för allmänt ogillade, i stil med just "vad fan vet dessa vänsterporrisar om Rask".

Jag tycker att det som höjer deras trovärdighet är att de inte hymlar. De är öppna med att de inte hade koll på varken Rask, Jocke, Cluee, Verz eller någon alls när Chrippa-dramat drog igång. Att de har varit petnoga i sin dokumentär, att visa vad Rask publicerat publikt och hur han själv motiverat det vs vad tex micro113 gjort.

Kan ni vänta ett dygn och se vad de har att komma med?
Dessutom så är dom väl inte ens särskilt vänster? Sinnessjukt att folk diskuterar här om att sprida dokumentären och sno para från Medvikt Media! Det här har vi ju väntat på i flera år!
Citera
2026-02-27, 15:54
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Hela deras kritik mot rask grundar sig enbart i hat.
Där vågar jag nog påstå att du har fel. Kritiken grundade sig initialt i att Robin som följare till Baronen började ifrågasätta och framföra lelgitim kritik åt honom varpå han blev blockad och Baronen vägrade ta åt sig.

Att de under resans gång kommit att hata honom kan nog stämma, men kritiken grundar sig inte enbart i hat som du påstår.

Citat:
Hoppasan glömde nämna att medviktarna kallar rask porrskadad medans de själva haft onlyfans.

Att ha Onlyfans och jämföra det med hur Baronen betett sig är verkligen inte samma sak.
Det potpurri av av klipp där Baronen äcklar sig som de visat upp ett antal gånger kan man förvisso fråga sig om hans beteende kommer av porrskada men nåt är det ju iaf

Att jämföra med hur han beter sig mot att ha Onlyfans och att kalla de som skaffar Onlyfans för porrskadade är helt enkelt inte jämförbart.
Citera
2026-02-27, 15:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Nja inte så jag skrev eller menade heller att dokumentären skulle vara ett sätt att vilja bli känd, däremot själva hat arcen mot rask.

Hatet fanns inte från början utan enbart kritik. Under resans gång när han blivit äckligare och äckligare har hatet grott.

Citat:
Däremot är kanalen medvikt enbart fokuserad på att genom drama bli känd.

Nej så är det inte. Det första faller det på sin egen orimlighet. Om syftet vore att bli känd, varför inte ge sig i lag med Baronen, Badbollen och Jockiboi? Du såg ju hur mycket skoförsäljaren ökade i visningar när han blev Jockibois hund. Det hade varit ett mycket bättre sätt än att skvalpa runt där de är nu.

Citat:
Det är hela fru medvikts bekräftelse behov i allmänhet.

Vad har för för bevis för detta? Som jag sa var hon inte ens med i början när Robin började framföra sin kritik.

Citat:
Fru medvikt kan inte kritisera rask sakligt eller komma med något nytt.

Jag tycker de framför bra kritik utan att behöva ljuga eller miskreditera Baronen i stort sett varje video de gör om honom. Eller kan du ge några exempel som styrker ditt påstående?
Citera
2026-02-27, 15:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Dessutom så är dom väl inte ens särskilt vänster? Sinnessjukt att folk diskuterar här om att sprida dokumentären och sno para från Medvikt Media! Det här har vi ju väntat på i flera år!

Nä, det har aldrigt uttalat sig om sin politiska hemvist.
Citera
2026-02-27, 16:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Där får väl vi tycka olika. Jag anser att man är porrskadad när man producerar porr i den formen som medviktarna gjorde Självklart är baronen också porrskadad, på en värre nivå.

Sjukt att tycka att alla i hela världen som gör Onlyfans är porrskadade. Men ok, det får stå för dig.
Citera
2026-02-27, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej så är det inte. Det första faller det på sin egen orimlighet. Om syftet vore att bli känd, varför inte ge sig i lag med Baronen, Badbollen och Jockiboi? Du såg ju hur mycket skoförsäljaren ökade i visningar när han blev Jockibois hund. Det hade varit ett mycket bättre sätt än att skvalpa runt där de är nu.

Klart de gör det för att bli kända, det fanns inget ledigt jobb i Jockes kennel så de fick ta vad som fanns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in