Citat:
Ursprungligen postat av
AbsAbs
Föreställ er paniken hos Rask om Jacke, Prefab och Alex Ceesay plingade på dörren tillsammans.

Han skulle gömma sig i garderoben medans han skickade fram Edward för att säga att Baronen inte är hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Runkboghorjavel
Hur tror ni resan slutar för Rask? Han har ju tydligen bestämt sig för att rasera sitt liv bortom räddning. Jag tror han tar livet av sig detta år, men jag vet inte hur han ska göra. Först tänkte jag att han kommer nog sätta sig i en bil och gasa på och kollidera i hög fart, men sen kom jag på att Kronofogden kommer ta den bil han sätter sig i, så han behöver en annan metod. Varför beslutade han sig för att livet inte var värt att leva? Är det fortfarande "min pappa ramlade in i en buske förut så därför mår jag skitdåligt"?
Om han någonsin uppnår självinsikt vilket jag ser som föga troligt då han stolt levt som en luffare i 20 år nu så ser jag ingen annan utväg att skammen kommer föra honom mot självmord, alt ett benzomissbruk för att orka leva med sig själv.
Han är en fegis så han kommer supa sig full och slänga i sig en cocktail av starka opioder och benzodiazepiner.
Familjen kommer hitta honom likblek, sittandes i garderoben med räk-kuken i handen.