2026-02-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag håller med. Fan, vad fetröven skämmer ut sig när han kallar sig "Youtubes Janne Josefsson".

Den äckliga BajsBaronen har fått en kommentar som undrar om han sett trailern till dokumentären. Den perversa byfånen svarar då att "Nej, och jag kommer inte heller se den".

Trosas största runkbög fortsätter istället att förtala Chrippa, det är ju så skönt att snacka skit om någon som inte kan försvara sig.
Han var den FÖRSTA som såg den en sekund efter att den kom ut!
Citera
2026-02-27, 10:09
Avstängd
Efter att ha sett trailern till Medviktarnas dokumentär så tycker jag att det är ett under att Rask fortfarande är vid liv.

Fy fan vad han äcklar mig.
"Fittan" också.
Citera
2026-02-27, 10:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Menar troligen pundarnas rask dokumentär.
Där våran kära micro är med och pratar om jockiboi och rask.

Det är redan mycket som framkommit i trailern till dokumentären.

En pervers byfåne vars karriär håller på att dö ut och en sociopat som bara vill vara ifred.

Gött att folk får reda på hur de verkligen är.

Äckliga människor båda två.

Det är inte Medviktarna som är pundare utan Rask.
Citera
2026-02-27, 10:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Om det nu ska göras en dokumentär om den brottsdömde förtalsmannen varför då inte anlita Bosse guldspade istället för de två luffarna i den där husbilen. Fru Snedvikt hade jag aldrig velat ta i med tång ens en gång.
Ingen har anlitat någon alls.
Citera
2026-02-27, 12:08
Medlem
Nazbols avatar
Medvikt släpper en dokumentär som avslöjar vilket kräk Bajsmannen är. Vad gör baronen? Spelar trummor och tar bögiga fjortisselfies i spegeln
Citera
2026-02-27, 13:10
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Tvärtom, den ser mycket lovande ut. Av det lilla vi hittills fått se är det världsklass jämfört med allt Anjo någonsin gjort.
Men ni som ska ladda upp och dela den, tycker den är värdelös osv är med största säkerhet Raskfans och tyvärr förlorade. Var inte bittra, se den som ett idolporträtt. Ni kommer få se er Baron precis som han är.

Vill klargöra att jag inte gillar RASK på något sätt. Har tidigare kommenterat i tråden om mitt avsmak för den mannen. Det som inte såg så lovande ut i dokumentären är att det är samma mög som innan, och att micro113 medverkar. Förövrigt finner jag inte herr och fru porrvikt trovärdiga överhuvudtaget. Fru medvikt Emelie har alltid sökt bekräftelse och kändisskap, det började med "hårdrock mot rasism".
Citera
2026-02-27, 13:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Om det nu ska göras en dokumentär om den brottsdömde förtalsmannen varför då inte anlita Bosse guldspade istället för de två luffarna i den där husbilen. Fru Snedvikt hade jag aldrig velat ta i med tång ens en gång.

Så bara för att du inte vill ta i henne med tång så borde man anlita Bo-Göran? Vad är det för resonemang?

Dessutom tror jag nog den blir bra mycket bättre än den vinklade skiten om Antonio.
Citera
2026-02-27, 13:13
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag tycker den ser välgjord ut, och det är bra att den perversa byfånen och hans mamma (fittan) granskas. Jag kommer gladeligen pröjsa för att se den, åtminstone för att stödja en kanal som kritiserar BajsBaronen.

Ja, det är bra. Dock är inte medviktarna rätt personer att kritisera rask.

Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Låter som något en fattig baron skulle säga

Vill av principskäl inte slänga pengar på medviktarna. Känner förövrigt ett förakt mot människor som lägger youtube drama bakom betalvägg, släpp skiten för alla direkt är min åsikt.
Citera
2026-02-27, 13:14
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Vill klargöra att jag inte gillar RASK på något sätt. Har tidigare kommenterat i tråden om mitt avsmak för den mannen. Det som inte såg så lovande ut i dokumentären är att det är samma mög som innan, och att micro113 medverkar. Förövrigt finner jag inte herr och fru porrvikt trovärdiga överhuvudtaget. Fru medvikt Emelie har alltid sökt bekräftelse och kändisskap, det började med "hårdrock mot rasism".

Jag tycker de hittills har varit mycket trovärdiga och haft belägg för den sakliga kritik de lagt fram i åtskillga videos till skillnad från t.ex. Baronen som bara försöker misskreditera, förtala och ducka kritik.

Att Emelie skulle ha som bevekelsegrund att bli känd och därför gör denna dokumentär håller jag för ossanolikt. Hon var ju inte ens speciellt engagerad från början när Robin gjorde sina första videos själv där han kritiserade Baronens beteende. Eller har du något som styrker din tes?
Citera
2026-02-27, 13:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Ja, det är bra. Dock är inte medviktarna rätt personer att kritisera rask.

Varför inte?
Citera
2026-02-27, 13:17
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Varför inte?

Hela deras kritik mot rask grundar sig enbart i hat. För mig är dessa inte trovärdiga alls. Brott och blandat är en kreaktör som kritiserat rask, men som enligt mig har mer trovärdighet.

Hoppasan glömde nämna att medviktarna kallar rask porrskadad medans de själva haft onlyfans.
Senast redigerad av Paulabraun 2026-02-27 kl. 13:26.
Citera
2026-02-27, 13:19
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jag tycker de hittills har varit mycket trovärdiga och haft belägg för den sakliga kritik de lagt fram i åtskillga videos till skillnad från t.ex. Baronen som bara försöker misskreditera, förtala och ducka kritik.

Att Emelie skulle ha som bevekelsegrund att bli känd och därför gör denna dokumentär håller jag för ossanolikt. Hon var ju inte ens speciellt engagerad från början när Robin gjorde sina första videos själv där han kritiserade Baronens beteende. Eller har du något som styrker din tes?

Nja inte så jag skrev eller menade heller att dokumentären skulle vara ett sätt att vilja bli känd, däremot själva hat arcen mot rask. Betvivlar inte att hon hatar rask. Däremot är kanalen medvikt enbart fokuserad på att genom drama bli känd. Det är hela fru medvikts bekräftelse behov i allmänhet. Hon drivs förövrigt bara av känslor, dvs sitt hat mot baronen. Fru medvikt kan inte kritisera rask sakligt eller komma med något nytt.
Senast redigerad av Paulabraun 2026-02-27 kl. 13:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in