Citat:
Ursprungligen postat av
Loraael-Beautyy
Finns många asiatiska kvinnor som vill ha svenska män?
Sedan jag som kristen vill inte ha en svensk man. Jag har det ganska bra med min spanska pojkvän.
Ni kommer ju dö ut som en befolkning om ni är som japaner
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
De asiatiska kvinnorna vill inte ha svenska män, de vill bli försörjda i ett rikt land och kunna skicka hem pengar till sin familj.
Spansk är inte SÅ illa. De är ändå européer och kristna och många är snygga med fina europeiska drag. MEN färgerna är mörka, och vi är i större behov av blonda (alternativt rödhåriga) och blåögda (alternativt grön- eller gråögda) och ljushyllta barn så att vår särart inte försvinner.
Japanerna dör ju inte ut som befolkning? Det är sant att barnafödandet har minskat där liksom i övriga rika och förhållandevis rika länder, men de har i alla fall inte spätt ut sin befolkning med främmande gener. De ser fortfarande ut som japaner.
Det är sant om asiatiska kvinnor men mitt personliga perspektiv är att det är oftast vad du kan få när du har mindre attraktivt utseende och personlighet än resterande europeiska män.
Sedan är svenska kvinnorna mycket snyggare i utseende och personlighet än deras män. För en svensk kvinna är det lätt för henne att hitta valfri man att få barn med om hon önskar/vill. Det är inte lika lätt som svenska mannen.
Flesta spanjorskor vill nog inte byta ut sina män för svenska män. Där är det tvärtom att kvinnorna är mindre attraktiva och har sämre personligheter än deras män. Där är männen mycket mer attraktiva än kvinnorna vilket är ganska lätt för deras män att hitta valfri kvinna ifrån Europa att få barn med.
På grund av deras blandning är den spanska mannen mer grönögd, solbränd, musklerna syns och lång.
Jag pratade om mig själv att svenska mannen är inte riktigt min smak då jag vill flytta till Spanien. Inte att ni ska avla er med svarthåriga spanjorer.
Japaner håller på att dö ut. Det är lågt barnafödande i hela världen. Amerikanska män är desperata efter kvinnor då dessa är lika ratade av sina kvinnor i USA.
I Kina samma sak.