2026-02-27, 08:27
Medlem
Vi importerar ju en massa män som ser till att svenska kvinnor blir med barn, antingen frivilligt eller med tvång. Staten har koll på läget så det är bara att somna om igen.
Citera
2026-02-27, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Ett allvarligt problem inför framtiden med dessa låga födelsetal.

Många kvinnor i världen kommer gärna till sverige för drömmen om ett bättre liv. Svenska kvinnor behöver konkurrens. Vi har ett överskott på män. Ett par miljoner villiga tjejer vore lagom. 😎

Den ekonomiska biten löser inspirerade män.💪 Staten borde kliva in också, men där har en svensk kvinna redan bränt alla stålar.
Vem vill frivilligt göra barn med ett hjärntvättad vänsterjon? Vänster handlar inte längre om vänster det handlar om att importera 3e världen
Citera
2026-02-27, 08:56
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Stavfel ? Var det fulla män.
Ja stavfel, men det är rätt konstigt att det inte stavas männ med tanke på uttalet? Det är ju ett kort ä i uttalet.
Citera
2026-02-27, 09:16
Medlem
Vi får ta upp gamla nordiska traditioner.

Vikingarna hämtade kvinnor för giftermål och skapade på det viset en livskraftig demokrati på Island.
About three- quarters of male Icelandic settlers hailed from what is today Norway, although well over half of the women were from the British Isles, according to genetic studies of today's Icelanders. That suggests that Viking men partnered with British women on a massive scale.
https://www.science.org/content/article/vikings-may-have-first-taken-seas-find-women-slaves

Att träffa kvinnor på långt avstånd är något nordiska män alltid har gjort. Bra för barnens gener och raka motsatsen till arabvärldens kusingiften.
Citera
2026-02-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Dom flesta män ser normala ut, men tjejer i Sverige vill ha nån jävla modelldocka till kille.

Det är ju troligen nått som gör att dessa män inte kan träffa en kvinna. De flesta jag känner, från min ålder ner till ca 25 verkar inte ha några problem med att träffa en tjej.

Så istället för att gnälla om tjejer, ransaka dig själv istället, och fundera på vad det är i ditt betende som gör dig/er oatraktiva för tjejer.
Citera
2026-02-27, 10:00
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Inte mycket rätt där.

Andelen män i Sverige är 50,3%. Kvinnor 49,7%.

Att dom inte vill knulla med just dig, vet du nog varför.
Det får man hoppas eftersom könsomogna barn inkluderas i den statistiken.

Ett land mår bäst ifall kvinnor är i överskott, ≥51% kvinnor.

Problemet med att "öppna upp för kvinnor" är att det indirekt innebär att man ger avslag för att någon är en man. Sverige har en könsneutral princip vid lagstiftningen.
Senast redigerad av The Crash 2026-02-27 kl. 10:02.
Citera
2026-02-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Det är ju troligen nått som gör att dessa män inte kan träffa en kvinna. De flesta jag känner, från min ålder ner till ca 25 verkar inte ha några problem med att träffa en tjej.

Så istället för att gnälla om tjejer, ransaka dig själv istället, och fundera på vad det är i ditt betende som gör dig/er oatraktiva för tjejer.

Äh. Jag satsar hellre på att bli asexuell.
Från födseln tills jag var 11 var jag asexuell dvs sex existerade inte i mitt liv och det var den roligaste och bästa tiden i mitt liv.

Orkar inte RANSAKA mig själv för nåns skull.
Bättre att vara fri och lycklig istället för att hela tiden oroa mig för vad nån motbjudande Sverigekvinna tycker om mig.
Citera
2026-02-27, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Inte mycket rätt där.

Andelen män i Sverige är 50,3%. Kvinnor 49,7%.

Att dom inte vill knulla med just dig, vet du nog varför.

Kvinnor lever längre än män. Tittar man på yngre åldrar, de åldrar då de flesta träffas och bildar familj, ser balansen helt annorlunda ut.
Citera
2026-02-27, 10:14
Medlem
De är redan här. Gå ut och haffa en ukrainska bara. Det är ju lönehelg och allt.
Citera
2026-02-27, 10:18
Medlem
Försök minska invandringen av män.

Istället för att öka invandring av kvinnor.

Det behövs inga mängder kvinnor ,skulle räcka med ett par tusen per år.
Citera
2026-02-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De är redan här. Gå ut och haffa en ukrainska bara. Det är ju lönehelg och allt.

Du är så klockren 😂

Männen i Sverige är ratade av både svenska och utländska kvinnor. Måste svida just nu men som du skrev så finns det ju massa ukrainska kvinnor
Citera
2026-02-27, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Försök minska invandringen av män.

Istället för att öka invandring av kvinnor.

Det behövs inga mängder kvinnor ,skulle räcka med ett par tusen per år.

Det är stor utvandring på kvinnor ifrån Sverige både svenska och utländska kvinnor då vi har det bättre i varmare breddgrader som Spanien, Italien eller Portugal.
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-02-27 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in