2026-02-27, 15:25
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Du ville ju inte. Så vad ska de göra?
Haha sen försöker du skylla på mig för att du knullar thailändskor?
Det är ett undermedvetet val du gör för att dina framtida barn ska kunna passa in i den brunsvarta massan. Du är en krigsbrud som kapitularat inför ockupationsmakten.
Citera
2026-02-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo fast det utvandrar fler män ung. 600 st. fler. Vet ej vad männen flyttar.

Det viktiga är alla fall att vi inte får invandring av män till Sverige ,det gör att kvinnor inte trivs.

Jag hoppas på det bästa för er skull.
Sverige är ett land för mig där jag gör pengar och inte ett land där jag faller för män.

Det jag skrev är att det är omöjligt för mig att tävla med män ifrån Spanien och Frankrike eller Italien. Länder som rest sig upp idag och har det mer välorganiserat och ställt än svenskarna

Det råder brist i hela världen lite som arbetsföra och kompetens i världen vilket gör att män bråkar om kvinnor och värre kommer det bli i framtiden

Inte sett enda attraktiv man i Sverige medan i Spanien så ser alla bra ut.

En annan sak med thailändskor då man accepterar att mannen bär kjol och klänning medan andra utländska kvinnor inte vill ha en fetknopp som tittar på TV och sitter på Flashback dagarna långa

Världen är inte som förr. Ni tävlar med fransmän, britter, ryssar tyskar osv dvs hela Europa som har muskler, jobb osv.

Inte Sveriges befolkning där man dricker öl varje helg
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-02-27 kl. 16:53.
Citera
2026-02-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Ett allvarligt problem inför framtiden med dessa låga födelsetal.

Många kvinnor i världen kommer gärna till sverige för drömmen om ett bättre liv. Svenska kvinnor behöver konkurrens. Vi har ett överskott på män. Ett par miljoner villiga tjejer vore lagom. 😎

Den ekonomiska biten löser inspirerade män.💪 Staten borde kliva in också, men där har en svensk kvinna redan bränt alla stålar.

Vad ska staten göra anser du?
Du får ju importera vem du vill eller gå hitta din egna tjej någonstans i världen eller ska staten ha kedjade utländska kvinnor åt dig som du kan välja bland?

Lite som Turkiets harem.
Citera
2026-02-28, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har de kvoterats in på jobb i dessa länder?
Det tror jag inte. Svenska kvinnor som utbildat sig till duktiga läkare eller hårt arbetande sköterskor och annat har ett mycket bra rykte i hela världen, finns inget behov för inkvotering och inkvoteringskultur för kvinnor tror jag är sällsynt i London och Schweiz. Möjligtvis lite i Norge men inte jämförbart med svensk inkvotering av kvinnor.

Exempelvis räddningsverket har helt öppet eftersträvat lägre krav på fysisk styrka för kvinnor, även om kraven på senare år blivit könsneutrala finns en helt öppen målsättning att kvotera in specifikt kvinnor på många arbetsplatser.
Citera
2026-02-28, 07:11
Bannlyst
Detta är kopplat till ekonomi, många unga idag låter sig luras om alla möjliga uppblåsta idéer som inte stämmer!

På 80-talet i Sverige kunde du köpa ett nyproducerat radhus för 1 1/2 årslön i en närförort till Stockholm, samtidigt kunde mamman vara hemma med barnen och pappans lön räckte gott och väl, givetvis behövde du vända och planera, men det gick!

Hopp till idag, samma radhus har 40-50 år senare ett utgångspris på 4,9 miljoner med ett renoveringsbehov på uppåt miljonen samtidigt som kostnaden bara för att hålla det varmt är 10 000kr de kalla månaderna, detta skapar en enorm press på ekonomin och du måste ha 2 välbetalda jobb och vara väletablerad på arbetsmarknaden.

Importerade kvinnor som avelsdjur kommer inte lösa detta, räntefria lån, se över barnbidrag och liknande saker skulle skapa en babyboom inom ett par år!
Citera
2026-02-28, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Detta är kopplat till ekonomi, många unga idag låter sig luras om alla möjliga uppblåsta idéer som inte stämmer!

På 80-talet i Sverige kunde du köpa ett nyproducerat radhus för 1 1/2 årslön i en närförort till Stockholm, samtidigt kunde mamman vara hemma med barnen och pappans lön räckte gott och väl, givetvis behövde du vända och planera, men det gick!

Hopp till idag, samma radhus har 40-50 år senare ett utgångspris på 4,9 miljoner med ett renoveringsbehov på uppåt miljonen samtidigt som kostnaden bara för att hålla det varmt är 10 000kr de kalla månaderna, detta skapar en enorm press på ekonomin och du måste ha 2 välbetalda jobb och vara väletablerad på arbetsmarknaden.

Importerade kvinnor som avelsdjur kommer inte lösa detta, räntefria lån, se över barnbidrag och liknande saker skulle skapa en babyboom inom ett par år!
Blir ju knepigt om inte kvinnor vill tappa sitt ekonomiska oberoende, om männen inte vill vara ensam försörjare och om varken kvinnor eller män har lust att ha mer än 1-2 barn.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-02-28 kl. 07:38.
Citera
2026-02-28, 08:45
Medlem
Mad monks avatar
Det föds för mycket barn de flesta borde ha slutat i en kondom på en krogtoalett.
Citera
2026-02-28, 08:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Håller med.
Finns massor med thailändskor som lever i misär som gladeligen skulle vilja komma till Sverige men som inte har möjligheten.
Kan bara tänka mig ramaskriet från manshatande feminister om det skulle komma en miljon vackra thaitjejer i olika åldrar.
Finns väl inget som retar en feminist mer än en lycklig man.

Du fattar ju nästan läget.
Citera
2026-02-28, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Ett allvarligt problem inför framtiden med dessa låga födelsetal.

Många kvinnor i världen kommer gärna till sverige för drömmen om ett bättre liv. Svenska kvinnor behöver konkurrens. Vi har ett överskott på män. Ett par miljoner villiga tjejer vore lagom. 😎

Den ekonomiska biten löser inspirerade män.💪 Staten borde kliva in också, men där har en svensk kvinna redan bränt alla stålar.

Eller varför inte behålla de kvinnor som redan bor här? Stoppa utvisningar av dessa tjejer och kvinnor. Som har bott här i hela sina liv eller i flera år, kan språket, är integrerade, ska plugga eller kanske jobbar men tjänar för lite. Håll dessa kvar!

Nej, det är ingen "svensk kvinna" som har bränt all skatt. Det är Tidö gängets skattesänkningar som har bränt hela skattekistan. Något ska ju betala sjukvård, skola, polis, räddningstjänst etc. Och sänker man skatten, så får man plocka ur reserven: skattekistan, för att ha råd med välfärd. Tidögänget har bränt skattekistan.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-28 kl. 08:57.
Citera
2026-02-28, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Blir ju knepigt om inte kvinnor vill tappa sitt ekonomiska oberoende, om männen inte vill vara ensam försörjare och om varken kvinnor eller män har lust att ha mer än 1-2 barn.

Skulle möjlighet finnas skulle många kvinnor gå med på det, och det går dessutom att politiskt stimulera och underlätta för unga människor att kunna köpa bostad och bilda familj, som sagt, det är inte normalt att behöva betala 10 årslöner för ett ruttet radhus samtidigt som bränsle, el och mat bara rusar.

Sen handlar det inte om att kvinnor ska stå vid spisen och föda barn, men förr var det möjligt att i unga år skaffa ett radhus och barn, gå runt på en okej lön, samtidigt hade kvinnan alla möjligheter att jobba och/eller utbilda sig senare, som det är idag måste du ha 2 akademikerlöner för att kunna göra samma sak, vilket är skevt och fel!
Citera
2026-02-28, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Skulle möjlighet finnas skulle många kvinnor gå med på det, och det går dessutom att politiskt stimulera och underlätta för unga människor att kunna köpa bostad och bilda familj, som sagt, det är inte normalt att behöva betala 10 årslöner för ett ruttet radhus samtidigt som bränsle, el och mat bara rusar.

Sen handlar det inte om att kvinnor ska stå vid spisen och föda barn, men förr var det möjligt att i unga år skaffa ett radhus och barn, gå runt på en okej lön, samtidigt hade kvinnan alla möjligheter att jobba och/eller utbilda sig senare, som det är idag måste du ha 2 akademikerlöner för att kunna göra samma sak, vilket är skevt och fel!
Jag ser fortfarande inte någon större lust hos vare sig kvinnor eller män att ska fler än 0-2 barn. Varför skulle de?
Citera
2026-02-28, 09:59
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Håller med.
Finns massor med thailändskor som lever i misär som gladeligen skulle vilja komma till Sverige men som inte har möjligheten.
Kan bara tänka mig ramaskriet från manshatande feminister om det skulle komma en miljon vackra thaitjejer i olika åldrar.
Finns väl inget som retar en feminist mer än en lycklig man.
Thailand har lägre födelsetal än Sverige. I Thailand föds 0.87 barn per kvinna.
100 thailändare idag kommer få 44 barn
100 thailändare idag kommer få 19 barnbarn
100 thailändare idag kommer få 8 barnbarnsbarn
92% befolkningsminskning på 100 år.
https://x.com/BirthGauge/status/2019465958927077680
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in