2026-02-24, 21:31
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Göra en jätte-jättegod *klipp* SNACKSBRICKA volym 369543 högre 😂😂😂
Citera
2026-02-24, 21:55
Medlem
Varför berättar hon inte ett ord om vad böckerna handlar om? Och bara håller fram dem utan att säga författare (eller ens titel??). Det här samarbetet kan vara det minst trovärdiga hon gjort hittills, och då har hon ändå några såna samarbeten i sin historik…
Citera
2026-02-24, 22:15
Medlem
Haha snälla som att dom någonsin läser böcker i hushållet Soffasson. H har själv sagt att hon aldrig läst en bok. Men då förstår jag varför deras 2,5 åring är så efter i språket om H alltså tycker det är rimligt med en pekbok för 0-1 åringar.

Härligt sken från TVn när det är läsdags och vilken trovärdig reklam 👍🏼 Verkligen trovärdigt att H som inte kan säga en hel mening utan att klippa mitt i ska ge sig på att läsa Gisslan i Iran 👍🏼 Och som vanligt ska kassakossan Lars vara med i reklamen, vad hände med integriteten egentligen 👍🏼
Citera
2026-02-24, 22:42
Medlem
Fick tanke på det idag när min yngsta är torr och fått lite eksem.
Där ett tag var det mycket snack om att Lars hade eksem osv och hon tipsade om x antal krämer som är så bra för lars. Jag gissar väl att det bara magiskt försvunnit eller om det ännu var en lögn och spel för galleriet.
Citera
2026-02-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haha snälla som att dom någonsin läser böcker i hushållet Soffasson. H har själv sagt att hon aldrig läst en bok. Men då förstår jag varför deras 2,5 åring är så efter i språket om H alltså tycker det är rimligt med en pekbok för 0-1 åringar.

Härligt sken från TVn när det är läsdags och vilken trovärdig reklam 👍🏼 Verkligen trovärdigt att H som inte kan säga en hel mening utan att klippa mitt i ska ge sig på att läsa Gisslan i Iran 👍🏼 Och som vanligt ska kassakossan Lars vara med i reklamen, vad hände med integriteten egentligen 👍🏼

Hon verkar öht inte känna till konceptet pekbok. Tydligt att Lars inte haft någon sån tidigare.. ”Titta jättekul det är massa bilder i! Tex på djur!” Ja Hanna, så brukar pekböcker se ut..
Citera
2026-02-24, 22:51
Medlem
Nere på 66,8 nu…
Citera
2026-02-24, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Kommer osökt å tänka på viaplay-samarbetet i samband med säsongstart av st Görans. Det va snacksbricka i fokus, och smink.
Så jävla oklart alltihop.

Verkligen. Lägg fokuset på att visa upp produkten, berätta om den, läs åtminstone baksidan på den! Man ska inte jämföra barn men för fan min äldsta son har en språkstörning pratade mer än det där. Varför gör hon i n g e n T i n g som främjar barnets bästa, det är SÅ enkelt att läsa.
Citera
2026-02-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Det känns också lite fel med MYS med boken ”Han ägde mig - en sann berättelse om att överleva en mans våld” 🙃 Har hon inte ens läst titeln?

Det är för många ord i den 🙄 jag vet inte. Hon sitter i ljuset från teven och låtsas läsa, det är så dumt alltihop att jag inte finner ord.
Citera
2026-02-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Verkligen. Lägg fokuset på att visa upp produkten, berätta om den, läs åtminstone baksidan på den! Man ska inte jämföra barn men för fan min äldsta son har en språkstörning pratade mer än det där. Varför gör hon i n g e n T i n g som främjar barnets bästa, det är SÅ enkelt att läsa.

Var hör vi Lars prata?
Citera
2026-02-24, 23:57
Medlem
FruKrokodils avatar
Den där pekboken brukade jag använda när barnen var runt 4-10 månader. Men Lars, 2,5 år läser den fortfarande. Eftersom det är Hanna vi talar om så tror jag på henne denna gång, det är lagom språklig nivå på boken för Hannas del. Och hon kan läsa den i mörkret framför tvn.

Även plus i kanten att Hanna inte hade sin vuxenbok upp och ner då hon låtsades läsa ,som hon hade i ett tidigare samarbete (länge sen nu men minns det fortfarande pga det humoristiska).
Citera
2026-02-25, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Den där pekboken brukade jag använda när barnen var runt 4-10 månader. Men Lars, 2,5 år läser den fortfarande. Eftersom det är Hanna vi talar om så tror jag på henne denna gång, det är lagom språklig nivå på boken för Hannas del. Och hon kan läsa den i mörkret framför tvn.

Även plus i kanten att Hanna inte hade sin vuxenbok upp och ner då hon låtsades läsa ,som hon hade i ett tidigare samarbete (länge sen nu men minns det fortfarande pga det humoristiska).

Skulle precis säga samma sak. Den där hade man när barnen började säga boll och lampa liksom. En 2,5-åring är inte målgrupp för den boken. I så fall ligger hon otroligt efter i språkutvecklingen.
Citera
2026-02-25, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Var hör vi Lars prata?

Varit olika storys där Lars har mumlat något obegripligt ord. H har även skrivit själv att Lars tex säger ”dokdok” (doktor) och ”toten” (tomten). Annars finns ett inlägg från 18 okt 2025 där man kan bevittna Lars språkkunskaper (undertexten behövdes kan jag säga).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in