2026-02-24, 19:32
Medlem
Vad mysigt att äta ostbågar och melon i sängen med en tvååring.
Citera
2026-02-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vad avslappnande att läsa kvällsbok med tvn blinkande i ansiktet!
Och i ett mörkt rum.. bra läsning 😅
Citera
2026-02-24, 19:34
Medlem
Ahhhh så det var för ett samarbete som dom skulle ”fira alla hjärtansdag” med fruktbricka och madrass i vardagsrummet.
Kul att Hanna läser (med tvn på).
Citera
2026-02-24, 19:38
Medlem
Hahaha.
Tror ni att den där övernattningen blir av? 🙊
(Se hennes kommentarsfält)
Senast redigerad av Hajmedii 2026-02-24 kl. 19:49.
Citera
2026-02-24, 19:38
Medlem
”HELT vanlig myskväll”, ”VÄLDIGT VÄLDIGT naturligt för oss”. Hahhaha vem försöker hon lura. Vi vet att ni inte läser böcker. Och så rekommenderar hon en ful pekbok och en annan bok som är ”SÅ rolig” men vad handlar den om hallå får vi veta något? Nej. Inte heller något om den hon ”läst” själv.
Citera
2026-02-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Och i ett mörkt rum.. bra läsning 😅
Tvn lyser upp 😅
Citera
2026-02-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
”HELT vanlig myskväll”, ”VÄLDIGT VÄLDIGT naturligt för oss”. Hahhaha vem försöker hon lura. Vi vet att ni inte läser böcker. Och så rekommenderar hon en ful pekbok och en annan bok som är ”SÅ rolig” men vad handlar den om hallå får vi veta något? Nej. Inte heller något om den hon ”läst” själv.

Först har hon myskläder och blött hår, sen en fin blus och jeans medan hon steker mat, sen är det istället snacksbrickan som ska ätas, i nån tröj-filt! Rörigt
Citera
2026-02-24, 20:10
Medlem
Vilket bullshit samarbete. Hade de läst för L hade hon kunnat säga mer än "l@r@ tonten" (tomten). Och att sitta och läsa i skenet från teven.. Jo tjena, det ser verkligt ut. Det var fokus på snacksbrickan 90 procent av tiden och man fick inte ens se vilka böcker de läste. Jag trodde samarbetet skulle handla om böcker, inte snacks och en madrass framför teven. Jag blir så irriterad. Det finns så mycket potential i ett sånt samarbete och hon bara failar.
Citera
2026-02-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Vilket bullshit samarbete. Hade de läst för L hade hon kunnat säga mer än "l@r@ tonten" (tomten). Och att sitta och läsa i skenet från teven.. Jo tjena, det ser verkligt ut. Det var fokus på snacksbrickan 90 procent av tiden och man fick inte ens se vilka böcker de läste. Jag trodde samarbetet skulle handla om böcker, inte snacks och en madrass framför teven. Jag blir så irriterad. Det finns så mycket potential i ett sånt samarbete och hon bara failar.

Det känns också lite fel med MYS med boken ”Han ägde mig - en sann berättelse om att överleva en mans våld” 🙃 Har hon inte ens läst titeln?
Citera
2026-02-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Det känns också lite fel med MYS med boken ”Han ägde mig - en sann berättelse om att överleva en mans våld” 🙃 Har hon inte ens läst titeln?
Den boken är bra men fruktansvärd, man myser inte när man läser den boken
Citera
2026-02-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Hahaha.
Tror ni att den där övernattningen blir av? 🙊
(Se hennes kommentarsfält)
Du menar hon som kommenterat? Vet inte men hoppas det 🥰
Citera
2026-02-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Kommer osökt å tänka på viaplay-samarbetet i samband med säsongstart av st Görans. Det va snacksbricka i fokus, och smink.
Så jävla oklart alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in