2026-02-20, 13:03
  #3709
Medlem
Kjipt. Får håpe hun kommer seg til start, så det blir en fair duell. Hvis ikke blir løpet helt åpent nå.
Citera
2026-02-21, 19:46
  #3710
Medlem
Jenshalls avatar
https://www.expressen.se/sport/langdskidor/frida-karlsson-har-feber-missar-femmilen-/

Bättre stå över än riskera komma in som åtta. 😀
Citera
2026-02-21, 20:20
  #3711
Medlem
Jag fattar inte riktigt varför man som OS-tävlande inte använder ett andningsskydd typ ffp2 eller, ännu hellre ffp3, när man måste spendera tid med andra människor i mindre utrymmen såsom transport till och från träning eller tävling. Den torra luften vintertid medför att den fuktiga utandningsluften, som ofta innehåller diverse virus, håller sig svävande länge och därmed andas in av alla i samma trånga utrymme innan den sjunker till marken.
Citera
2026-02-21, 21:04
  #3712
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Jag fattar inte riktigt varför man som OS-tävlande inte använder ett andningsskydd typ ffp2 eller, ännu hellre ffp3, när man måste spendera tid med andra människor i mindre utrymmen såsom transport till och från träning eller tävling. Den torra luften vintertid medför att den fuktiga utandningsluften, som ofta innehåller diverse virus, håller sig svävande länge och därmed andas in av alla i samma trånga utrymme innan den sjunker till marken.

Hon är inte sjuk. Hon vill inte komma in som åtta med det fina facit hon haft på kortare distanser. Bättre bli ihågkommen för det
Citera
2026-02-21, 21:45
  #3713
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hon är inte sjuk. Hon vill inte komma in som åtta med det fina facit hon haft på kortare distanser. Bättre bli ihågkommen för det

Varför har du inte kommenterat Fridas 2 OS-guld? Nu när hon är sjuk och inte kan delta kryper du fram och tramsar istället.
Citera
2026-02-21, 22:30
  #3714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hon är inte sjuk. Hon vill inte komma in som åtta med det fina facit hon haft på kortare distanser. Bättre bli ihågkommen för det
Jasså minsann! Med detta inlägg tar jag för givet att du har fortlöpande inside info om hennes hälsotillstånd, eller?
__________________
Senast redigerad av A-traktorforever 2026-02-21 kl. 22:34.
Citera
2026-02-21, 23:55
  #3715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hon är inte sjuk. Hon vill inte komma in som åtta med det fina facit hon haft på kortare distanser. Bättre bli ihågkommen för det
För ditt eget bästa:

Ring 1177

Dom kan hänvisa dig till rätt vård.
Citera
2026-02-22, 19:36
  #3716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
För ditt eget bästa:

Ring 1177

Dom kan hänvisa dig till rätt vård.
Ge honom telenumret till den där eutanasikliniken i Schweiz i stället.
Citera
2026-02-23, 21:55
  #3717
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotel
Jag är tveksam om Frida Karlssons framtid som skidåkare jag hoppas jag har fel men det är för mycket runt henne det går inte att prestera när det är så. För låg fettprocent/undernäring, avstängningar, skador, huvudlösa körningar, brutna tävlingar, kollapser, tränar mot läkares rekommendation mm och resultaten svajar upp och ner.
den här tråden är rätt intressant att läsa nu, för ganska exakt 4 år sedan vad det ivriga diskussioner om Fridas framtid:
(FB) Den Fantastiska Frida Karlsson
Citera
2026-02-24, 20:36
  #3718
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Kjipt. Får håpe hun kommer seg til start, så det blir en fair duell. Hvis ikke blir løpet helt åpent nå.
nja...inte helt öppet...
Citera
2026-02-24, 20:49
  #3719
Medlem
katws avatar
Frida ökade följarskaran på Instagram under OS med sisådär 130 000 följare:

https://app.notjustanalytics.com/analysis/fridakarlsson
__________________
Senast redigerad av katw 2026-02-24 kl. 21:02.
Citera
2026-02-24, 21:03
  #3720
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
den här tråden är rätt intressant att läsa nu, för ganska exakt 4 år sedan vad det ivriga diskussioner om Fridas framtid:
(FB) Den Fantastiska Frida Karlsson

Fan, det där borde vara preskriberat. Jaja, jag hade väl fel än en gång. Fast lika glad för det är jag, men gladast är nog Frida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in