2022-02-10, 18:51
Medlem
Jag är tveksam om Frida Karlssons framtid som skidåkare jag hoppas jag har fel men det är för mycket runt henne det går inte att prestera när det är så. För låg fettprocent/undernäring, avstängningar, skador, huvudlösa körningar, brutna tävlingar, kollapser, tränar mot läkares rekommendation mm och resultaten svajar upp och ner.
Citera
2022-02-10, 19:39
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotel
Jag är tveksam om Frida Karlssons framtid som skidåkare jag hoppas jag har fel men det är för mycket runt henne det går inte att prestera när det är så. För låg fettprocent/undernäring, avstängningar, skador, huvudlösa körningar, brutna tävlingar, kollapser, tränar mot läkares rekommendation mm och resultaten svajar upp och ner.

Lika bra att lägga av, ja.
Citera
2022-02-10, 20:41
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Stör det dig? Vilka andra har besegrat Johaug de senaste åren? Hur många andra skidåkare har tagit sex mästerskapsmedaljer i seniorsammanhang vid 22 års ålder?

Nej, men jag tänkte mest på hennes OS insatser nu, att vara sämst när det gäller, men i Stafetten sen kan hon revanchera sig.
Citera
2022-02-10, 20:43
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Nej, men jag tänkte mest på hennes OS insatser nu, att vara sämst när det gäller, men i Stafetten sen kan hon revanchera sig.

Är väl fler som inte presterar på topp, exempelvis Ebba och alla skidskyttar.
Citera
2022-02-10, 20:49
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Är väl fler som inte presterar på topp, exempelvis Ebba och alla skidskyttar.

Ja så är det, inte bara Frida, men hon kommer säkert att växa efter detta OS ännu mera..De spekulerades om stafetten redan nu i OS-Studion.

Emma Ribom eller Kalla på första sträckan, andra sträckan Frida och sen Ebba och Jonna Sundling.Frida får väl glädjas då och allt är glömt och trådens rubrik gläds hehe..
Citera
2022-02-10, 21:59
Medlem
Frida har slagit Johaug TWICE på kort tid. En av världens bästa idrottare alla kategorier.

Var ska statyn stå nånstans?
Citera
2022-02-10, 22:27
Medlem
Diversifierats avatar
Frida Karlsson mor har talat med Frida under torsdag kväll. Dottern var både besviken och arg.
– Hon var väldigt irriterad. Hon sa: ”Alla säger bara att jag är en dramaqueen. Jag hade kunnat gått upp själv”.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/JxwyMX/os-2022-fridas-karlssons-mamma-mias-oro-efter-kollapsen
Citera
2022-02-10, 22:40
Medlem
Jenshalls avatar
Mycket snack lite verkstad. Då blir fallet extra högt
Citera
2022-02-10, 23:18
Medlem
iwannabeurdogs avatar
Helt klart det fattas energi i den där kroppen, hon bör sondmatas!
Citera
2022-02-10, 23:18
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Frida har slagit Johaug TWICE på kort tid. En av världens bästa idrottare alla kategorier.

Var ska statyn stå nånstans?

I Oslo?
Citera
2022-02-11, 02:07
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joow
Frida missar formtoppningen en gång och karriären är över. Sen klagar folk på att Frida är överdramatisk

Ja, jag funderar på om det inte bor en 15-årig rebellisk tonårstjej i Dr.skalmanski.
Citera
2022-02-11, 02:11
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ok, s¨nå¨gra "bästa-förlorare" placeringar.

0 mästerskapsmedaljer efter OS i Peking.

Ja, Frida är lika dålig som Mikaela Shiffrin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in