2026-02-23, 23:07
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewerForget
Vad är det med den där steff? Vart hon tappad som barn, eller har hon vart mobbad ? Nåt fel på människan måste det vara. Skvaller tack!

☺️

Duktig, driftig och framgångsrik i yrkeslivet.

Men idealet idag är väl att tillhöra nån slags svag minoritet, och göra det till hela sin personlighet.
Citera
2026-02-23, 23:09
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag stödjer inte direkt henne. Tycker bara tyskan kunde stått för vad hon sagt. Jag tycker inte transan snackar mer skit än t.ex. Achmed eller tjockisen.
Det enda hon gör är ju att snacka och intigrera konstant. Samtidigt smäller Stephanie upp ett par, tre byggen och sköter hela köket själv.
Senast redigerad av Amor 2026-02-23 kl. 23:12.
Citera
2026-02-23, 23:20
Avstängd
Citat:
Ja, det var lika fegt som att tyskan inte vågade stå för vad hon sagt om Angelica. Hon utger sig ju för att vara en tuffing, det gör dock inte transan. Det är skillnaden.
transan säger ju hon är det största hotet för alla kollar vi enss på samma program?

Hon svarade inte ens på henness tilltal dvs varken förnekade eller erkände.

Svara på vad steffi har för skyldigheter vara ärlig emot en smutsig människa som vanessa som inte är ärligt emot någon?

Och vad hade vanessa ens med saken att göra som steffi sa med? hon sa så för se vad vanessa skulle göra och vad gjorde hon? spred det direkt i hopp om vända folk emot steffi, och där blev hon avslöjad.

Förstår du verkligen inte det här sociala spelet? eller tror du det handlar om vem som är mest ärlig emot alla?

Skitbra gjort sprida ut lite vibbar på hon skulle välja angelica för se vad folk gjorde med den informationen, de smartaste visste ju dock det inte var så, och i princip alla var oroliga bli första kämpe här precis som det ska vara.

Vara ärlig emot vanessa är ingen som har någon skyldighet vara det är man det är man ju direkt dum i huvudet då den informationen lämnar så fort den ssnackar med nästa person.
Senast redigerad av nodraketen 2026-02-23 kl. 23:23.
Citera
2026-02-23, 23:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Duktig, driftig och framgångsrik i yrkeslivet.

Men idealet idag är väl att tillhöra nån slags svag minoritet, och göra det till hela sin personlighet.
Japp vara en BTBTQ eller vånster/feminist verkar vara det största idealet idag med låtsastårana och sin ny stickade offerkofta som de fått i uppdrag sticka innan de åker till farmen av produktionen.

Starka individer som inte är hyenor dvs flockdjur blir alltid kritiserade och attackerade i sådana här program, i det här fallet steffi.

Det roliga är hon är nog den enda där som hade klarat av driva en farm på riktigt, men det är inte det viktigaste längre det viktigaste är vem det är mest synd om idag.
Citera
2026-02-23, 23:40
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
vanessa är ingen kvinna det är omöjligt, det är någon form av mutation isf, kolla när hon ler och hånler ser ju utvecklings störd ut på riktigt.

Nowaleya och hennes häck fick vi se på tok för lite av, jag tycker även hon var väldigt söt och hade en bra utstrålning med, inte ett dugg konfliktsökande heller.
Jag kan hålla med Vanessa att pliten var riktig feg när han på morgonen inte ville medge vad han sagt om Angelica. Han är en fegfitta, och med denna intima del nämnd, betvivlar jag att Vanessa har en. Hon är nog betydligt mera välhängd än pliten, men jag vill helst inget veta om det ! Nowaleya var skön att vila ögonen på.
Citera
2026-02-23, 23:45
Medlem
mensverkets avatar
Varför är Niklas kläder censurerade (FOX - motocrossmärke) men inte Alex "Outlaw Clothing"?
Citera
2026-02-23, 23:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Skitbra gjort sprida ut lite vibbar på hon skulle välja angelica för se vad folk gjorde med den informationen, de smartaste visste ju dock det inte var så, och i princip alla var oroliga bli första kämpe här precis som det ska vara.

Hur visste de smartaste att hon inte skulle välja Angelica? Vilka räknar du till den skaran i sammanhanget...?
Citera
2026-02-23, 23:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Varför är Niklas kläder censurerade (FOX - motocrossmärke) men inte Alex "Outlaw Clothing"?

Jag tror det står Fuck. Det kanske väcker anstöt, tycker TV4.
Citera
2026-02-23, 23:52
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Utan Stephanie i denna säsongen så hade den sugit totalt, jag brukar inte hålla på kvinnliga deltagare i Farmen eller Robinson, men denna säsongen gör jag det, go go Stephanie
Ja, det kan behövas en dominant Führer som Stephanie i det slaptaskiga bonnalägret. Hon skickar säkert Vanessa till Auschwitz sedan.
Citera
2026-02-24, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ja, det kan behövas en dominant Führer som Stephanie i det slaptaskiga bonnalägret. Hon skickar säkert Vanessa till Auschwitz sedan.
Haha ja förhoppningsvis
Citera
2026-02-24, 00:37
Avstängd
Citat:
Hur visste de smartaste att hon inte skulle välja Angelica? Vilka räknar du till den skaran i sammanhanget...?
Jadu alla som inte lyssnade på din idol vanessa när hon försökte l'ägga fram det som du såg i det senaste programmet.
Citera
2026-02-24, 00:40
Avstängd
Citat:
Du förstår fortfarande inte vanessa gick direkt omkring och la utt steffi, och sa hon väljer angelica hon sa si hon sa så.

När hon sedan inte gjorde det för det var en fälla för vanessa, hur tror du det såg ut för henne då? och alex och steffi visste direkt vem mullvaden var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in