2026-02-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Är det inte dags för herr Erik att tävla snart?

Erik mot Jörgen i säcken skulle bli en spännande match.

Fläskpelle mot muskelberget.
Citera
2026-02-23, 20:46
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Det enda Nils Karlsson Pyssling klarar av är ju att dra billiga citat från Marx. Den mannen har aldrig tänkt en enda vettig egen tanke…

Det verkar som han inte har förmågan att stanna upp å just tänka. Käften är kopplad till hans inre monolog/utbildning/repeterade tankemönster..

En typisk sådan person som inte kan eller har lust att fundera på om man har rätt i det man tänker.
Ja, det är ju inte många iof.
Citera
2026-02-23, 20:47
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Erik mot Jörgen i säcken skulle bli en spännande match.

Fläskpelle mot muskelberget.

Jörgen vinner utan tvekan.

Håller på Bosse, Jörgen och Stephanie, hoppas någon av dessa tar hem allt
Citera
2026-02-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jörgen vinner utan tvekan.

Ja men det blir nog en fight i alla fall. Det är mycket vikt att släppa omkring.
Citera
2026-02-23, 21:00
Medlem
Vad är det med den där steff? Vart hon tappad som barn, eller har hon vart mobbad ? Nåt fel på människan måste det vara. Skvaller tack!

☺️
Citera
2026-02-23, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför är Stephanie utklädd till Chucky?
https://www.heromic.se/actionfigurer-collectibles/seed-of-chucky-chucky-doll-prop-replica-1-1

På riktigt!
På richtich, din fjärrblick är valbajs, det är Eva Rydberg upp i röven (dagen)
https://static.bonniernews.se/images/1e/3a/1e3a380c88f64e83944095e0d4bff31d/16x9/640@60.jpg
Citera
2026-02-23, 21:16
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är ju det som är problemet..? Varför ska kvinnor behöva be män att hjälpa till med disken? Du får ta och lyssna om på Nisses mäktiga monolog, då det till stor del är dig den handlar om (men det förstår du nog tyvärr inte).

För att män bryr sig mindre.
Det kan vara odiskat en vecka för mig och de flesta män.
Blötlägg tallrikar och diska när du ska äta.
Kan äta på samma tallrik lunch å middag å.
Många möjligheter och lösningar.
Vill du diska mycket så diska mycket du.
Citera
2026-02-23, 22:10
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
jag satsar mina sista pengar på vaneesa den könlöse lämnar frivilligt när som helst
Ja då kanske vi slipper se hennes håriga ben ! Jag beklagar men jag har nu sett dem och med denna föga upphetsande syn, saknar jag Nowaleyas häck ännu mer !
Citera
2026-02-23, 22:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Ja då kanske vi slipper se hennes håriga ben ! Jag beklagar men jag har nu sett dem och med denna föga upphetsande syn, saknar jag Nowaleyas häck ännu mer !
vanessa är ingen kvinna det är omöjligt, det är någon form av mutation isf, kolla när hon ler och hånler ser ju utvecklings störd ut på riktigt.

Nowaleya och hennes häck fick vi se på tok för lite av, jag tycker även hon var väldigt söt och hade en bra utstrålning med, inte ett dugg konfliktsökande heller.
Citera
2026-02-23, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Det verkar som han inte har förmågan att stanna upp å just tänka. Käften är kopplad till hans inre monolog/utbildning/repeterade tankemönster..

En typisk sådan person som inte kan eller har lust att fundera på om man har rätt i det man tänker.
Ja, det är ju inte många iof.
Han var ju ganska arrogant, när han sa han valde jonas som förstekämpe för allas arebetsmiljö.

Undrar om han verkligen gick och frågade alla vad de tyckte om arbetsmiljön osv, typiskt äckliga kommunister tala i pluralform föör man ska tro hela gruppen eller en hel arme är bakom dem.

I slutändan var det ju bara thaihoran pim med krokodiltårarna som så fort jonas immiterade henne ville han skulle göra det framför kamerorna. För det var det de handlade om ett spel lipa för få sympati.

När inte de här fungerade så lämnade de såklart
Citera
2026-02-23, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Vanessa har ju haft på sig offerkoftan hela tiden

Tragisk människa
Ganska roligt i dagens avsnitt när hon ska gå in i köket och slänga ut steff därifrån som dessssutom är storbonde snacka om att avarten är en korkad arab, lovar denness föräldrar är syskon alt kusiner med
Citera
2026-02-23, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Men Stephanie ljög ju om att hon inte sagt att Angelica lever på övertid, vilket hon hade. Fegt att inte våga ta konflikten med transan.
Angelica lever på övertid det har steff sagt sedan torpet, men vad har vanessa med det att göra egentligen?

Fegare av hennes sk plitvän inte stå upp för henne, men ingen vill ju ta i vanessa med tång och ingen tror på ett ord hon säger.

Hon lägger sig i allt hela tiden och försöker vända det till sin fördel sådana personer vill ingen ha i sin närhet inte ens hennes bögkopmis kevin, och det säger en hel del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in