2026-02-23, 22:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Hon vill väl inte för hon grinar ju när hon får mothugg som det var med mäklaren

Hon lipade i hela programmet

Ut med henne

Vanessa verkar rätt konflikträdd då hon bara skriker när det blir diskussion
Precis hon leder in dem i diskussion låtsas bryta ihop och kallar med homofober osv, såhär har den nog jobbat i många år.

Med Jonasw fungerade det, nu har folk läs den här avarten, men steff är smart självklart ska man inte ens ta en disskusion här.

Men gillade när hon hånade henne det är så synd om dig vanessa du har alla emot dig, och det är det hon spelar med, grejen är hon hade det redan innan vad steff gör spelar absolut ingen roll.

Jag är ganska säker på hon lämnar frivilligt snart alla svaga människor gör det när de inte går deras väg
Citera
2026-02-23, 22:40
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Angelica lever på övertid det har steff sagt sedan torpet, men vad har vanessa med det att göra egentligen?

Fegare av hennes sk plitvän inte stå upp för henne, men ingen vill ju ta i vanessa med tång och ingen tror på ett ord hon säger.

Hon lägger sig i allt hela tiden och försöker vända det till sin fördel sådana personer vill ingen ha i sin närhet inte ens hennes bögkopmis kevin, och det säger en hel del

Pliten är en fegis, men Steff kunde också ha stått för vad hon sagt, som är så tuff hela tiden.
Citera
2026-02-23, 22:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Pliten är en fegis, men Steff kunde också ha stått för vad hon sagt, som är så tuff hela tiden.
hon behöver inte stå frör något gentemot vanessa, vad har hon att vinna på det?

Du kan inte förvänta dig någon ärlighet av en smutsig människa som vanessa och då har du heller inga skyldigheter vara ärlig emot denne eller förklara sig överhuvudtaget inför henne.

Kan inte du som stödjer vanessa förklara för mig varför hon ens lägger sig i det här och försöker skapa konfliukt för egen vinning? hon blev ju inte ens vald.
Citera
2026-02-23, 22:48
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Är på avsnitt 12 nu och förstår inte vad Jonas har gjort?

Dom hoppar på han för han är för grabbig och det sårar för han respekterar inte tjejer.

Hmm är han för grabbig eller dom för tjejig?
1-1 i min bok.

Folk kanske styr upp sig senare och nån vågar kasta in sanningen i ringen.

Edit. Haha ja dom lämnade självmant dom mest drivande i "usch han är en sån person. Jag har nu gjort den personen till något inte levande, en ide av den personen ist"
Som Vanessa gjort av sig själv.

Fan vad trist att inte vilja va det kön man e, måste vara frustrerande. Förstår att dom är hatiska.
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2026-02-23 kl. 23:13.
Citera
2026-02-23, 22:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
hon behöver inte stå frör något gentemot vanessa, vad har hon att vinna på det?

Du kan inte förvänta dig någon ärlighet av en smutsig människa som vanessa och då har du heller inga skyldigheter vara ärlig emot denne eller förklara sig överhuvudtaget inför henne.

Kan inte du som stödjer vanessa förklara för mig varför hon ens lägger sig i det här och försöker skapa konfliukt för egen vinning? hon blev ju inte ens vald.

Jag stödjer inte direkt henne. Tycker bara tyskan kunde stått för vad hon sagt. Jag tycker inte transan snackar mer skit än t.ex. Achmed eller tjockisen.
Citera
2026-02-23, 22:55
Avstängd
Citat:
Du verkar redan glömt att din lillaängel vanessa inte ens vågade fejsa jonas själv utan förlät honom för att sedan i nästa synk snacka skit om honom igen, så gör en riktig fegis, man ska aldrig ta ens i en sådan med tång.

Du bortser ifrån helt med hennes enda bögvän och HBTQ stöttepelare ville inte ens ha med henne att göra heller det säger väldigt mycket om henne.

Avarten kommer lämna självmant snart när den inser den är helt själv krododiltårarna fungerade inte på plitalex heller
Citera
2026-02-23, 22:58
Avstängd
Citat:
Jag stödjer inte direkt henne. Tycker bara tyskan kunde stått för vad hon sagt. Jag tycker inte transan snackar mer skit än t.ex. Achmed eller tjockisen.

Nehej det vad ju kul du tycker det, men de spelar sina kort bättre iaf och drar inte på sig offerkofftan och låtsaslipar så fort de inte får som dem vill iaf.

Varför ska tyskan stå för något hon sagt inför vanessa? svara på det nu. Varför ska någon ens stå för vad de säger till henne? Förstår du inte att ingen lyssnar på vad hon säger därför säger de lite vad som helst till henne för se vad hon gör med informationen som inte stämmer.

Det är så man avslöjar råttor du har lite att lära här ser jag
Citera
2026-02-23, 22:59
Medlem
Molnet88s avatar
Man har aldrig sett Vanessa bada en enda gång? Betyder det att hon luktar svettig tacos nu?
Senast redigerad av Molnet88 2026-02-23 kl. 23:01.
Citera
2026-02-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molnet88
Man har aldrig sett Vanessa badat en enda gång? Betyder det att hon luktar svettig tacos nu?

Det stämmer ju inte hon badade med Kevin.
Citera
2026-02-23, 23:01
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Du verkar redan glömt att din lillaängel vanessa inte ens vågade fejsa jonas själv utan förlät honom för att sedan i nästa synk snacka skit om honom igen, så gör en riktig fegis, man ska aldrig ta ens i en sådan med tång.

Du bortser ifrån helt med hennes enda bögvän och HBTQ stöttepelare ville inte ens ha med henne att göra heller det säger väldigt mycket om henne.

Avarten kommer lämna självmant snart när den inser den är helt själv krododiltårarna fungerade inte på plitalex heller

Ja, det var lika fegt som att tyskan inte vågade stå för vad hon sagt om Angelica. Hon utger sig ju för att vara en tuffing, det gör dock inte transan. Det är skillnaden.
Citera
2026-02-23, 23:03
Medlem
Molnet88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det stämmer ju inte hon badade med Kevin.

What!? Måste jag ha missat ... Kläder på då förmodar jag?
Citera
2026-02-23, 23:04
Medlem
Amors avatar
Vanessa började prata pakter och spel från dag ett. Sen har hon väldigt mästrande ton med alla hon pratar med. Förstår att hon är väldigt enerverande för de andra.

Sen tar de allt på för stort allvar 500 tk minus vinstskatt, väldigt låg chans att vinna det. Förstår därför inte approachen som både Alexander och Vanessa har med sitt gravallvarliga taktiserande. Lär er av Niklas mer distanserade syn på det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in