2025-06-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det var väldigt väntat att samtliga blev friade i Linus fallet!
Ingen kommer någonsin att bli fälld för detta!
Har du läst domen? Hur röstade juristen? Vad nämndemännen är oväsentligt i slutändan.
Citera
2025-06-03, 10:04
Medlem
Softails avatar
Citat:

Har dom meddelats?
Den skulle väl komma 19 juni?
Citera
2025-06-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Har dom meddelats?
Det är inte den 19 juni ännu 😅
Citera
2025-06-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Har dom meddelats?
Ja, försätts de på fri fot i väntan på domen så talar väll det ju inte för att någon blir dömnd för mord!
Citera
2025-06-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ja, försätts de på fri fot i väntan på domen så talar väll det ju inte för att någon blir dömnd för mord!

jag tror inte heller att någon kommer bli fälld för någonting, jag e inte heller speciellt påläst i fallet men det jag såg kan ju inte räcka till att 0ka på något...
Citera
2025-06-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
jag tror inte heller att någon kommer bli fälld för någonting, jag e inte heller speciellt påläst i fallet men det jag såg kan ju inte räcka till att 0ka på något...
Helt oväsentligt vad TR domer. Vad dömde juristen? Ville han fällande o nämndemännen fria då blir de fria men med säkerhet fällda i HR.

Ett bra exempel är Christer P i palmemordet. Där blev han fälld i TR av nämndemännen och lagmannen ville fria. I HR är juristerna i majoritet och då blev han friad.
Så nån som läst domen. Vad juristen ville kommer spegla Vad som händer. De är ju släppta så friande dom kommer ev milda straff för något.
Citera
2025-06-04, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Helt oväsentligt vad TR domer. Vad dömde juristen? Ville han fällande o nämndemännen fria då blir de fria men med säkerhet fällda i HR.

Ett bra exempel är Christer P i palmemordet. Där blev han fälld i TR av nämndemännen och lagmannen ville fria. I HR är juristerna i majoritet och då blev han friad.
Så nån som läst domen. Vad juristen ville kommer spegla Vad som händer. De är ju släppta så friande dom kommer ev milda straff för något.

Det finns fortfarande ingen dom och så länge ingen dom i tingsrätten ingen idé att spekulera om överklagan till Hovrätten.
Domen kommer 19 juni
Citera
2025-06-05, 06:35
Medlem
Citat:
Friade men du dommen har inte kommit ännu och skulle det bli så lär det bli en överklagan
Citera
2025-06-05, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Friade men du dommen har inte kommit ännu och skulle det bli så lär det bli en överklagan

Inte lönt
Dom kommer gå fria.
Citera
2025-06-05, 11:05
Bannlyst
Citat:
Mmm nästan så!
Mikael med sällskap åkte intill HA:s camp, och den tuffa tattaren Mikael satte upp en stor käft och skrek en massa skit för att tuffa sig inför de andra i bilen, sedan kastade han en ölburk mot HA folket!
Mikael var ett jävla svin, finns en tråd om honom någonstans här i FB, som handlar om all skit han ställde till med, men att han behövde dö, njaa, det var nog inte avsikten heller egentligen, men coffe var ju också ett jävla svin så det blev som det blev!
Har för mig att coffe enbart var med i Crewet då, dvs inte hängig eller propp!

Stämmer bra..
Efter entren till campingen så ligger där flera stugor som 81 hade...
Dessutom den Mikael idiot körde på alla smågator där alla tält var...
RWC hade ett stort tält där i närheten av 81..
Har för mig att det var där det startade.
Mycket av övrigt folk var inne på underhållningen inne i västern staden eller dragit vidare under lördagen..
Citera
2025-06-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Inte lönt
Dom kommer gå fria.
Om så kommer det ändå upp i HD annat folk där
Citera
2025-06-05, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Coffe fick väl sitt märke efter High Chaparal o då var han ju inte ens fullvärdig.

De va ju en kompis till Vice presidenten i OG senare Alexander Ivanovic. Han sjöng ju ut värre än en kanariefågel men lyckades ju bli VC ändå och mörda en pensionär ( fel person ) i dag helt bortglömd av OG och sitter på livstid ?

Stackars sinnesslöe Alexander 😕

Va..
När blev A.I straffad till livstids fängelse..
Detta har jag missat helt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in