2026-02-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Vem är mannen som sålt sin fru till 120 män i västernorrland??
Tror att alla här inne vet vem det är????

To#as tho#as

#=m
Citera
2026-02-16, 22:18
Medlem
Exakt
Tomas dahlen runsten Elgstrand...

Vilket as!!!
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424
To#as tho#as

#=m
Citera
2026-02-17, 10:50
Medlem
Varför lämnade kvinnoboxaren o pimpen Dahlen HA 2019?
Citera
2026-02-18, 08:13
Medlem
P*erre P*rren W*llin, var han nånsin medlem i Karlstad? Dog 2021, av vad? Verkade ha varit en tung profil i den stan.
Citera
2026-02-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Exakt
Tomas dahlen runsten Elgstrand...

Vilket as!!!
https://blog.zaramis.se/2026/02/17/tidigare-ha-boss-misstankt-for-grovt-koppleri/
Senast redigerad av trevlige john 2026-02-18 kl. 20:35.
Citera
2026-02-20, 13:16
Medlem
Förvånas hur många det är som tror att det finns en heder i MC-kulturen som att kvinnor och barn ska skyddas och skonade. HA har en lång tradition av misshandel och mord på kvinnor. Och även barn.
Om du som kvinna hänger runt klubben kan du räkna med att vem som helst som är medlem har ”rätten” att knulla dig oavsett om du vill eller inte. Så är det tills nån medlem tar dig som sin egendom, då har bara den medlemmen rätt att våldta och misshandla dig.
Titta på Sanningen om HA på SVT-play så klarnar den bilden.
Citera
2026-02-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Förvånas hur många det är som tror att det finns en heder i MC-kulturen som att kvinnor och barn ska skyddas och skonade. HA har en lång tradition av misshandel och mord på kvinnor. Och även barn.
Om du som kvinna hänger runt klubben kan du räkna med att vem som helst som är medlem har ”rätten” att knulla dig oavsett om du vill eller inte. Så är det tills nån medlem tar dig som sin egendom, då har bara den medlemmen rätt att våldta och misshandla dig.
Titta på Sanningen om HA på SVT-play så klarnar den bilden.

Vilket kvalificerat skitsnack
Citera
2026-02-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Vilket kvalificerat skitsnack
Kvalificerat skitsnack? Du har inte en aning om hur det går till.
En gammal bekant till mig hamnade på nåt konstigt sätt i stripp-världen. Han kände en tjej som jobbade som strippa i Göteborg(chat-Noir). En dag frågade hon om han kunde tänka sig så i baren på klubben eftersom det var flera som var sjuka. På det sättet hamnade han där lite då och då. Vet inte hur det är nu men då hade HA ett stort inflytande på den klubben och min kompis lärde känna flera medlemmar.
Vi kan kalla min kompis Hasse. Hasse blev inbjuden till en fest i Göteborg av en medlem. Han tänkte inte gå dit eftersom han hade besök av sina 2 systrar den helgen. Systrarna känner jag väl och vi har umgåtts i många år. På något sätt så bestämmer sig Hasse och hans systrar att gå på HA-Festen en liten stund iaf. De var ganska nyfikna eftersom det ändå var HA. När de kom dit så fick medlemmen som bjudit Hasse bekräfta för att de skulle komma in.
Då frågar medlemmen Hasse om det är HANS bitchar, varpå Hasse säger att det är hans systrar. Då säger medlemmen att det är lika bra att Hasse säger att det är hans bitchar för annans har vem som helst som är medlem rätt att göra vad de vill med systrarna. Notera att just ordet BITCHAR var det som kvinnorna kallades. Han sa även att systrarna inte bör lämna Hasse på festen för då kan det gå illa.
Jag pratade systrarna när de kom hem till staden vi bor i. De hade aldrig i hela livet varit så rädda och känt ett sånt obehag som på den festen. Alla var påtända som fan och var allmänt grisiga.

Nej min vän, Ha och andra liknande klubbar består av samhällets bottenskikt. Kvinnor är lågt stående varelser i deras värld.
Citera
2026-02-23, 07:56
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
En gammal bekant till mig hamnade på nåt konstigt sätt i stripp-världen. Han kände en tjej som jobbade som strippa i Göteborg(chat-Noir). En dag frågade hon om han kunde tänka sig så i baren på klubben eftersom det var flera som var sjuka. På det sättet hamnade han där lite då och då. Vet inte hur det är nu men då hade HA ett stort inflytande på den klubben och min kompis lärde känna flera medlemmar.
Vi kan kalla min kompis Hasse. Hasse blev inbjuden till en fest i Göteborg av en medlem. Han tänkte inte gå dit eftersom han hade besök av sina 2 systrar den helgen. Systrarna känner jag väl och vi har umgåtts i många år. På något sätt så bestämmer sig Hasse och hans systrar att gå på HA-Festen en liten stund iaf. De var ganska nyfikna eftersom det ändå var HA. När de kom dit så fick medlemmen som bjudit Hasse bekräfta för att de skulle komma in.
Då frågar medlemmen Hasse om det är HANS bitchar, varpå Hasse säger att det är hans systrar. Då säger medlemmen att det är lika bra att Hasse säger att det är hans bitchar för annans har vem som helst som är medlem rätt att göra vad de vill med systrarna. Notera att just ordet BITCHAR var det som kvinnorna kallades. Han sa även att systrarna inte bör lämna Hasse på festen för då kan det gå illa.
Jag pratade systrarna när de kom hem till staden vi bor i. De hade aldrig i hela livet varit så rädda och känt ett sånt obehag som på den festen. Alla var påtända som fan och var allmänt grisiga.

Nej min vän, Ha och andra liknande klubbar består av samhällets bottenskikt. Kvinnor är lågt stående varelser i deras värld.
Instämmer med 3 senaste raderna ovanför 🤑🤙
Citera
2026-02-23, 12:40
Medlem
Citat:

Kan ju säga att jag är betydligt bättre insatt än vad du är, och det är skitsnack!
Citera
2026-02-23, 13:44
Medlem
Undrar vad det här gäller. Tydligen har dom gjort fler tillslag på klubbar i Malmö.
https://www.sydsvenskan.se/burlov/tillslag-mot-hells-angels-i-akarp/
Citera
2026-02-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Kan ju säga att jag är betydligt bättre insatt än vad du är, och det är skitsnack!

Jag vet att det inte är skit snack och framförallt om det handlar om denna väl kända sexualförbrytare som var medlem i en Göteborgs avd. Hände mycket skit i och runt dem när de var medlemmar!

Sen kan jag inte yttra mig om andra avdelningar och hur de ställer sig till dessa brott
Konstigt är ju om de är imot det att de ändå lät sexualbrottslingar vara kvar trots domar!

Så jag undrar hur insatt är du eller lever du i förnekelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in