Citat:
Ursprungligen postat av
vke
Jag tycker du ska satsa på behandlingshem, det kanske var menat att du inte skulle hoppa på Laro? Personligen ingenting emot Laro vet att det räddar livet på många. Känner igen mig själv i det du berättat, blandmissbruk men huvuddrog benz och h/oxy. Jag "självmedicinerar" med sub 1mg om dagen cirka, inte optimalt men håller mig "nykter" från annat. Jag tror på dig!
Jag ska satsa på behandlingshem. Men det är inte det lättaste att få. Men nu har dom iafall startar en utredning men som vanligt vill dom jag ska prova öppenvården först.
Men jag sa till dom det funkar inte så. Det går inte. Förra gången jag tände av så var det ett helvete i nästan 2 månader. Jag måste bli inlåst om jag ska ens lyckas tända av och det gör jag inte hemma i lägenheten. Och avgiftning är man bara tills skiten ör ur systemet och sen iväg.
Men ja jag är exakt lika dan jag självmedicinerar och sub med kanske 2 mg om dagen just nu. Och ca 600 mg lyrica dagligen. Men jag jobbar och tjänar pengar men det är det ända som funkar. Jag måste ta båt och lyr varje dag för att fungera.
Vi får se vad som händer men jag hoppas jag får en chans till ett behandlingshem.
Ta vara på dig och va rädd om dig. <3