Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-08, 01:54
Medlem
Missbruk sen 18. r 37 nu. Hrt. Sista 2 ren p sub och lyrica nstan dagligen.
Nu r dag dags att sluta!
Citera
2024-11-08, 01:58
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekarlsson82
Missbruk sen 18. r 37 nu. Hrt. Sista 2 ren p sub och lyrica nstan dagligen.
Nu r dag dags att sluta!

Hrligt, sluta med skiten d.

Visst du kommer vara kallsvettig samt ligga och grina ngon vecka och tycka synd om dig sjlv. Sen r du fri frn det och du kan g vidare med ditt liv.
Citera
2024-11-08, 02:00
Medlem
Igr vad frsta dagen utan lyrica p lnge. Tog tog en dos p 1200mg innan lggdags s hela dagen har jag nstan knnt mig pverkad. Har brjat kra sub nu varannan dag med 2 mg sub. Tog 2 idag och nu blir det utkning till 3 dagen s nu blir det inget frens sndag.
nska mig lycka till. Ska frska uppdatera dag fr dag om jag har kraften.
Hoppas ni kan ge lite tips och rd som jag inte redan vet om.
Senast redigerad av Kallekarlsson82 2024-11-08 kl. 02:03.
Citera
2024-11-08, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Hrligt, sluta med skiten d.

Visst du kommer vara kallsvettig samt ligga och grina ngon vecka och tycka synd om dig sjlv. Sen r du fri frn det och du kan g vidare med ditt liv.

Det r lttare sagt en gjort. Jag har gtt igenom begge substanserna fr sig men aldrig bda 2 samtidigt :/
Citera
2024-11-08, 02:07
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Igr vad frsta dagen utan lyrica p lnge. Tog tog en dos p 1200mg innan lggdags s hela dagen har jag nstan knnt mig pverkad. Har brjat kra sub nu varannan dag med 2 mg sub. Tog 2 idag och nu blir det utkning till 3 dagen s nu blir det inget frens sndag.
nska mig lycka till. Ska frska uppdatera dag fr dag om jag har kraften.
Hoppas ni kan ge lite tips och rd.

Trappa inte ner p grejerna och hll p och larva dig. Sluta bara helt cold turkey s du verkligen knner hur skit du mr och hur beroende du r av knarket. Och s bara hrdar du ut avtndningen som en riktig man, det kommer sakta men skert knnas bttre.

Erstt ditt pundande med annat missbruk tills du r ren, vadsomhelst, snusa non stop, tryck i dig en massa onyttigheter och svull mat tills du dckar av matkoma. Ta dig ett redigt jrn whisky om du knner dig sugen p subutex.

Spola ner allt knark du har i toaletten nu direkt. Kan du inte gra det s r du inte beredd p att bli drogfri och du kan lika grna fortstta knarka.

Lycka till!
Citera
2024-11-08, 02:24
Medlem
S du menar att jag ska sluta ct p hga doser p bde sub och lyrica? Har du gjort det?
Citera
2024-11-08, 02:27
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
S du menar att jag ska sluta ct p hga doser p bde sub och lyrica? Har du gjort det?

Ja det har jag, det var iof fr mnga r sedan. Det r inte omjligt. Kommer bara knnas jvligt obekvmt. Men det vet du redan om.
Citera
2024-11-08, 02:41
Medlem
Hur mkt tog du och hur lnge gick du p dom bda samtidigt? Jag ska klippa lyrica frst. Kort nedtrapp. Det gr inte med bgge. Jag vill inte riskerar att d eller att f bestende hjrnskador av krampanfall hit och dit. S nej CT just nu r inget alternativ. Kanske nr jag enbart har en substans kvar
Citera
2024-11-08, 02:49
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Hur mkt tog du och hur lnge gick du p dom bda samtidigt? Jag ska klippa lyrica frst. Kort nedtrapp. Det gr inte med bgge. Jag vill inte riskerar att d eller att f bestende hjrnskador av krampanfall hit och dit. S nej CT just nu r inget alternativ. Kanske nr jag enbart har en substans kvar

Sluta isfall frst med lyrica, trappa ner det under en veckas tid medans du fortfarande kr sub. Sen s brjar du stadigt trappa ner p sub samtidigt som du tar kratom. Ta kratom varje dag en vecka efter du helt slutat ta sub och trappa sedan ner p det.
Citera
2024-11-08, 04:54
Medlem
Citat:
Sluta isfall frst med lyrica, trappa ner det under en veckas tid medans du fortfarande kr sub. Sen s brjar du stadigt trappa ner p sub samtidigt som du tar kratom. Ta kratom varje dag en vecka efter du helt slutat ta sub och trappa sedan ner p det.
Nej jag ska inte ta kratom. Jag vill inte byta en drog mot en annan. Jag har min plan att trappa ner bgge tv utan andra substanser d jag r blandmissbruksre och missbrukat allt. Brja med varannan dag. Utka till 3,4,5 osv och sen klippa
Citera
2024-11-14, 09:49
Medlem
Citat:
Trappa inte ner p grejerna och hll p och larva dig. Sluta bara helt cold turkey s du verkligen knner hur skit du mr och hur beroende du r av knarket. Och s bara hrdar du ut avtndningen som en riktig man, det kommer sakta men skert knnas bttre.

Erstt ditt pundande med annat missbruk tills du r ren, vadsomhelst, snusa non stop, tryck i dig en massa onyttigheter och svull mat tills du dckar av matkoma. Ta dig ett redigt jrn whisky om du knner dig sugen p subutex.

Spola ner allt knark du har i toaletten nu direkt. Kan du inte gra det s r du inte beredd p att bli drogfri och du kan lika grna fortstta knarka.

Lycka till!

De hr r nog ett av de smsta rden man kan ge ngon med pregabalin beroende. Att sluta tvrt innebr risk fr kropp och psyke med vldsamma kramper och sjlvskadebeteende.

Trappa Lyrican p egen hand tills du r p 150-200. Har du tagit dagligen i ver ett r kommer du antagligen behva std frn vrden. Det finns speciella lyrica-kliniker. Tack och lov har de brjat inse faran med denna substans och att f uttrappningsschema genom lokal vrdcentral brukar g bra.

Vga ska hjlp. Att ha ngon samtalskontakt r ocks extremt viktigt, varesig man vljer att sluta p egen hand eller genom vrden
Citera
2024-11-14, 16:03
Medlem
-charliesheens avatar
Jag hade nog slutat med Subutex frst och sen trappat ner Lyrica sakta. Bra att du inte vill brja med Kratom, det r en vidrig vxt / substans

Har inte jttemkt erfarenhet av Lyrica ska sgas frutom att ha anvnt det till att just g av opiater
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in