2026-02-22, 22:16
Medlem
ziracorns avatar
Oavsett sakfrågan så är Leif GW väldigt jobbig med sitt sosseri.

"Jag är en arbetargrabb, röstar alltid på sossarna".

Du bor ju på ett GODS, gubbe! Med livvakter! Samt några hundra miljoner innanför din svettluktande väst.
Citera
2026-02-22, 22:30
Medlem
Fieldxs avatar
Den grymtande gubben har förlorat sin titel som ”folkkär” sen länge. Mer och mer visar han sina vänsterradikala idéer. Att vara vänsterbliven med begynnande demens är ett recept för katastrof.

Någon liknande aktion utanför GWs hem hade ju suttit fint, då han ändå hyllar det!
Senast redigerad av Fieldx 2026-02-22 kl. 22:33.
Citera
2026-02-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

Du bor ju på ett GODS, gubbe! Med livvakter! Samt några hundra miljoner innanför din svettluktande väst.

Kanske dags att börja bombardera hans GODS med massa hatiska symboler dagligen så får vi se hur kul gubbjäveln tycker att det är.
Citera
2026-02-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Finns GW:s uttalande på band, var går det att se i så fall?
Det finns här: SvT. Han låter så fruktansvärt dryg och skrytsam och verkar dessutom vara berusad för han sluddrar och skrattar konstant också: "Jag har ju hygglig ekonomi som du vet va? Jag kan till och med tänka mig att ta hans rättegångskostnader. höhöhö"
Citera
2026-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fwdig
Det finns här: SvT. Han låter så fruktansvärt dryg och skrytsam och verkar dessutom vara berusad för han sluddrar och skrattar konstant också: "Jag har ju hygglig ekonomi som du vet va? Jag kan till och med tänka mig att ta hans rättegångskostnader. höhöhö"

Frågan är om han ens är vid liv innan rättegången är slut eller om han har kolat vippen. Han ser mer död ut än levande numera.
Citera
2026-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Kriminella vänsteraktivister har alltså riktat hot mot ministrarna Dousa och Forsell där man har målat Hitler-ansikten på äpplen och placerat dessa vid ministrarnas bostäder. 99.9 procent av alla poliser/krimenologer hade såklart fördömt detta, men inte GW inte. Den dementa trötta gubben uttalar offentligt om att han stöttar deras hot mot ministrarnas familjer och att han är beredd att betala de kriminellas rättegångskostnader.

Utrikesminister uttalar sig om detta: ”Leif GW Persson har alltför ofta visat prov på bristande omdöme. Att han nu ställer sig bakom misstänkta gärningsmän som genomför hotfulla aktioner mot politiker vid deras hem är att passera en skarp gräns”, skriver Malmer Stenergard på X.

”Som en offentlig person som uttalar sig i rättsfrågor har Leif GW Persson ett särskilt ansvar att hålla sig till sak och inte hemfalla åt löst tyckande. Det ansvaret har han brustit i. I stället har han relativiserat hot som har lett till åtal mot två statsråd och deras familjer”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RjrJLW/leif-gw-persson-om-ministerhoten-stodjer-det-till-100-procent

Vad tycker ni om GW:s agerande? Märks att han börjar närma sig dödsbädden och att hjärnan är på väg att tackla av fullständigt.

Det är nog dags att sluta ge honom mer utrymme i media så att han inte ger någon farlig person sjuka tankar som är ännu värre än detta.
Att man då ska stödja en terrorist organisation?
Jag ger GW rätt här.
Citera
2026-02-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Åkesson och Malmer Stenergard är inte part i målet. Det är Forsell och Dousa.

Det är politikerna och domstolarna som hotar demokratin och rättsstaten i Sverige. Den enda som riskerar eller riskerar att utsättas för våld i det här fallet är Andreas Klominek.

Vilket visar hur det ligger till. De som hotar människor med våld är våra politiker som hotar medborgarna med våld i syfte att hota oss alla så vi skall låta bli att protestera och utnyttja vår yttrandefrihet.

Klominek är inte den enda som politikerna med korrumperade domares hjälp vill skrämma till tystnad i Sverige idag. Det finns ett skrämmande mönster och han är inte ensam och det hotas både åt höger och vänster.
Jag skrev inte att dom var part i målet jag skrev att ministrar måste få fördöma dessa dåd. Med ditt resonemang skulle politiker inte få fördöma att Palme eller Anna lind blev mördade innan dom fallit.
Nu får du nog berätta om vilka politiker som tystar oss med hot om våld, ser fram emot att du visar med namn och vad detta hot har innehållit.
Klominek är välkommen att tala hur fritt han vill så länge han håller sig till lagen. Han kan söka tillstånd för att demonstrera och där framföra sina synpunkter så som yttrande och demonstrationsfriheten är menad att fungera.
Citera
2026-02-22, 22:43
Medlem
GW har varit en intressant person att lyssna på men han har tappat det på äldre dagar. Han kommer nog ut som aktivist typ Greta och hennes kompisar. Klart det är ett hot när en person söker upp en politiker hemmavid för att leverera ett budskap.
Intressant att se hur det bedöms rättsligt.
Citera
2026-02-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

Så du påstår alltså att Leif GW har livvakter.
Är det super IT-entreprenören och slaskjournalisten Daniel Nyhlén som berättat det för dig
eller har du någon tillförlitlig källa på det som du påstår?
Citera
2026-02-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Dockhuvudet är en protest mot att IS enligt demonstranterna hjälps av svenska pengar som Douza är ansvarig för. Och IS är kända just för att hugga huvudet av folk och ja, det är obehagligt.

Skall demonstranterna censurera verkligheten för ansvarig minister för att verkligheten är för obehaglig och den stackars ministern inte behöva påminnas om den?

Lägg ner. Det är olaga hot att sätta en sådan docka utanför någons bostad, Hitleräpplena är som allra minst ofredande.

Den här stollen får helt enkelt göra som alla andra och demonstrera med en skylt på ett torg .
Citera
2026-02-22, 22:49
Medlem
Det värsta med det här är ju att man vet att gubbfan hade blivit rosenrasande och stått med bössan i hand om man klampat in på hans egendom med ett hatiskt budskap.

Står hycklare i pannan på byfånen.
Citera
2026-02-22, 22:54
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Den grymtande gubben har förlorat sin titel som ”folkkär” sen länge. Mer och mer visar han sina vänsterradikala idéer. Att vara vänsterbliven med begynnande demens är ett recept för katastrof.

Någon liknande aktion utanför GWs hem hade ju suttit fint, då han ändå hyllar det!

Vore fint, men glöm det.

GW känner varenda SÄPO-agent, och har dessutom personliga livvakter.

Han har ju råd...

Men varför gubben orkar hålla på med sitt "sosseri" är ett mysterium.

Gamla kompisen Guillou är än värre. Tokvänster (!), trots 500 mille på banken!

Båda är ungefär lika gamla som TRUMP (typ 80). Janne något äldre.

Ändå spyr dom galla över TRUMP, när båda 2 är samma skitstövlar som the PREZ!

Hoppas nån av de 2 "svenskarna" trillar av pinn snarast.
Senast redigerad av ziracorn 2026-02-22 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in