Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Där är vi helt eniga Maggie men du vet det där jobbiga med att Dumpen lockar gubbarna. Kolla senaste uthängningen #743 Martin Olsson med ett nylle som en fotboll, hårstrån saknas på skallen men Dumpens fjortis blir kåt ändå, rimligt? Helt ärligt så undrar jag om du verkligen tror på dessa bisarra scenarion med extremt fula kåtbockar som fjortisarnas favorit?
Varför i helvete skulle fjortisen inte gilla nån jämnårig pojke? Martin #743 är en fet pöjk som misslyckats på dejting apparna, porrskadad, han har säkert ok utbildning men med dessa runda kinder blir det inte något knull så Dumpen lägger in stöten - jackpot! Nu är han pedofil med hela svenska folket. En gris ja men pedofil nej!. Läs chatten idiot!
Precis det jag menar. Många män (inte alla) är ingen fara öhvt, förmodligen ensamma krakar och deras loggar är snarare som läsa när dom raggar på Tinder, kan slinka med någon dick ibland.
Däremot, 721 exempelvis. Där har vi det som Dumpen borde fokusera på.
Men eftersom det nu är produktion så är det tempot som gäller, oavsett hur långsökt det må vara, och oavsett hur mycket (onödig) skada det gör.
Nej - jag försvarar inte pedofiler, isåfall skulle jag inte vilja ha 10x mer resurser till polisens jobb med samma sak.
Förutom att dom gör faktiskt nytta, och oskyldiga (anhöriga) drabbas inte på samma sätt.