2026-02-22, 15:34
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, det är märkligt. Jag är helt övertygad om att sidan inte kommer leva för evigt av den anledningen. Sen när, det är det ingen som vet. Att Sara avlider är ett sätt, ett annat är EU/GDPR som bör komma med sin dom relativt snart kan man tycka (som slår undan benen på utgivningsbevis).

Alternativt att stämningen av VH får följdeffekter som sätter igång något. Men att den kommer försvinna är jag övertygad om.

Regeringen och framförallt SD är hysteriskt 100% för maximerade uthängningar på Dumpen, Lexbase etc. Jag tror dom kommer fixa något så allt får vara kvar. Och vanliga uthängda privatpersoner orkar inte kämpa med stämmningar, det blir bara mediafokus och mer uthängning. De flesta vill ligga lågt och kunna jobba. Vad tror du?
Citera
2026-02-22, 15:53
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Regeringen och framförallt SD är hysteriskt 100% för maximerade uthängningar på Dumpen, Lexbase etc. Jag tror dom kommer fixa något så allt får vara kvar. Och vanliga uthängda privatpersoner orkar inte kämpa med stämmningar, det blir bara mediafokus och mer uthängning. De flesta vill ligga lågt och kunna jobba. Vad tror du?
Vi vet inte utfallet från EU. Men SD får leka superhjältar om dom vill, även dom får vika sig för EU.

Hur det påverkar Dumpen återstår att se, men ryker utgivningsbevis som ursäkt så blir det fritt fram för vanlig åklagare. Överlag svårt att sia i.
Citera
2026-02-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det och Discord, som kommer lägga in åldersverifiering nu i mars på kanaler som riktar sig till vuxna (men det gör nog inte så mycket). Men över huvud taget så är det på plattformar som uppmuntrar till parasocialitet som är det stora problemet - kolla på sociala medieprofiler som är poppis bland unga och se hur åldersblandningen i deras sociala medier-kanaler ser ut.

Oavsett så tror jag inte problemet ligger i att fjortis-Lisa registrerar sig på Knullkontakt och bestämmer sig för att aggressivt ragga på varselväst-Fredrik.

Att Dumpen behöver ragga så extremt aggressivt på bottenskrapet dvs feta äldre män väcker en del frågor eftersom det skall vara så vanligt enligt Dumpen. Skulle det komma en kuk farande med farfar som avsändare så tar man bort honom, frågor på det? Dumpen har dock justerat lite i den annars naturliga gången och påstår oförskämt att fjortisarna raggar tillbaks.

Man fick ju lära sig om fula gubbar i grundskolan och så skötte alla det utan knullkontakt men nu är det snarare tal om fula fjortisar även om det är Saras akademiker bakom spakarna som skriver skiten.
Kollade det feta mongot med en syrgasväska inkopplad och Dumpen kallade ändå honom "snygg" i chatten, driver Dumpen med oss för det här är inte rimligt?
Citera
2026-02-22, 16:31
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Att Dumpen behöver ragga så extremt aggressivt på bottenskrapet dvs feta äldre män väcker en del frågor eftersom det skall vara så vanligt enligt Dumpen. Skulle det komma en kuk farande med farfar som avsändare så tar man bort honom, frågor på det? Dumpen har dock justerat lite i den annars naturliga gången och påstår oförskämt att fjortisarna raggar tillbaks.

Man fick ju lära sig om fula gubbar i grundskolan och så skötte alla det utan knullkontakt men nu är det snarare tal om fula fjortisar även om det är Saras akademiker bakom spakarna som skriver skiten.
Kollade det feta mongot med en syrgasväska inkopplad och Dumpen kallade ändå honom "snygg" i chatten, driver Dumpen med oss för det här är inte rimligt?
Det är produktion och inget annat. Hur realistiskt det är spelar ingen roll alls. Det är därför Dumpen i praktiken inte gör någon nytta överhuvudtaget, men dom orsakar extrema skador.

Bara ett mirakel att inte fler fattar det.. dom stora nätverken och dom faktiska problemen, det skiter Dumpen totalt i.
Citera
2026-02-22, 16:47
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Man får själv se till att man inte hamnar på sidor som Dumpen och Lexbase.
Så enkelt är det. Man kan inte skylla på andra.
Citera
2026-02-22, 18:24
Medlem
Ankan-mannens avatar
Lite kul att konstatera att ibland duger det och ibland duger det inte. Jimmy har öppnat pandoras ask för att rikingar betala rättegången för personer som har samma åsikt.

Det är högst opassande tycker justitieministern att en känd omtyckt erfaren kriminolog har åsikt mot en åtalad meningsmotståndare, en motståndare som har gjort en kraftig markering mot politiken, och politikerna. För svenskarna är Leif G W ett orakel och de flesta lyssnar och tar in hans åsikt, känt att han inte alltid är älskad av alla som får sig en eller två kängor. Leif behöver inte smöra, han har auktoritet och de som kritiserar honom hamnar i bajstunnan. Så vill ingen bli sedd.

Men då märkligt att justitiehonan (elak och förnedrande kommentar, avsiktligt) inte nämner ett ord om att just en samarbetspolitiker just har gjort samma sak alldeles nyligen. Säger man A får man säga B brukar man säga. När nämner hon rikingen Jimmys agerande, när säger hon B.

Fast nu var det inte Jimmys egna pengar, utan skattebetalarnas, som är till för att partiet ska kunna existera, undra vem på kansliet får gå för att spara.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RjrJLW/leif-gw-persson-om-ministerhoten-stodjer-det-till-100-procent
Citera
2026-02-22, 18:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Lexbase är till för att tjäna pengar, så vad är Dumpen till för nu när man likar dessa två. Det är enkelt att förstå.
Citera
2026-02-22, 18:55
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lexbase är till för att tjäna pengar, så vad är Dumpen till för nu när man likar dessa två. Det är enkelt att förstå.
Precis, det är exakt där det skiter sig med EU/GDPR och utgivningsbevis.

Här kan du läsa i afton om allt det
https://infocuria.curia.europa.eu/tabs/affair?lang=sv&sort=AFF_NUM-DESC&searchTerm=%22C-199%2F24%22&publishedId=C-199%2F24

Det handlar i grunden om Lexabse, men det spiller över på YGL och allt med utgivningsbevis. Däremed dras exempelvis Dumpen in i det hela ändå. D.v.s utgivningsbevis / nationella lagar får inte sätta GDPR ur spel. Det är förslaget från advokaten, som domstolen använder för sin dom (som inte kommit än).

För att göra det enkelt, läsa advokatens förslag är jobbigt. Klistra in hela rasket i en AI, sedan fråga hur det skulle fungera med olika saker om domstolen dömer i linje med advokatens förslag.
Citera
2026-02-22, 19:31
Medlem
Citat:

Där är vi helt eniga Maggie men du vet det där jobbiga med att Dumpen lockar gubbarna. Kolla senaste uthängningen #743 Martin Olsson med ett nylle som en fotboll, hårstrån saknas på skallen men Dumpens fjortis blir kåt ändå, rimligt? Helt ärligt så undrar jag om du verkligen tror på dessa bisarra scenarion med extremt fula kåtbockar som fjortisarnas favorit?

Varför i helvete skulle fjortisen inte gilla nån jämnårig pojke? Martin #743 är en fet pöjk som misslyckats på dejting apparna, porrskadad, han har säkert ok utbildning men med dessa runda kinder blir det inte något knull så Dumpen lägger in stöten - jackpot! Nu är han pedofil med hela svenska folket. En gris ja men pedofil nej!. Läs chatten idiot!
Citera
2026-02-22, 19:36
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Där är vi helt eniga Maggie men du vet det där jobbiga med att Dumpen lockar gubbarna. Kolla senaste uthängningen #743 Martin Olsson med ett nylle som en fotboll, hårstrån saknas på skallen men Dumpens fjortis blir kåt ändå, rimligt? Helt ärligt så undrar jag om du verkligen tror på dessa bisarra scenarion med extremt fula kåtbockar som fjortisarnas favorit?

Varför i helvete skulle fjortisen inte gilla nån jämnårig pojke? Martin #743 är en fet pöjk som misslyckats på dejting apparna, porrskadad, han har säkert ok utbildning men med dessa runda kinder blir det inte något knull så Dumpen lägger in stöten - jackpot! Nu är han pedofil med hela svenska folket. En gris ja men pedofil nej!. Läs chatten idiot!
Precis det jag menar. Många män (inte alla) är ingen fara öhvt, förmodligen ensamma krakar och deras loggar är snarare som läsa när dom raggar på Tinder, kan slinka med någon dick ibland.

Däremot, 721 exempelvis. Där har vi det som Dumpen borde fokusera på.

Men eftersom det nu är produktion så är det tempot som gäller, oavsett hur långsökt det må vara, och oavsett hur mycket (onödig) skada det gör.

Nej - jag försvarar inte pedofiler, isåfall skulle jag inte vilja ha 10x mer resurser till polisens jobb med samma sak.
Förutom att dom gör faktiskt nytta, och oskyldiga (anhöriga) drabbas inte på samma sätt.
Citera
2026-02-22, 19:38
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:

Det finns personer som är falskt dömda Eventuella straff skall 100 % enbart utföras av staten, om Sverige vill ha ett fungerande rättssystem. Medborgargarden har 0% pålitlighet. Dumpen är det värsta skräckexemplet i världshistorien. Hör inte hemma i rättsstat.
Citera
2026-02-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Precis det jag menar. Många män (inte alla) är ingen fara öhvt, förmodligen ensamma krakar och deras loggar är snarare som läsa när dom raggar på Tinder, kan slinka med någon dick ibland.

Däremot, 721 exempelvis. Där har vi det som Dumpen borde fokusera på.

Men eftersom det nu är produktion så är det tempot som gäller, oavsett hur långsökt det må vara, och oavsett hur mycket (onödig) skada det gör.

Nej - jag försvarar inte pedofiler, isåfall skulle jag inte vilja ha 10x mer resurser till polisens jobb med samma sak.
Förutom att dom gör faktiskt nytta, och oskyldiga (anhöriga) drabbas inte på samma sätt.

Martin #743 hade köpt en ros till en 46-åring också och detta vet lilla Prutt-Sara mycket väl om men Dumpen skall upprättahålla lögnen Där fuckade Dumpen en familj till typ, bra jobbat!

Man kan ändå se en viss tendens till att Saras tanter i Facebookgruppen börjar nyktra till men efter några glas vin så är det lätt att spela med i Dumpens charader, det finns en del humor i deras uthängningar.

När jag kollade Martin på Dumpen så tänkte jag att nu är det så där jävla dumt igen och Prutt-Sara gömmer sig bakom sin "välgörenhet". Dumpen skall givetvis fånga dessa fula fiskar som vill äckla sig med barn men en kåt fjortis som gillar äldre tjockisar övertygar inte mig tyvärr.

Det blir ju F för Dumpens fångst #743.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in