2026-02-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Varken eller. Misstänker jag.
Och ändå tror du att hon kommer att köra ett "insanity defence" i rättegången mot paret Macron?

Hur översätter du "insanity" här?

Citat:
Candace Owens vill tjäna pengar.
Vem vill inte det, menar du?

Citat:
Och har hittat sin sätt att göra det.
Och sättet i en tid av massiv svart propaganda och censur är att med ett ärligt uppsåt tala sanning där andra tiger eller ljuger.

Det var därför som hon med buller och bång fick sparken från The Daily Wire, trots att hon därmed förlorade sin inkomst.

Citat:
Sedan så finns det de som tror på allt Candace Owens säger.
Jag tror på att hon alltid har ett ärligt uppsåt, ja.

Vet du vad det är för något?
Citera
2026-02-22, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Och ändå tror du att hon kommer att köra ett "insanity defence" i rättegången mot paret Macron?

Hur översätter du "insanity" här?

Vem vill inte det, menar du?

Och sättet i en tid av massiv svart propaganda och censur är att med ett ärligt uppsåt tala sanning där andra tiger eller ljuger.

Det var därför som hon med buller och bång fick sparken från The Daily Wire, trots att hon därmed förlorade sin inkomst.

Jag tror på att hon alltid har ett ärligt uppsåt, ja.

Vet du vad det är för något?

I och för sig, finns ju de som skadar och dödar folk för pengar. De vill ju också bara tjäna pengar.
Candace Owens och massiv svart propaganda, av CO, ja, så kan det ses.
Ärligt uppsåt? Ja. Dock så har Candace Owens inte ärligt uppsåt.
Citera
2026-02-22, 02:45
Medlem
Citat:
I och för sig, finns ju de som skadar och dödar folk för pengar. De vill ju också bara tjäna pengar.
Exakt, det är HUR man tjänar sina pengar som är avgörande. Inte ATT man tjänar pengar.

Citat:
Candace Owens och massiv svart propaganda, av CO, ja, så kan det ses.
Owens är ett av få undantag när det kommer till den massiva svarta propagande som 24/7 sköljs över med, ja.

Citat:
Ärligt uppsåt? Ja. Dock så har Candace Owens inte ärligt uppsåt.
Inte? Och då har du som vanligt ingenting som stöd för din anklagelse?

På tal om ärligt uppsåt?
Citera
2026-02-22, 09:40
Avslutad
Citat:
Du skrev:
Hon har också beskyllt Stalin för att vara jude och pedofil i maskopi med Sigmund Freud.
Hade du några citat här?

Eller hittar du som vanligt bara på lite vad som känns skönt i stunden?
Här finns i alla fall en del om både Stalin och Freud. Och hon har säkert bevis för allt hon säger.

https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/article-814865
Citera
2026-02-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Här finns i alla fall en del om både Stalin och Freud. Och hon har säkert bevis för allt hon säger.

https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/article-814865
Då citerar du den text där hon har "...beskyllt Stalin för att vara jude och pedofil i maskopi med Sigmund Freud."
Citera
2026-02-22, 15:14
Avslutad
Citat:
Då citerar du den text där hon har "...beskyllt Stalin för att vara jude och pedofil i maskopi med Sigmund Freud."
Tala inte om för mig vad jag ska citera. Om du tycker hennes påståenden i intervjun med Tate är normala så tyck gärna det.
Citera
2026-02-22, 15:20
Medlem
Citat:
Läs vad du själv skrev

Sedan kolla ordet "skylla"
Skylla/tillskriva, ja?

Citat:
Vilket språk måste jag skriva på, så att du förstår?
För svenska funkar visst inte i detta fall.
Exakt VAD är det jag inte förstår?

Citat:
I think Candace Owens or CO's attorney, will try to plea to "insanity defence".
Ja. Du tror att Candace' Owens eller hennes advokat, kommer att idka "insanity defence".

Insanity = galenskap.

Varför tror du det om du nu inte tror att Candace är galen?
Citera
2026-02-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Högerdebattören Candace Owens förekommer i ett otal trådar på Flashback tack vare hennes teorier i allehanda frågor. Som exempel kan nämnas presidenthustrun Macrons könstillhörighet, Charlie Kirks mördare, månlandningen på 1960-talet, mordkomplotten mot henne själv etc. Diskussionerna i dessa trådar får ofta ett fokus på just personen Candace Owens och leder till utvikningar som är OT. Jag startar därför denna tråd för att samlat kunna diskutera Owens. Om Flashback anser att tråden bör placeras annorstädes så flytta den gärna.

Är Candace Owens en modig frisk fläkt som vågar lyfta verkliga frågor/sanningar som etablissemanget och MSM inte vill ska komma fram i ljuset? Eller är hon en galning som ser konspirationer i varje tänkbar situation? Och finns det i det senare fallet några enstaka frön som hittats av en blind höna?

Jag såg henne på Jubilee men märkte snabbt att hon slirar med sanningen och jag trodde hon var mer påläst.
Citera
2026-02-22, 16:35
Medlem
Hon vet precis vad hon gör, hon tjänar stora pengar på det.

Lite synd då hon kändes intelligent förut
Citera
2026-02-22, 18:04
Medlem
Citat:
Skylla/tillskriva, ja?

Exakt VAD är det jag inte förstår?

Ja. Du tror att Candace' Owens eller hennes advokat, kommer att idka "insanity defence".

Insanity = galenskap.

Varför tror du det om du nu inte tror att Candace är galen?
För att det kan vara ett alternativ att slippa betala skadestånd till Brigitte.
Citera
2026-02-22, 21:16
Medlem
Ograsts avatar
Hon har väl på senare tid pratat om Charlie Kirk kommunicerar till henne via olika budskap i t ex drömmar. Det om något påminner om rejäl galenskap.
Citera
2026-02-22, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hon har väl på senare tid pratat om Charlie Kirk kommunicerar till henne via olika budskap i t ex drömmar. Det om något påminner om rejäl galenskap.
Nej, för hon har aldrig påstått att hon har bevis för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in