2026-02-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hon har väl på senare tid pratat om Charlie Kirk kommunicerar till henne via olika budskap i t ex drömmar. Det om något påminner om rejäl galenskap.
Varför då? Då är även t.ex. Erika Kirk galen, menar du? Charlie Kirk själv? Var han också galen, menar du? Miljoners miljoner andra amerikaner, också galna?

Självklart hävdar inte Candace att det är bevis för något i objektiv mening.

Skärp dig.
Citera
2026-02-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
För att det kan vara ett alternativ att slippa betala skadestånd till Brigitte.
Vilket ju förutsätter att hon faktiskt är galen och kan bevisa det = du menar att hon faktiskt är galen, annars skulle du inte ha ansett att det var en möjlig strategi för henne.
Citera
2026-02-22, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Varför då? Då är även t.ex. Erika Kirk galen, menar du? Charlie Kirk själv? Var han också galen, menar du? Miljoners miljoner andra amerikaner, också galna?

Självklart hävdar inte Candace att det är bevis för något i objektiv mening.

Skärp dig.
Det är tillräckligt galet ändå. Vad vill hon ens ha sagt med sina drömtydningar?
Citera
2026-02-22, 22:16
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Är Candace Owens en modig frisk fläkt....
Eller är hon en galning....

Hon är ingendera.

Hon är en produkt vars avsikt är att separera intellektuellt mindre bemedlade och ideologiskt fnattiga människor från deras pengar.

Att hon valt att "representera" ytterhöger-fnoskigheter beror enbart på att det generar mellan två och tre gånger så mycket pengar som om hon valt nåt annat. Plus att att hon kan utnyttja den fnattiga amerikanska ytterhöger-ekokammaren för att effektivt marknadsföra sig.

"A fool and his money are soon parted."

No shit, Sherlock!!!
Citera
2026-02-22, 22:19
Medlem
Citat:
Tala inte om för mig vad jag ska citera.
Om du vill att någon utanför din egen hjärna ska tro på vad du påstår , så jo, då citerar du och förklarar vad som är vad.

Citat:
Om du tycker hennes påståenden
Vilka "påståenden"?

Citat:
i intervjun med Tate
Vilken intervju med vilken Tate?

Citat:
är normala så tyck gärna det.
Jag kan omöjligt ha en åsikt om något som jag vet exakt noll om, ja.
Citera
2026-02-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Vilket ju förutsätter att hon faktiskt är galen och kan bevisa det = du menar att hon faktiskt är galen, annars skulle du inte ha ansett att det var en möjlig strategi för henne.
Jag har inte pratat om att Candace är galen, bara att "insanity plea" kan vara alternativ.
Insanity defense
Citat:
The insanity defense, also known as the mental disorder defense, is an affirmative defense by excuse in a criminal case, arguing that the defendant is not responsible for their actions due to a psychiatric disease at the time of the criminal act.
Citera
2026-02-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Hon är ingendera.

Hon är en produkt vars avsikt är att separera intellektuellt mindre bemedlade och ideologiskt fnattiga människor från deras pengar.

Att hon valt att "representera" ytterhöger-fnoskigheter beror enbart på att det generar mellan två och tre gånger så mycket pengar som om hon valt nåt annat. Plus att att hon kan utnyttja den fnattiga amerikanska ytterhöger-ekokammaren för att effektivt marknadsföra sig.

No shit, Sherlock!!!
Bra sammanfattning.
Citera
2026-02-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag har inte pratat om att Candace är galen, bara att "insanity plea" kan vara alternativ.
Insanity defense
Hur kan du anse att det är ett alternativ om du samtidigt menar att hon inte är insane?
Citera
2026-02-23, 01:01
Medlem
Citat:
Det är tillräckligt galet ändå. Vad vill hon ens ha sagt med sina drömtydningar?
Hon vill ha sagt att hon tar sagda drömmar på allvar. Hon är troende kristen och har en andlig dimension i sitt liv.

Likt miljarder andra människor världen över.

Själv tolkar jag det som att hon har en stark intuition och som delvis leder henne....

Sir Isaac Newton pysslade i huvudsak med alkemi och magi, vilket inte verkade störa de vetenskapliga och matematiska epokgörande upptäckter han gjorde lite vi sidan av....
Citera
2026-02-23, 02:46
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Hon är en person som tagit reda på hur hon kan tjäna pengar. Inget annat.
Jobbade som assistent i någon klädaffär eller något tidigare. Modetjafs om jag inte minns fel.
Sedan plötsligt sågs hon som en tung politisk expert för att hon babblar som ett vattenfall på youtube.
Citera
2026-02-23, 02:47
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Hon är ingendera.

No shit, Sherlock!!!

Haha min uppfattning också. Det sorgligaste är egentligen inte hennes beteende utan alla idioter som inte genomskådar det.
Citera
2026-02-23, 12:05
Avslutad
Citat:
Hon är ingendera.

No shit, Sherlock!!!

Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Haha min uppfattning också. Det sorgligaste är egentligen inte hennes beteende utan alla idioter som inte genomskådar det.
Ok. Många som anser just detta. Men frågan kvarstår i även det fallet om hon har rätt ibland. Eller ligger det i hennes affärsidé att ha fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in