2026-02-21, 19:09
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Therese kommer sparka ut Rask, för aldrig att hon lämnar ungarna och själv flyttar in i en etta. Lägenheten kommer bli det största runkbåset Rask någonsin haft 35 kvm

Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi får se singelbaronen försöka få ihop livspusslet på youtube senare i år men jag tvivlar han är alldeles för bekväm.

Det blir en bulle i ungen på Tessan så han kan fortsätta leka med sina kojor i fem år till.
Citera
2026-02-21, 19:45
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Ny kamera!”

Den totalt efterblivne idioten har alltså köpt kamera dagar innan det är dags att pröjsa Trobo 15 lax för deras råtthål till bostad och avbetalning på skulden.

Man tror inte han kan bete sig mer efterblivet men han upphör aldrig att förvåna…

”Allt Gott,! ❤️”
Vad ska han med en ny kamera till?
Han sitter och pladdrar om sig själv i ett mörkt rum, alternativt tar 50 identiska selfies framför hallspegeln… allt detta hade han kunnat göra lika bra med en iPhone från 2015.
Citera
2026-02-21, 20:54
Medlem
Citat:
Therese kommer sparka ut Rask, för aldrig att hon lämnar ungarna och själv flyttar in i en etta. Lägenheten kommer bli det största runkbåset Rask någonsin haft 35 kvm
Det blir ju perfekt egentligen, där kan han skapa sitt alldeles egna runkorama, tapetserat med bilder av sedan länge döda släktingar. En dickpic - hörna med uppsatta speglar och ringbelysning samt leopardfäll, kokvrån blir en kajalstation med sminkspegel mitt i rummet står en vattensäng med svarta sidenlakan. Väggarna målas djupt mörkgröna och taket svart. Fönstren barrikaderad med plywood för att stänga ute dagsljus.
Citera
2026-02-21, 22:01
Medlem
Kattknullarns avatar
Jag tror inte Therese har den mentala kapaciteten som krävs för att ladda ned BankID och logga in på en hemsida. Det måste vara någon annan som gjort detta
Citera
2026-02-21, 22:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Det är ju hennes pappa som står som borgenär på stora lägenheten så om någon ska flytta så är det ju den porrskadade ÄckelBaronen.

”Allt Gott,! ❤️”
Citera
2026-02-21, 22:48
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Tror knappast att hon låter honom få doppa. Han har nog inte haft sex på väldigt länge.

Tror du har rätt.
Troligtvis därför han pratar om kukar och fittor konstant som någon sexgalning.

Baronen är sexuellt frustrerad.
Visst, han runkar konstant och skickar och tar emot nakenbilder från diverse fibrokärringar.

Men detta stillar inte den perversa byfånens begär.
Citera
2026-02-21, 23:45
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Ny kamera!”

Den totalt efterblivne idioten har alltså köpt kamera dagar innan det är dags att pröjsa Trobo 15 lax för deras råtthål till bostad och avbetalning på skulden.

Man tror inte han kan bete sig mer efterblivet men han upphör aldrig att förvåna…

”Allt Gott,! ❤️”
Har inte han utmätning?
Citera
2026-02-22, 00:01
Medlem
Jag tolkar det här som att fru bajsbaron har kommenterat att hon är för smart för att anmäla intresse för en lägenhet i sitt eget namn. Snälla, säg att jag missuppfattar. Brukar man söka lägenhet med fejkat namn i trosa eller? Snott från Skilleras ig

https://ibb.co/21Qq30GN
Citera
2026-02-22, 06:30
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag tolkar det här som att fru bajsbaron har kommenterat att hon är för smart för att anmäla intresse för en lägenhet i sitt eget namn. Snälla, säg att jag missuppfattar. Brukar man söka lägenhet med fejkat namn i trosa eller? Snott från Skilleras ig

Fejkad profil/ansökan där hon syftar på e-posten som inte är hennes.

Hon tror att någon har sitt riktiga namn.
Citera
2026-02-22, 06:43
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Känns inte så troligt att Tessan har en proton-mejl. Hon har hundra procent nåt i stil med tessanprinsessan@spray.se

Är väl någon som skapat ett fejkkonto i hennes namn. På Trobo kan man antingen logga in med mejl eller med bankID.

Men hennes svar att hon hade sökt i ett annat namn är ju helt rubbat. Jaha och om du får lägenheten då? Lycka till att skriva på kontrakt i falskt namn
Citera
2026-02-22, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Känns inte så troligt att Tessan har en proton-mejl. Hon har hundra procent nåt i stil med tessanprinsessan@spray.se

Är väl någon som skapat ett fejkkonto i hennes namn. På Trobo kan man antingen logga in med mejl eller med bankID.

Men hennes svar att hon hade sökt i ett annat namn är ju helt rubbat. Jaha och om du får lägenheten då? Lycka till att skriva på kontrakt i falskt namn
Ja, att det är fejkat kan man ju utgå ifrån, tex för det är angivet 60k i inkomst, att hon plötsligt skulle bli beviljad hyreskontrakt med såpass stora skulder hos kronofogden och allt strul med Trobo de senaste åren. Är det tessan som skrivit reaktionen så är det inte så konstigt att hon blivit grundlurad av Alexander alla dessa år, och att hon aldrig kommer ta sig ur det fruktansvärda förhållandet. Det gör lite ont i huvudet att tänka på det.
Citera
2026-02-22, 10:39
Medlem
bubbloriluftens avatar
Citat:
och att hon aldrig kommer ta sig ur det fruktansvärda förhållandet. Det gör lite ont i huvudet att tänka på det.
Jag tror och hoppas barnen senare i livet kan hjälpa henne ekonomiskt. Dom kommer stå vid hennes sida när dom får freda på hur mycket hon har fått kämpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in