2026-02-20, 00:40
Medlem
Kattknullarns avatar
Riktigt imponerande input från Baronen!

17:45

Baronen: Ska vi switcha våra kläder Jacke? Temu då, som kallar folks barn för horbarn, och 5 åriga flickor liksom eller som, står och spekulerar i folks död eller trycker hånfullt merch en hel webbshop designat å så men Anjo då, det får stå för Anjo, det är Anjo, jag är jag, det är ju liksom, ja jag vet inte, vad var det han sa?

VAD PRATAR DU OM
Citera
2026-02-20, 00:49
Medlem
Kattknullarns avatar
"nu är jag halvvägs klar med utbildningen, jag började dagen före julafton, men jag ska lägga på ett kol nu"

Så du har studerat sedan slutet av december, och vi är i februari, och du är halvvägs färdig... Ja det låter riktigt tufft. Bäst du lägger på ett kol.
Citera
2026-02-20, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
"nu är jag halvvägs klar med utbildningen, jag började dagen före julafton, men jag ska lägga på ett kol nu"

Så du har studerat sedan slutet av december, och vi är i februari, och du är halvvägs färdig... Ja det låter riktigt tufft. Bäst du lägger på ett kol.
Klar han vill lägga på ett kol. Snabbare klar med utbildningen, snabbare ut i arbetslivet och tjäna cash.

😁
Citera
2026-02-20, 11:27
Medlem
ruskinarmss avatar
Ska bli spännande att se vad Medviktarna grävt fram.
Saker som inte är kända sen tidigare tydligen.

Den 28/2 smäller det.

https://www.youtube.com/watch?v=ydgHmraSTUg
Citera
2026-02-21, 00:39
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Riktigt imponerande input från Baronen!

17:45

Baronen: Ska vi switcha våra kläder Jacke? Temu då, som kallar folks barn för horbarn, och 5 åriga flickor liksom eller som, står och spekulerar i folks död eller trycker hånfullt merch en hel webbshop designat å så men Anjo då, det får stå för Anjo, det är Anjo, jag är jag, det är ju liksom, ja jag vet inte, vad var det han sa?

VAD PRATAR DU OM
Herregud vilket tjacksvammel
Citera
2026-02-21, 08:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Ok, de fattar att outa att de stämt Anjo leder till att det blir känt när MUF ev HUF ska vara. Kan köpa det.
Säger inte att det är så men jag tror att Anjo inte är speciellt kaxig i sådan situationer när det gäller honom. Det är skillnad när han själv inte är inblandad. Då kan han spela Allan och gå runt i sina baggy pants, Canada Goosejacka och med öronen instoppade i kepsen.
Citera
2026-02-21, 13:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
JACKES BESINNINGSLÖSA AGGRESSIONER!?

https://www.bitchute.com/video/q1J5M7kis8sz

Tack för din uppladdning, nu slipper vi ge det flintskalliga äcklet några views. Självklart fortsätter den perversa byfånen med sitt eviga förtalande av familjen Berg. De är ju de enda som den fega fittan vågar ge sig på.
Citera
2026-02-21, 13:18
Medlem
GreenBatterys avatar
”Ny kamera!”

Den totalt efterblivne idioten har alltså köpt kamera dagar innan det är dags att pröjsa Trobo 15 lax för deras råtthål till bostad och avbetalning på skulden.

Man tror inte han kan bete sig mer efterblivet men han upphör aldrig att förvåna…

”Allt Gott,! ❤️”
Citera
2026-02-21, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Ny kamera!”

Den totalt efterblivne idioten har alltså köpt kamera dagar innan det är dags att pröjsa Trobo 15 lax för deras råtthål till bostad och avbetalning på skulden.

Man tror inte han kan bete sig mer efterblivet men han upphör aldrig att förvåna…

”Allt Gott,! ❤️”

Hyran + Trobo extra= 15 kkr + Sekretess C skadestånd 3 kkr
18000 kr/månaden är fint för en vars kanal rasar i tittare. Inte undra på att Therese vill sparka ut honom
Citera
2026-02-21, 17:54
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
OBS! HÖRSÄGEN! JAG HAR INGA BELÄGG!

.... Men jag skulle absolut inte bli förvånad om det är sant ...

Therese söker egen lägenhet.
https://ibb.co/wrbB80Fp
https://ibb.co/G3kJgBpR

Baronen kommer göra henne på smällen igen sen stannar hon ett varv till.
Citera
2026-02-21, 18:05
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Tror knappast att hon låter honom få doppa. Han har nog inte haft sex på väldigt länge.
Citera
2026-02-21, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miy

Therese kommer sparka ut Rask, för aldrig att hon lämnar ungarna och själv flyttar in i en etta. Lägenheten kommer bli det största runkbåset Rask någonsin haft 35 kvm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in