2026-02-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
Vet inte om jag kvalar in som just incel, kanske mer volcel. Alltså att jag har valt bort sex.

Mest för att jag inte pallar. Är fet, medelålders och kuken funkar sådär. Skulle jag mot all förmodan få till det, vilket jag inte försöker med, skulle det troligtvis bli ett jävligt dåligt ligg. Just det, jag kommer fort som fan också.

Sen att ta hand om någon annan snubbes ungar, nej tack. Står ut med syskonbarn och vänners ungar men där tar det stopp.

Sen gillar jag att lira datorspel och nörda rent allmänt. Har alltid varit tönten i klassen och jobbar såklart inom IT.

Inser att jag har riktigt lågt värde på marknaden. Visst skulle jag kunna öka mitt värde men orkar inte. Väljer den enkla vägen och trivs bra med det, för det mesta. Man drar en runk om det faller på och så får man sitt sociala med familj och vänner.

Kan känna mig lite ensam ibland och som en superförlorare men det går relativt fort över.

Acceptans och god självkännedom.

Du har kommit långt.
Citera
2026-02-20, 15:18
Medlem
Trolltråd. TS har inte svarat på en enda kommentar.
Citera
2026-02-20, 15:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det är bara simps och feminina killar som vill / kan tänka sig vara med tjejer som har barn.

Kanske att du hittar en man som också har barn, då funkar det nog bättre.

Vart dom finns? Jag skulle personligen skippa dejtingappar oavsett vilket kön jag är intresserad av. Ut i livet bara och leta.

Du tycker inte att du är ganska förmäten då när du kommer med en liknande kommentar? Alla kanske inte är lika attraktiva som du, och som förmodligen bara kan/kunde välja och vraka bland toppbrudarna.

Ett inlägg där assplay beskriver hur snygg han är....

(FB) Vad är sexigt med en manskropp?
Citera
2026-02-20, 21:00
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat

Hur är de oligarker?
OfT:
Ta en titt på wallenber, de står för 30% av sveriges BNP. De är oligarker.
Sedan kan du ta en titt på Bonnier, de äger många mediebolag. Sen är flera personer av Wallenberg och Bonnier gifta med varandra.
Citera
2026-02-20, 21:24
Avstängd
Vad är det TS egentligen vill ha sagt… att döma på kommentarsfältet. Eller skulle vi diskutera spel?
Oavsett blir allt hat för uppenbart.
Kan undras vem ni vill göra narr av och syftet.
Hoppas ingen kommer till skada.
Citera
2026-02-20, 21:33
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat
En single mamma, över 30 och har krav. Jaja . Lycka nu till du! Du kommer behöva det.

Vill du ha något varaktigt kommer du få sänka kraven och jag talar inte om några 5-10 % här. Utan troligen en rejäl kaka, kapa dem med 70 %. Du står långt långt långt ifrån dina kravspecar.

Du har inte skrivit ett skit om vad du kan ge till en man. Daglig frukost, daglig massage, blowjobs. Bara "att du söker en man" jag jag jag. Det kommer bli relations-incel av dig också.
Senast redigerad av Gugugaga 2026-02-20 kl. 21:40.
Citera
2026-02-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Vad är det TS egentligen vill ha sagt… att döma på kommentarsfältet. Eller skulle vi diskutera spel?
Ja detta var sannerligen en rejäl urspårare

Eller är det det den första kvinnliga motsvarigheten till alla dessa tusentals gnälliga incelgnälltrådar

Vem vet? Vi var här. Vi såg. Begrep vi? Näh.

OnT så är det nog inte alla som är förtjusta i att rycka in och inta rollen som ställföreträdande förälder. En del är det säkert ok för, sett i min närhet från båda könen. För mig? Nej tack.
Citera
2026-02-20, 21:42
Medlem
Citat:
Men jag söker en man och inte en prinsessa
Låter som att det finns en massa män för dig, men att du ratar dem alla som "prinsessor"

Det är väl samma sak som med incels. Finns en massa kvinnor för dem, men de är extremt fula och kräver att han gör saker han inte vill. Då är det helt enkelt inte värt det. Då blir man frivilligt celibat men kallar det ofrivilligt.

Precis som du verkar göra. Sänk kraven på motparten och höj kraven på dig själv tills någon nappar.
Citera
2026-02-20, 21:42
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:

Jag tror att tråden är skapad av ett troll och är avsedd som en s.k. ”Incelfälla”…vilket tycks ha fungerat till viss del
Citera
2026-02-20, 21:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ja detta var sannerligen en rejäl urspårare

Eller är det det den första kvinnliga motsvarigheten till alla dessa tusentals gnälliga incelgnälltrådar

Vem vet? Vi var här. Vi såg. Begrep vi? Näh.

OnT så är det nog inte alla som är förtjusta i att rycka in och inta rollen som ställföreträdande förälder. En del är det säkert ok för, sett i min närhet från båda könen. För mig? Nej tack.

Spännande
Men då hade jag önskat att TS spelade ut rollen lite mer.

Håller med dig. Och sådana åsikter går såklart att uttrycka trevligt, som du precis gjort.
Personligen undviker jag folk med barn. Och hittills har det funkat hur bra som helst.

TS, spana efter män som redan har barn.
Ni kommer säkert ha en speciell förståelse för varandra. Och det är väl fint och tryggt?
Sen kan det såklart dyka upp en enhörning. Men dom är sällsynta.
Annars får du njuta av singellivet.. vad det nu innebär för just dig.
När dina barn är utflugna kan du gå in i puma-rollen.
Då har du ju ändå något att se framemot
Citera
2026-02-20, 21:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag tror att tråden är skapad av ett troll och är avsedd som en s.k. ”Incelfälla”…vilket tycks ha fungerat till viss del

Hoppas att dom lägger till lite humor vid nästa "attack" isf.
Citera
2026-02-20, 22:27
Medlem
Citat:
Hoppas att dom lägger till lite humor vid nästa "attack" isf.
Tycker ts är som förväntad om så är fallet (troll). Totalt humorbefriad, "knycklig" fyrkantig och befriad från det vi känner som mänsklig. Enligt mönster mao.
Men vi får såklart utgå från att ts är helt seriös!

De jag känner till som varit ok med att rycka in och bli den nya morsan eller farsan måste jag ändock försvara. De har helhjärtat investerat i både morsan/farsan och ungen. Inga tvivel, ren kärlek. Fint.

Men jag tror ändå chanserna ökar med ditt råd att söka mer bland de med samma livssituation. Ärlighet varar längst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in