2026-02-20, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat

Ni kvinnor röstade på Feminizm, skapt av samma vänsterextrema typer som bjöd in Hitler 1933 i Tyska Sossarna.

Sen våldtog de Sverige och sprider bottenlöst hat mot alla män (först mest vita men sen drogs alla med).

Nu sitter du och undrar varför män inte vill ta i dig ens med en tång utan går till andra länder för en riktig Kvinna ??

Gå och skjut dig själv så gör du samhället en tjänst.

Röstade du inte på Feminizm kan du gå och skjuta valfri väninna då hon statistiskt gjorde det.
Citera
2026-02-20, 08:59
Medlem
Märkligt att du inte kan hitta någon, du låter ju trots allt lika trevlig som alla andra femcells.

Har du testat att skruva upp misandrin till 11/10? Bitterheten? Skaffa en till bastard om det inte hjälper.
Citera
2026-02-20, 09:18
Medlem
En sak är också att riktiga män inte skryter.

Det är liksom bara töntar som har en bild när dom är i Dubai(på weekend) och hyr en Ferrari(för 1000kr), och skriver att dom är högt uppsatta chefer(men är fortfarande löneslavar)

Riktiga män vill inte spela det spelet. Vi vill inte ha horor. Det kan vi fixa utomlands och det är mycket roligare än i Sverige. Särskilt när man är över 30. Vafan ska man göra i Sverige? Vågar man ens träffa nån längre? Bli anmäld för våldtäkt och riskera fängelse? Snart vill dom kastrera "våldtäktsmän" också. Det är ett sjukt land detta. Men sjuka tjejer. Och ännu sjukare "män". Alla riktiga män lämnar den här skiten. Det är därför det bara är fascister och idioter kvar nu.
Citera
2026-02-20, 09:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Finns inga MÄN som spelar TV-spel,, herregud

Klart det finns, om du visste bara hur stort gaming är i sverige.
Citera
2026-02-20, 10:23
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande.

Och varför har du inte denna relation med barnets far?
Citera
2026-02-20, 10:32
Medlem
Incendios avatar
Bra män och kvinnor hittar varandra. Du hr bagge samtidigt som du verkar ha specifika krav och en allmänt tråkigt syn på män. You do the math. Och innan någon börjar kalla mig incel- jag är både kvinna och lyckligt gift.
Citera
2026-02-20, 11:54
Medlem
SysterMorbids avatar
Du har förmodligen inte träffat män utan pojkar.
Citera
2026-02-20, 12:15
Medlem
Du har haft en annan mans kuk i dig och har barn, hur kan du förvänta dig en riktig man då?
Citera
2026-02-20, 13:33
Medlem
Citat:
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat

Det finns hur många som helst, men dem som som du söker, är redan upptagna. Ibland dyker det upp någon på marknaden, men dem är eftertraktade och försvinner snabbt igen.

Kvar finns incels, missanpassade, eviga singlar och andra som inte passar in en normal relation. Det är troligtvis i dessa grupper du utövar ditt sökande, och därför du inte hittar det du letar efter. Ska du hitta någon som är säkert bra, får du nog försöka sno någon från en annan kvinna.
Citera
2026-02-20, 13:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Män är djur.
Citera
2026-02-20, 14:06
Medlem
Vad är det med alla dessa desperata ensamstående morsor i samhället? Ni verkar ju inte klara er utan en man speciellt länge. Fruktansvärt oattraktivt.

Har kvinnliga vänner som aldrig skulle fråga detta. Å andra sidan är dessa frivilligt singlar och har tröttnat på relationer och män. Inget romantiskt intresse etc. Oavsett kön, jag är själv trött på relationer och känner att jag vill leva själv nu.

Fattar inte människor som verkar hänga upp hela sitt liv på partner och kärleksrelation. Det är som att livet stannar upp helt för dessa, utan det. Noll drivkraft på egen hand.

För övrigt, glöm folk utan barn. Speciellt frivilligt barnfria. Ni är osynliga för dessa människor. Hade jag själv varit i dejting svängen hade jag inte heller valt en morsa med barn.

Ni singel morsor och farsor får hålla till godo med varandra. Det måste ju finnas massa ensamstående pappor du kan dejta, tänker jag.
Citera
2026-02-20, 15:11
Medlem
Bassplays avatar
Det är bara simps och feminina killar som vill / kan tänka sig vara med tjejer som har barn.

Kanske att du hittar en man som också har barn, då funkar det nog bättre.

Vart dom finns? Jag skulle personligen skippa dejtingappar oavsett vilket kön jag är intresserad av. Ut i livet bara och leta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in