2026-02-17, 22:57
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Tror att hon själv är med på ett hörn i materialet.

Förövrigt är våldtäktsgubben helt väck - en grönsak jämfört med Biden.

https://youtu.be/jgO7yjoVg8Y?si=-195amPJZuf3-wd1&t=121

Som någon skriver där, buffrar han vid 2:04.

Utan tvekan den sämsta president USA har haft.
Frontotemporal demens enligt dr John gartner.
Nedsatt talcentrum är ett av symptomen
Citera
2026-02-17, 23:00
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Igår var det väl Presidents Day.

Aldrig har den dan gått mer obemärkt förbi,
mest har media och shows haft inslag där man skrattat åt hela grejen att hylla en idiot som Trump och de retarderade obildade maga vet väl inte ens vad det är eller handlar om.
De vet. Men de har vigt sina liv till sektledaren.

Att överge honom är som att medge att man blivit lurad. Så därför tiger de hellre. De enda gångerna de kommer att visa livstecken är för att kritisera demokraterna snarare än hylla Trump

Trump lovade dem att rensa träsket. Istället blev pedofilen ett träskmonster ägt av Israel.
Därför tiger de
Citera
2026-02-18, 11:42
Medlem
Do1oress avatar
Säga vad man vill om pedophile führer men en sak gör han i alla fall väldigt bra. Hint -> From 1975 to 2023, $79 trillion in wealth was transferred from the bottom 90% to the top 1%.
Citera
2026-02-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Jag tror att Trump är det bästa för världen just nu.
Vi behöver honom mer än någonsin.
Saknar hans fyra år vid makten, det var den lugnaste tiden på många årtionden.

Den åldrade inte väl.

Hoppat av klimatarbetet i världen, stoppat USAID, stoppat aborter, hotar Danmark och Grönland, tagit bort miljöregleringar,tagit en president från ett annat land helt olagligt, hotar Danmark, inför tullar som straff osv osv osv...

Han är en reglerättig narcissitisk jättebebis. Mansbebis.
Citera
2026-02-18, 14:15
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
De vet. Men de har vigt sina liv till sektledaren.

Att överge honom är som att medge att man blivit lurad. Så därför tiger de hellre. De enda gångerna de kommer att visa livstecken är för att kritisera demokraterna snarare än hylla Trump

Trump lovade dem att rensa träsket. Istället blev pedofilen ett träskmonster ägt av Israel.
Därför tiger de
Det är du som blivit hjärntvättad till att tror att vanligt vett är något extremt. Hur många kön finns det?

O träsket, kolla vilka Epstein samarbetade med. Övervägande vänster-anknutna och trumphatare.
Senast redigerad av knash 2026-02-18 kl. 14:18.
Citera
2026-02-18, 14:20
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Den åldrade inte väl.

Hoppat av klimatarbetet i världen, stoppat USAID, stoppat aborter, hotar Danmark och Grönland, tagit bort miljöregleringar,tagit en president från ett annat land helt olagligt, hotar Danmark, inför tullar som straff osv osv osv...

Han är en reglerättig narcissitisk jättebebis. Mansbebis.
Det är ditt oförstående som gör att du inte förstår varför.
Citera
2026-02-18, 14:21
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Säga vad man vill om pedophile führer men en sak gör han i alla fall väldigt bra. Hint -> From 1975 to 2023, $79 trillion in wealth was transferred from the bottom 90% to the top 1%.
Det hjälpte inte att tidigare presidenter tillåtit att industrier sålts ut till Kina. Trump tar tillbaka produktionen till Usa så vinsterna hamnar i landet och inte bland globalisteliten.
Senast redigerad av knash 2026-02-18 kl. 14:24.
Citera
2026-02-18, 14:47
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Det hjälpte inte att tidigare presidenter tillåtit att industrier sålts ut till Kina. Trump tar tillbaka produktionen till Usa så vinsterna hamnar i landet och inte bland globalisteliten.
Ja, vinsterna hamnar i landet. Som vanligt i fickorna på samma ultrasnåla globalister som tidigare. Lol. Murdoch et al tackar för tullarna:

Citera
2026-02-18, 14:51
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ja, vinsterna hamnar i landet. Som vanligt i fickorna på samma ultrasnåla globalister som tidigare. Lol. Murdoch et al tackar för tullarna:

Skatterna hamnar i landet, kompetensen stannar i landet. Kom inte o skyll på Trump för klyftorna. Han vill iom tarifferna ta bort inkomstskatten för de som tjänar under 120 000 dollar/år. Ingen skatt på övertid och dricks.
Säg vad demokraterna har gjort? Höja skatterna på rika som skapar arbetstillfällen så de flyr landet..
Citera
2026-02-18, 15:08
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Skatterna hamnar i landet, kompetensen stannar i landet. Kom inte o skyll på Trump för klyftorna. Han vill iom tarifferna ta bort inkomstskatten för de som tjänar under 120 000 dollar/år. Ingen skatt på övertid och dricks.
Säg vad demokraterna har gjort? Höja skatterna på rika som skapar arbetstillfällen så de flyr landet..
Som efterbliven vill jag inte se att du råkar illa ut. Inte heller vill jag, som låg-iq-invånare i detta efterblivna land, säga att du råkar illa ut. Det som vore intressant för oss som är kraftigt efterblivna är såklart hur du kan dra sådana slutsatser. För ingen annan efterbliven som jag varit i kontakt med har sagt detta när de sett vad siffrorna förklarat för dem. Vad jag försöker säga är nog varför världen i Trumps bubbla är uppochner och hur jag ska göra för att ta mig ut från den? Vill du hjäpa mig med detta min kognitiva superstjärna?
Citera
2026-02-18, 15:19
Medlem
knashs avatar
Citat:
Som efterbliven vill jag inte se att du råkar illa ut. Inte heller vill jag, som låg-iq-invånare i detta efterblivna land, säga att du råkar illa ut. Det som vore intressant för oss som är kraftigt efterblivna är såklart hur du kan dra sådana slutsatser. För ingen annan efterbliven som jag varit i kontakt med har sagt detta när de sett vad siffrorna förklarat för dem. Vad jag försöker säga är nog varför världen i Trumps bubbla är uppochner och hur jag ska göra för att ta mig ut från den? Vill du hjäpa mig med detta min kognitiva superstjärna?
In på X och följ lite patrioter så hänger du med i matchen.
Citera
2026-02-18, 15:38
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
In på X och följ lite patrioter så hänger du med i matchen.
Som ursvensk känner jag mig lite som en förrädare som ens pratar med dig om en amerikansk AI-modell och X-plattform. Det räcker egentligen för att strypa kopplingen, tänker jag. Ändå sitter jag här som ett hjälplöst cp och undrar varför jag vill hålla kanalerna öppna, och på vilket sätt jag ens kan hjälpa en mental hjälte som du?

Är X rätt plats? Varför? Berätta gärna på ett sätt så alla efterblivna kan hänga med? För just detta med efterblivenhet har jag förstått att du greppar väldigt bra. Shoot hero!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in