2026-02-18, 14:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Oj, det är riktigt illa om det stämmer. Är samtidigt inte förvånad, men det är otroligt synd om dottern. Hon förtjänar en pappa som prioriterar henne.

Hoppas Julia hittar en kille som kan steppa in som farsa för Skabbe tar ju inte den rollen.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-18 kl. 14:30.
Citera
2026-02-18, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Är Linneas TikTok borttagen eller är jag blockad ?

Hon blockade halva Sverige igår 😆
Citera
2026-02-18, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge
Vi alla kan väl dock hålla med om att hans straff är alldeles för hårt (längd) jämfört med våldsamma brottslingar, visst ekobrottsling men han har ju inte skadat någon annan person. Han fick tre år jämfört med Rönningemördaren som fick ett kortare straff och Sverige som skyddar honom, jävla pissland som håller på så.

Inte Skabbes straff som var för hårt utan fjollan i Rönninges för kort.
Citera
2026-02-18, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Och allt är..."Jockes fel" 🙄😂

Den dyra elen nere i Malmö nu är Jockes fel enligt familjen Lundström säkert 😆
Citera
2026-02-18, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Många i kommentarer på sociala medier om hennes utomordentligt korkade ordval är upprörda och anser att det är ett hån mot de som faktiskt förlorat ett önskat barn. Jag håller med, sjukt oempatiskt men vem är förvånad när det gäller henne 🤷🏻‍♀️

Linnéa har inga känslor och förstår inte.
Citera
2026-02-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han ser ju upp till Luggen och sin morsa som båda har historia att skita i sina avkommor.

Det gör honom ännu mer patetisk. Trist för flickan!
Citera
2026-02-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Många i kommentarer på sociala medier om hennes utomordentligt korkade ordval är upprörda och anser att det är ett hån mot de som faktiskt förlorat ett önskat barn. Jag håller med, sjukt oempatiskt men vem är förvånad när det gäller henne 🤷🏻‍♀️
Har själv inte koll på vad som skrivits, men håller också med. Hon har, enligt henne själv, valt att utnyttja sin rättighet till abort. Vi lever i ett land där abort är lagligt. Det kan absolut vara känsloladdat för henne trots att hon valt det, men hon använder just hennes aborter till att skapa mer drama och content. DET är problematiskt. Hon skriker efter uppmärksamhet.
Citera
2026-02-18, 14:47
Medlem
Citat:
När han inte kan använda henne som en trofé ja.

Men nu slipper dottern få 7 kg godis om dagen. Absurt att hon drack Redbull hos honom.
Christoffer var otrogen mot Linnea med Chloe, enligt Linnea! Och nu vill hon ha ett barn med mannen som enligt henne, ligger med barn! Hälsosamt mamma Nea! Den enda anledningen till att hon vill ha barn med Christoffer är att då blir barnet kusin med Lundell barnen! Linneas plan all the way, hon vet att Joakim är svag när det kommer till barn, foten inne!
Nu tror jag dock inte att hon kommer föda ut ett barn, men tanken har nog varit på familjen Lundell hela tiden. Christoffer är bara en korkad bricka i hennes spel!
Citera
2026-02-18, 14:50
Medlem
Citat:
Hon blockade halva Sverige igår 😆
Hon super blockar överallt, rensar kommentarer maniskt, alltid gjort! För att sedan klicka in på köpföljare.nu!
Citera
2026-02-18, 14:54
Medlem
Citat:
Ser fram emot när Chrippa vänder sig mot Linnea och gör koas med familjen Horström! Det kommer ske. Frågan är när.
Jag också! Är helt säker på att han kommer vända sig emot henne snart! När rättsprocessen är över, när han är tillräckligt trängd, folk kommer prata omkull honom på insidan, både KV och intagna. Detta kommer garanterat ske, och den han kommer vända sig till blir garanterat Julia! Om 2-3 ca skulle jag tippa!
Citera
2026-02-18, 14:58
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Hoppas Julia hittar en kille som kan steppa in som farsa för Skabbe tar ju inte den rollen.

Tveksamt att hon kommer skaffa en vettig kille. Hon skriker White-Thrash som sitter i tiktok lives röker vape och lyssnar på gangster rap...
Citera
2026-02-18, 14:59
Avstängd
Kattknullarns avatar
Citat:
Det är ute att vara farsa numera. Det är modernt att skita i sina barn. Jag har gjort flera hundra tjejer gravida och lämnat ungarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in