2026-02-18, 13:22
Medlem
Nejellervas avatar
Första posten för dagen. Börjar tro mer och mer att hon vill göra Julia svartsjuk efter samtalet mellan henne och Kräftan precis som flera här tror.

Äckligt vet hur han skriver att dom ska bli en familj osv. Dom är gifta och han har ett barn, dom ska redan vara en familj om det vore normalt. Och ett barn till? Kräks 🤮

https://imgur.com/a/mqvRhB7
Citera
2026-02-18, 13:39
Medlem
Devilapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Första posten för dagen. Börjar tro mer och mer att hon vill göra Julia svartsjuk efter samtalet mellan henne och Kräftan precis som flera här tror.

Äckligt vet hur han skriver att dom ska bli en familj osv. Dom är gifta och han har ett barn, dom ska redan vara en familj om det vore normalt. Och ett barn till? Kräks 🤮

https://imgur.com/a/mqvRhB7

Förut tyckte jag alla ska få vara föräldrar och att det är meningen med livet.
Det tycker jag inte längre, hoppas hon får missfall.
Citera
2026-02-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
En fågel viskade att han inte pratat med sin dotter en endaste gång nu när han suttit häktad.

Oj, det är riktigt illa om det stämmer. Är samtidigt inte förvånad, men det är otroligt synd om dottern. Hon förtjänar en pappa som prioriterar henne.
Citera
2026-02-18, 13:48
Avstängd
Citat:
Hon sa väl det till Jocke när hon ringde efter att dragit med de två tjejerna hem efter en utekväll när dom bodde på vinden hos någon? Kanske någon redan skrivit det, mycket att läsa igenom denna morgon så har inte hunnit så långt 😂

Ja det är korrekt.
Citera
2026-02-18, 13:48
Medlem
Är Linneas TikTok borttagen eller är jag blockad ?
Citera
2026-02-18, 13:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag skyddar ingen, jag försöker översätta svenska till - SVENSKA.

Jacke har ingenstans försökt dölja sina egna vidriga uttalanden i chatten, han har lämnat ut chatten till BGB av den enkla anledningen att han bröstar sitt.
Och han har ju tagit stort avstånd och visar att han ångrar sitt.
Linnea och Chrippa har uppenbarligen förlåtit honom, vilket är det viktigaste, eller?
Eller är det upp till Flashback att förlåta honom?
Han har tydligen lämnat över chatten till Axel, som i sin tur kommer att ta sig igenom den, offentligt.
Med det sagt så försöker han ju knappast dölja något.

Han ville påvisa hur äckligt det såg ut och att han själv varit en del av det.

Det går rundgång här inne, det upprepas olika händelser i all oändlighet.

Speciellt i den här tråden.

Kolla chatten hos Anjo så slipper du yra i nattmössan. Fattar inte varför man väljer att vara en foliehatt.
Citera
2026-02-18, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tack banal!

Inte ett dugg synd om honom han har ju valt att begå brott då får man leva med att sitta där man sitter han borde tänkt till innan han begick brott att hans psyke inte skulle klara av det.

Vi alla kan väl dock hålla med om att hans straff är alldeles för hårt (längd) jämfört med våldsamma brottslingar, visst ekobrottsling men han har ju inte skadat någon annan person. Han fick tre år jämfört med Rönningemördaren som fick ett kortare straff och Sverige som skyddar honom, jävla pissland som håller på så.
Citera
2026-02-18, 13:52
Avstängd
Citat:
Var och när har jag påstått att det påverkar ditt liv?

Jag FRÅGAR om det påverkar ditt liv personligen.

Måste man förtydliga precis allt här?

Hur påverkar det ditt liv kritiken mot Jacke? Precis samma sak. Skärp dig för fan.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-18 kl. 14:23.
Citera
2026-02-18, 13:54
Avstängd
Citat:
Jag är såpass begåvad att jag förstår att Jacke vill hålla vissa frågeställningar privat.

Ändå kaviar han ut chatten offentligt
Citera
2026-02-18, 13:57
Avstängd
Citat:
Efter att ha blivit skapad för att användas som en bricka i ett spel för att få föräldrarna att slippa/få mildare straff och fängelse. Kärleksbarn - javisst

Sjukt att Skabbe vart tydligt redan från början att han är klar med barn och inte vill ha fler men Linnea ljuger om gravid, missfall, aborter osv. Hon vill verkligen förstöra hans liv. Han är ju ett as så någonstans förstår jag henne
Citera
2026-02-18, 13:58
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning
Eller så råkar hon få missfall om 3 v. 🤣

Och allt är..."Jockes fel" 🙄😂
Citera
2026-02-18, 14:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Fast Jacke har berättat flera gånger att han varit klandervärd och gjort bot. Så ditt påstående att han skulle gråta är bara trams.

Inte i den utsträckning chatten visar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in