2026-02-18, 01:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tack för svar, Chrippa kommer ev inte kunna gå på stan på bra länge. Ev får han någon permis i slutet av året.

Kan straffet skärpas för Linnea? Får se om hennes övertygelse kan rå detta i hamn för henne också.

Hans första permis kommer han springa och läsa Flashback 😁 100 %.

Ja det kan skärpas.
Citera
2026-02-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hans första permis kommer han springa och läsa Flashback 😁 100 %.

Ja det kan skärpas.

Så ungen kommer födas på institution. Fan bra start på livet ändå!
Citera
2026-02-18, 01:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så ungen kommer födas på institution. Fan bra start på livet ändå!

Ungen ser ut att föddes på Ystads Anstalt ja
Citera
2026-02-18, 01:27
Avstängd
Helt underbart att Anjo läser en timme ur chatten varje dag och drar in 10 000 kr per gång 😁
Citera
2026-02-18, 01:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Nej, jag skojar inte med dig.

Sluta spela dum nu. Du påstår Linnea sagt att chrippa har kastat in henne i väggen samt slagit henne och blivit våldtagen av Chrippa. När man frågar efter källa på det, så säger du Mumsbulle skrev det, vilket är lögn. Mumsbulle skrev: "Stockholms tingsrätt B 19847-23 aktbilaga 6 Häktningspromemoria", och inget mer.

Så igen, varifrån hämtar du ditt påstående?
Verkar väldigt svår fråga att svara på, i synnerhet då du gör bortvillningsförsök t.o.m.

Ännu mer tydligt blir det, när Pallal säger att detta står inte i utredningen, så svarar du inte "Jo, det står visst i utredningen!". Du svarar istället ”Posta hennes förhör då?”.
Det, är precis vad en person säger, som aldrig vetat vad som står i henne förhör från början, och som i så fall skrivit BS som han inte har täckning för. Det är vad du själv skulle ha tyckt, om någon annan gjorde samma sak du gör här.

Annars, vad bygger du ditt påstående på? Svara nu, eller så får jag igen rätt på punkten att du duckar och smiter iväg för frågor och ämnen av specifika typer.
Tror inte på att du vet Pallal ljög.
Jag tror du inte vet särskilt mycket om akten eller informationen i den. Jag tror du är bara anti för sakens skull.

Du har fortfarande inte svarat på varför Pallalaercp inte skulle motivera sitt uttalande först.
Han hänvisar ju uttryckligen till källa som inte innehåller det han påstår. Rimligt, tycker du?

Men du kommer ducka det, för allt du är värd. Det visste jag när jag skrev första meddelandet till dig, det duckar du fortfarande, och när den här konversationen slutar kommer du fortfarande inte att ha rättfärdigat det. Du klarar inte av det, för du blottar du dig själv och ditt felande resonemang. Det är därför du duckar det. Enkelt.

Källan är jag då jag har läst det som postades för 2 år sedan.

Hon ANTYDER att hon har blivit våldtagen hon påstår det inte rakt ut. Förstår du skillnaden?

Häktningspromemorians länk har utgått då den är 2 år gammal, jag påstår då vad som står i den. Pallal påstår sig då ha den och menar att jag ljuger kring innehållet. Jag ber då Pallal att posta den. Hon nekar, jag påstår fortfarande att detta står, att du tolkar mina ord som något annat får stå för dig.

VAD DU TROR ÄR ENBART RELEVANT FÖR DIG.
Nu måste jag gå och sova, så du inte tror att jag duckar dig för att jag inte svarar 04 på natten.
Citera
2026-02-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Hon ANTYDER att hon har blivit våldtagen hon påstår det inte rakt ut. Förstår du skillnaden?

Häktningspromemorians länk har utgått då den är 2 år gammal, jag påstår då vad som står i den. Pallal påstår sig då ha den och menar att jag ljuger kring innehållet. Jag ber då Pallal att posta den. Hon nekar, jag påstår fortfarande att detta står, att du tolkar mina ord som något annat får stå för dig.

Nu måste jag gå och sova, så du inte tror att jag duckar dig för att jag inte svarar 04 på natten.
Då har du inte läst häktningspromemorian. Du har läst en manipulerad version av den eller ljuger.

Är det inte märkligt att ingen annan än 400Ben (som i sitt inlägg berättar att hen fått veta detta av Jocke) har skrivit i tråden om att Linnea i förhör säger att hon våldtagits eller att hon i förhören anklagat Chrippa för våldtäkt, efter det att alla i tråden kunnat läsa förhören?

Sökord: våldtäkt
Tidsperiod: tiden efter 12/3 2024

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jocke och jag har fått lite kontakt på messenger. Upplever den som bra och respektfull. Han kontaktade mig ikväll och ville berätta. Istället för massa spekulationer här. Men när han berättat lade Clue News ut precis nästan samma info som jag fick.

Sammanfattat ska Chrille velat göra slut pga Linneas hot och psyk, nåt Jocke och de sett, han gör slut, hon raderar kanalen, polis kommer till de och Chrippa grips och häktades sen idag 13.27. Hon ska ha ljugit om våldtäkt och misshandel.
Senast redigerad av Pallal 2026-02-18 kl. 02:14.
Citera
2026-02-18, 02:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ungen ser ut att föddes på Ystads Anstalt ja

Är ungen lika vacker som Chrippa var som bebis så är anstalten ungens sista problem 😂. Linneas gener är inte heller något att hänga i granen, med tanke på hur mycket skönhetsingrepp denna unga kvinna genomgått redan innan 25 årsdagen.
Citera
2026-02-18, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Pallal lär du inte få några bevis ifrån. Hon ska bara ha.

Har för mig att jag hört ett samtal, där hon sa att han slängt in henne i väggen.
Citera
2026-02-18, 03:10
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
https://imgur.com/a/0LDcGi6

Det kan väl inte vara Anjo hon menar att hon anmält flera gånger under året hittills? Hon ville ju att chatten skulle komma ut 🤷🏻‍♀️

Funderade precis på det jag också om hon håller på att anmäla anjos videos men det gick bra att använda det materialet han läser upp i en svt-dokumentär som hinken är med i jävla sopa
Citera
2026-02-18, 03:20
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
https://www.facebook.com/share/p/1KeeELvzMJ/?mibextid=wwXIfr

Omg the kommentarsfält 🤣🤣
De har verkligen lyckats nå ut ….

Det är jockes fel förstår du väl
Citera
2026-02-18, 03:25
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Nån som har koll på hur det går för den där an*eli som samlar in bevis till chrippa angående förtalet mot honom? Det blev väldigt tyst om det kan jag tycka. Temu slog ju på den stora trumman om att chrippen o hinken skulle vinna lätt över Anjo i rätten

*N
Citera
2026-02-18, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Funderade precis på det jag också om hon håller på att anmäla anjos videos men det gick bra att använda det materialet han läser upp i en svt-dokumentär som hinken är med i jävla sopa

Och lilla frun ville ju ha ut hela chatten, så vad gnäller hon om? Men tanken var väl att bara väl utvalda delar, skulle visas upp förstås.

Jobbigt när bevisen mot henne visas upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in