Citat:
Ursprungligen postat av
Valentin90
Nej, jag skojar inte med dig.
Sluta spela dum nu. Du påstår Linnea sagt att chrippa har kastat in henne i väggen samt slagit henne och blivit våldtagen av Chrippa. När man frågar efter källa på det, så säger du Mumsbulle skrev det, vilket är lögn. Mumsbulle skrev: "Stockholms tingsrätt B 19847-23 aktbilaga 6 Häktningspromemoria", och inget mer.
Så igen, varifrån hämtar du ditt påstående?
Verkar väldigt svår fråga att svara på, i synnerhet då du gör bortvillningsförsök t.o.m.
Ännu mer tydligt blir det, när Pallal säger att detta står inte i utredningen, så svarar du inte "Jo, det står visst i utredningen!". Du svarar istället ”Posta hennes förhör då?”.
Det, är precis vad en person säger, som aldrig vetat vad som står i henne förhör från början, och som i så fall skrivit BS som han inte har täckning för. Det är vad du själv skulle ha tyckt, om någon annan gjorde samma sak du gör här.
Annars, vad bygger du ditt påstående på? Svara nu, eller så får jag igen rätt på punkten att du duckar och smiter iväg för frågor och ämnen av specifika typer.
Tror inte på att du vet Pallal ljög.
Jag tror du inte vet särskilt mycket om akten eller informationen i den. Jag tror du är bara anti för sakens skull.
Du har fortfarande inte svarat på varför Pallalaercp inte skulle motivera sitt uttalande först.
Han hänvisar ju uttryckligen till källa som inte innehåller det han påstår. Rimligt, tycker du?
Men du kommer ducka det, för allt du är värd. Det visste jag när jag skrev första meddelandet till dig, det duckar du fortfarande, och när den här konversationen slutar kommer du fortfarande inte att ha rättfärdigat det. Du klarar inte av det, för du blottar du dig själv och ditt felande resonemang. Det är därför du duckar det. Enkelt.
Källan är jag då jag har läst det som postades för 2 år sedan.
Hon ANTYDER att hon har blivit våldtagen hon påstår det inte rakt ut. Förstår du skillnaden?
Häktningspromemorians länk har utgått då den är 2 år gammal, jag påstår då vad som står i den. Pallal påstår sig då ha den och menar att jag ljuger kring innehållet. Jag ber då Pallal att posta den. Hon nekar, jag påstår fortfarande att detta står, att du tolkar mina ord som något annat får stå för dig.
VAD DU TROR ÄR ENBART RELEVANT FÖR DIG.
Nu måste jag gå och sova, så du inte tror att jag duckar dig för att jag inte svarar 04 på natten.