2026-02-17, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Mm är väl tänkt att gälla alla andra gånger du duckat många frågor och kommentarer av mig, och andra. Kunde hållit, om du inte systematiskt duckat frågor av specifika teman.

Men det är lugnt. Tro mig. Det är som sagt bara vänta, så kommer svaren om ett litet tag i vilket fall.

Vad är det du vill mena att jag duckat som är relevant?

Ifall du frågar efter min skostorlek så är det ju inte jätte relevant för mig att svara.
Citera
2026-02-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Japp Jacke stod på nya jobbet och ville åka ner till Malmö och sätta en kula i pannan på hela horfamiljen väl?

Jocke och Anjo var de vuxna. Plus Lisen. Jacke och Gustav som barn. Danijal skämtade nog men grov 😆

Jag kan inte förstå att Jacke sätter sig i SVT och gråter ut över de hot och hat L&C fått utstå när han är den som varit mest drivande och hatisk? Trodde han verkligen att det aldrig skulle komma fram? Trion tillsammans med L&C är uppenbart lågbegåvade med en IQ långt under medel men han måste ju seriöst ha något förståndshandikapp? Lustigt också att han ska visa ”sanningen” om chatten men gör sitt bästa för att dölja sin egen medverkan 😂

Undrar verkligen hur Chrippa reagerar när han får se allt Jacke skrivit och uppmanat andra till att göra mot dom. Han kanske redan sett det?
Citera
2026-02-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Yes, han är förlåten och deras liv har gått vidare, dock inte ditt, som det verkar.

Att haka upp sig på en formulering utan att förstå vad som menas känns också komplicerat för dig.

Men övning ger färdighet.

En dag kanske även du kan hänga med i både trådar och händelser.

Ska förtydliga.
Ljög Jacke i chatten när han påstod saker om Chrippa och Linnea?
Tycker DU frågan är komplicerad?
Citera
Medlem
Citat:
Om du inte har satt dig in i vad du diskuterar, varför yttrar du dig då öht?

För att du yttrar dig plötsligt och osammanhängande?
Citera
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Japp Jacke stod på nya jobbet och ville åka ner till Malmö och sätta en kula i pannan på hela horfamiljen väl?

Jocke och Anjo var de vuxna. Plus Lisen. Jacke och Gustav som barn. Danijal skämtade nog men grov 😆

Men Jacke har ju faktiskt sagt förlåt, vi får tänka på det. Allt löser sig med ett litet förlåt, förmodligen därför Linnea kommer undan med allt, hon säger bara förlåt
Citera
2026-02-17, 23:00
Avstängd
Citat:
Och samtliga har tagit tillbaka det, dock inte hennes ’kompis’ som i sin tur mest gillade att synas.

Men vill ni driva frågan vidare, leva i det förgångna och verka lite efterblivna, så visst.

För oss som följt allt från dag ett ser er mest som störande.

Alla? Chrippa har sagt att han ljugit om vissa saker. Inte vad han ljugit om.

Även jag har följt detta dramat sedan starten.
Skapade en användare för att jag blev så trött på micro och pallal.
Ogillar även mumsbulle som vi alla säkert minns.
Citera
2026-02-17, 23:01
Avstängd
Citat:
Och samtliga har tagit tillbaka det, dock inte hennes ’kompis’ som i sin tur mest gillade att synas.

Men vill ni driva frågan vidare, leva i det förgångna och verka lite efterblivna, så visst.

För oss som följt allt från dag ett ser er mest som störande.

Absolut bete dig som en idiot bara, räcker be om ursäkt sen bara Förklarar varför hela högen är idioter.
Citera
2026-02-17, 23:02
Medlem
Citat:
Korrekt. Linnea sätter sin man i häkte. Jonna gör det inte. Linnea slår barn. Jonna gör det inte. Linnea fejkar graviteter. Jonna gör det inte. Linnea håller på med pengatvätt. Jonna gör det inte. Linnea bor hemma som vuxen. Linnea är dömd. Linnea är en hink. Linnea är en psykopat. Osv.
Du ljuger så du börjar tro det själv.

Linnea polisanmäler Chrippa som redan blivit satt i häkte utan hennes delaktighet, Lillens mamma manipulerar henne att säga att Linnea slår barn. Sekten ljuger om att Linnea fejkar graviditeter. Linnea höll på med näringspenningtvätt. Linnea bor inte hemma. Linnea har haft få sexpartners och är trogen. Linnea har ingen psykiatrisk diagnos.

Vi börjar med det uppenbara som paret Lundell delat på youtube och i media.

Jonna har polisanmält Jocke.
Jonna överlåter alla ekonomiska beslut till Jocke (men kan inte vara så borta att hon inte fattar håller på med pengatvätt).
Jonna har borderline.
Jonna är våldsam i relationen.
Jonna fejkar graviditeter och missfall.
Jonna har har assistenter och barnflickor fast hon är hemmamamma.

En hink är väl någon som antingen är slapp eller flera personer tömmer i och av ordvalet förstår jag att 1. Du är en incel och 2. Du ser kvinnor som fött barn som förbrukade och föraktar mansslukerskor som tar för sig (som Jonna) som knullar alla män hon vill knulla. Det blir lite motsägelsefullt att du kallar Linnea som lever i en monogam relation, utan tidigare kända sexpartners eller utsvävningar i sexlivet för det när tomtemor gillar att bli dubbeltömd i av flera män samtidigt (no hate, jag unnar henne det), Julia som du höjer till skyarna och har ett vidlyftigt sexliv och byter sexpartner ofta. Varje gång du i din incelilska skriver hink om Linnea tänker du i hemlighet på Julia och Jonna, men det vågar du inte skriva.

Ditt förakt för Jonna och Julia är illa dolt. Återgå till manus genast.
Din idol skrev detta:
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ett par porrfilm kommer ut snart

101 sätt att knulla på Tomtemor (102 scener han knullar på Jonna där han i en skiter på sej)
Kungarna av Tomtemor (Mkt fylla o sex)
Jockefjant & hans vänner med Tomtemor (Martin och Gustav är med i denna)
Den sista porrfilmen
Senast redigerad av Pallal 2026-02-17 kl. 23:29.
Citera
2026-02-17, 23:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag kan inte förstå att Jacke sätter sig i SVT och gråter ut över de hot och hat L&C fått utstå när han är den som varit mest drivande och hatisk? Trodde han verkligen att det aldrig skulle komma fram? Trion tillsammans med L&C är uppenbart lågbegåvade med en IQ långt under medel men han måste ju seriöst ha något förståndshandikapp? Lustigt också att han ska visa ”sanningen” om chatten men gör sitt bästa för att dölja sin egen medverkan 😂

Undrar verkligen hur Chrippa reagerar när han får se allt Jacke skrivit och uppmanat andra till att göra mot dom. Han kanske redan sett det?

Ja umdra hur fan Jacke tänkte där.
Citera
2026-02-17, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
För att du yttrar dig plötsligt och osammanhängande?

Var väldigt osammanhängande ja.
Citera
2026-02-17, 23:10
Medlem
Nejellervas avatar
https://imgur.com/a/0LDcGi6

Det kan väl inte vara Anjo hon menar att hon anmält flera gånger under året hittills? Hon ville ju att chatten skulle komma ut 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-17, 23:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
https://imgur.com/a/0LDcGi6

Det kan väl inte vara Anjo hon menar att hon anmält flera gånger under året hittills? Hon ville ju att chatten skulle komma ut 🤷🏻‍♀️

Skattefiflar och ska ta upp resurser från polis 🤑
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in