2026-02-18, 00:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Eller hur, spårar som vanligt, paniken, fokusförflyttningarna. Natten blir nog jobbig för TEMU-paddorna.
Får se vad som skett imorgon som den skattebetalare man är.

Är som om de har personsökare och larmar.
Citera
2026-02-18, 00:24
Avstängd
Oj nu livear Linnea och är riktigt otrevlig mot folk som kommenterar. Många blockas ikväll. Mod på snap verkar ha fullt upp rensa kommentarer 😁

Livear så här sent med unga följare...
Citera
2026-02-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jepp
Exakt så enkelt är det.

Vad som är ren lögn eller sanning ligger bakom stängda dörrar.

Jobbigt va?

Nu är det ju dock Jacke som gått ut med att det var han som gav Bo-Göran chatten till en dokumentär på SVT. Jackie själv var den som skulle gå ut med chatten men som uppenbarligen inte gick ut med i närheten det verkliga och kompletta innehållet. Det är Jacke som började göra en grej av chatten.
Att Jacke sen får ta konsekvenserna för det innehåll som finns i chatten men som uppenbarligen mörkats av både honom och den "prisbelönade journalisten" är ju absolut inget man kan gråta över nu.
Om du inte gillar att Jackes inblandning och uttalanden i chatten diskuteras i detta diskussionsforum är du på fel plats.

Jacke har varit fullt medveten om sina uttalanden om Chrippa och Linnea och får nu ta följderna av detta. På samma sätt han och de inblandade i dokumentären ville vända innehållet mot Jocke och Anjo.
Varför lägger du ner denna energin på att försöka skydda Jacke helt plötsligt? Speciellt när Jacke som sagt är den som väckte hela chatten till liv för offentligheten genom Bo-Göran.
Citera
2026-02-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ska jag gå igenom dina 3 191 inlägg?
Du kan börja med att styrka att Linnea har sagt att Chrippa våldtagit henne i något förhör.
Citera
2026-02-18, 00:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu är det ju dock Jacke som gått ut med att det var han som gav Bo-Göran chatten till en dokumentär på SVT. Jackie själv var den som skulle gå ut med chatten men som uppenbarligen inte gick ut med i närheten det verkliga och kompletta innehållet. Det är Jacke som började göra en grej av chatten.
Att Jacke sen får ta konsekvenserna för det innehåll som finns i chatten men som uppenbarligen mörkats av både honom och den "prisbelönade journalisten" är ju absolut inget man kan gråta över nu.
Om du inte gillar att Jackes inblandning och uttalanden i chatten diskuteras i detta diskussionsforum är du på fel plats.

Jacke har varit fullt medveten om sina uttalanden om Chrippa och Linnea och får nu ta följderna av detta. På samma sätt han och de inblandade i dokumentären ville vända innehållet mot Jocke och Anjo.
Varför lägger du ner denna energin på att försöka skydda Jacke helt plötsligt? Speciellt när Jacke som sagt är den som väckte hela chatten till liv för offentligheten genom Bo-Göran.

Självklart är chatten irrelevant när Jacke och Gustav är fittorna, hade det vart Anjo o Jocke hade det vart extremt viktigt då det var starten på dramat 😁
Citera
2026-02-18, 00:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du kan börja med att styrka att Linnea har sagt att Chrippa våldtagit henne i något förhör.

Det finns ju i den filen jag inte längre sitter på. Har du svårt att förstå svenska?
Citera
2026-02-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Ni erkänner alltså, att ni inte vet- och inte heller kan visa belägg för det Pallalaercp påstod?
Det talar ju rätt tydligt språk. Tycker ni inte?

Pallal skrev ju förut att bevisbördan ligger på den som ursprungligen påstår något. Så, Halmstad, vore det inte på sin plats att fråga Pallalaercp vad han finner stöd för sitt påstående först?
Bara för argumentationens ordning.

Eller är det så enkelt att man slipper ifrågasätta, så länge man kan gömma sig bakom att kalla andra för CP och liknande?

Pallal påstår att jag ljuger och att hon har filen.
Bevisbördan ligger då på henne.

Jag skriver inte heller att Linnea påstått att Chrippa våldtagit utan att hon antyder det.

Jag skriver dock att Linnea har påstått att chrippa kastat henne i väggen samt slagit henne.

Pallal har ju filen och kan få tyst på mig.

Stockholms tingsrätt B 19847-23 aktbilaga 6
Citera
2026-02-18, 00:33
Avstängd
Del 13 Linnea golade ner Chrippa till Skatteverket 😁

https://youtu.be/2-NA9yjHGJU?si=nH_UzIW539ZPWjBI
Citera
2026-02-18, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Svagbegåvad?

1. Jag har inte underlag.

2. Men jag har haft och sett.
Jag såg Pallal säga han har filen, men vänligen peka på var han säger ”Jag har inte underlag"?
(nä, det gick inte nä).

Och du duckar – som väntat – frågan på varför du inte frågar Pappalaercp var hans underlag kommer ifrån. Jag ställde den frågan just för att visa hur du duckar sånt, och du gjorde ju inte publiken besviken.

Om man påstår att en annan person konstant har fel och ljuger, i åratal, men ändå fortsätter starkt ifrågasätta dennes uttalanden, så tyder det ju kraftigt på att du känner osäkerhet och tvivel i dina egna uppfattningar.
Om du verkligen trodde någon har konstant fel skulle det inte finnas någon vikt eller behov av att ifrågasätta längre.
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Pallal har ju filen och kan få tyst på mig.
Få tyst på folk är väl det minsta problemet, och barn-primitivt.

Det är ett enormt större problem i att du inte kan hänvisa till källan för vad du påstår, och demonstrerar detta öppet t.o.m.

Om Pallal "får tyst på dig", så undkommer du ju att behöva förklara var stödet finns för vad du påstår. Verkar inte som han tänker låta dig undkomma det. Bevisbördan ligger på den som ursprungligen påstår, som han sa.
Du kan ju "få tyst på Pallal" direkt då isf. Vad hindrar dig?
Citera
2026-02-18, 00:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Jag såg Pallal säga han har filen, men vänligen peka på var han säger ”Jag har inte underlag"?
(nä, det gick inte nä).

Och du duckar – som väntat – frågan på varför du inte frågar Pappalaercp var hans underlag kommer ifrån. Jag ställde den frågan just för att visa hur du duckar sånt, och du gjorde ju inte publiken besviken.

Om man påstår att en annan person konstant har fel och ljuger, i åratal, men ändå fortsätter starkt ifrågasätta dennes uttalanden, så tyder det ju kraftigt på att du känner osäkerhet och tvivel i dina egna uppfattningar.
Om du verkligen trodde någon har konstant fel skulle det inte finnas någon vikt eller behov av att ifrågasätta längre.
Få tyst på folk är väl det minsta problemet, och barn-primitivt.

Det är ett enormt större problem i att du inte kan hänvisa till källan för vad du påstår, och demonstrerar detta öppet t.o.m.

Om Pallal "får tyst på dig", så undkommer du ju att behöva förklara var stödet finns för vad du påstår. Verkar inte som han tänker låta dig undkomma det. Bevisbördan ligger på den som ursprungligen påstår, som han sa.
Du kan ju "få tyst på Pallal" direkt då isf. Vad hindrar dig?

Jag har inte kvar underlaget. Inte Pallal. Herregud

Kollade porr och fick datakrach.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-18 kl. 00:48.
Citera
Medlem
FruKrokodils avatar
När man är gravid, särskilt de första veckorna, så är man extremt doftkänslig. Det talas emot en graviditet då Linnea, igår, fick en tillsägelse av rättens ordförande att INTE använda så mycket parfym. Har aldrig någonsin träffat på en gravid kvinna som turkduschat i parfym.
Citera
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/1KeeELvzMJ/?mibextid=wwXIfr

Omg the kommentarsfält 🤣🤣
De har verkligen lyckats nå ut ….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem