2026-02-17, 00:34
Medlem
föreställ er att ni är så förlorade som människor att ni sitter och drar lans för någon som försökt rentvå någon som är dömd för våldtäkt mot barn. föreställ er att ni som människor supportar en sådan person genom att aktivt följa allt dom lägger ut på internet.

eran idol pontus säger f.ö rakt ut i dokumentären hatet att han inte hade några som helst belägg för att linneas familj var med i någon sekt. att det var ett 'spår' som inte ledde någonstans. vad ni apor är för dumma att förstå är att skillnaden mellan pontus och en journalist är att den senare inte publicerar saker dom inte har belägg för. det är nämligen att förtala någon att syssla med spridning av sådant som kan anses som klandervärt
Citera
2026-02-17, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CampyloBakter
Håller med dig i mycket. Anjo går aldrig ut med något om han inte har bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Tycker han är brutalt ärlig.

Nedan bevisas att han har haft uppsåt att ljuga. Fel kan alla ha, men är man ärlig erkänner man ifall man har fått något om bakfoten. Lögnare mörkar.

Nedan följer ett axplock av sådant Anjo påstått vara sant som han inte haft bevis för eller som är visat sig vara både medvetna och omedvetna lögner. Inget av dessa påståenden har Anjo tagit tillbaka och erkänt att han hade fel eller ljög om eller har haft otillräckliga bevis för att påstå.

Lisen har inte hotat att skicka folk på Linnea
Paret Medvikt knarkar
Herr Medvikt ritar hakkors på jobbet
Chrippa har betalat personer för att skada Jocke (December 2024 innan stämplingen)
Axel har våldtagit en kvinna
Axel är med i AFA
Axel är dömd för förtal
Lokal fejkade en berättelse om våldtäkt
Joz har planterat en mikrofon som Joakim Lundells hittade inbyggd i en vägg
Chrippa har hotat Anjos barn
Chrippa har hotat familjen Lundell
Linnea har slagit Lillen
Linnea är psykopat
Linnea har borderline
Linneas ex har sagt att hon fejkat misshandel
Joz har våldfört sig på kvinnor
Linneas familj är med i en sekt
Linnea använder droger
Antonios ex var enda vittnet till våldtäkten Antonio dömdes för
Linnea har deklarerat i Chrippas namn
Linnea har snott Chrippas rolex
Linnea har sagt att hon inte vill vara med Lillen för att hon är lik Julia
Senast redigerad av Pallal 2026-02-17 kl. 01:31.
Citera
2026-02-17, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vad är det du menar han inte har haft bevis för? Jag har inte sett/hört något han inte haft bevis för. Tänker du "sekt-ryktet" så var han tydlig med att han inte visste om det stämde eller ej, men minns jag rätt så var det han la ut, samtal med Julia, som påstod det. Eller är det något annat du tänker på? Jag gillar Anjo. Han är duktig på det han gör och jag upplever honom som ärlig. Det framgår också tydligt nu om man hänger med i "chatten".

Det där med sekten-ryktet är ett väldigt märkligt resonemang. Är Anjo 15 år eller?

Om Anjo vägrar ta ansvar för att han basunerat ut overifierad information som en person påstår om ngn annan på hans youtube, varför lägger han ut videon över huvud taget? Det är hans youtube-kanal och han som redigerat och släppt videon. Juridiskt sett är det han som bär det yttersta ansvaret.

Andra påståenden han gjort utan bevis

påstående om att L skulle vara en misstänkt barnmisshandlare samt att Samir Badran sprider rykten om
Anjo själv .

Vad tycker du om det?
Citera
2026-02-17, 10:47
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Gör Anjo något intressant content som inte handlar om detta uttjatade och daterade Chrippa/Linnea-drama?

Om så, vilket avsnitt med Anjo rekommenderar ni? Jag vill helst se något som handlar om vetenskap, samhällsutveckling eller litteratur.

Tack på förhand!
Citera
2026-02-17, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Gör Anjo något intressant content som inte handlar om detta uttjatade och daterade Chrippa/Linnea-drama?

Om så, vilket avsnitt med Anjo rekommenderar ni? Jag vill helst se något som handlar om vetenskap, samhällsutveckling eller litteratur.

Tack på förhand!
Han och Lisen har haft trevliga videos där de sitter och myser och berömmer varandra inför tittarna, dom filmerna är jättttte bra. Länge sen de gjorde sån video.
Citera
2026-02-17, 11:52
Medlem
Damien-s avatar
Finns det ingen bild på den där jävla Rodrigo? Skulle vilja se hur fetrövens homosexuella svåger ser ut.
Citera
2026-02-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144

Tack på förhand!

Du skulle kunna se hans eminenta dokumentär, När rättvisan blir orättvis.

Med sin juridiska expertis ifrågasätter tjockisen domen på den tvåfaldigt dömda barnvåldtäktsmannen med sådan precision att hela rättsapparaten sätts i gungning.

Svea hovrätts grundpelare rubbades och kommer aldrig mer kunna bli sig likt. Domare världen över är mållösa.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-02-17 kl. 12:43.
Citera
2026-02-17, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Axel är dömd till skadestånd på grund av att rätten har ansett att han gjort sig skyldig till brottet förtal.

Han hade varit dömd dubbelt så många gånger om alla som han förtalat orkat eller vågat föra process mot honom. Han är en bindgalen orangutang.
Hade dom gjort sig förtjänta av det?

Eventuella förtal mot allmänfarliga och systemhotande kreaturer är för mig nobla brott.

Att det nu är allmänt känt att Joakim Lundell är en obotlig hebefil (hans senaste tonårsragg var 2021) har vi Medviktarna att tacka, att det nu är allmänt känt att Pontus Björlund, Jockiboi, Rask och Motvikt ljuger varje gång dom öppnar munnen har vi Axel att tacka.

Linneas liv kunde ha varit i spillror bara för att Joakim Lundell ratades av Linnea, men Axel och några andra har gett henne upprättelse och har fått följarna att förstå att nästan allt klandervärt sekten sagt om henne har varit vinklat, överdrivet eller lögner med fabricerade bevis.
Senast redigerad av Pallal 2026-02-17 kl. 18:33.
Citera
2026-02-17, 18:37
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Axel är dömd till skadestånd på grund av att rätten har ansett att han gjort sig skyldig till brottet förtal.

Han hade varit dömd dubbelt så många gånger om alla som han förtalat orkat eller vågat föra process mot honom. Han är en bindgalen orangutang.

Låter perfekt! Det behövs en bindgalen orangutang ibland.
Citera
2026-02-17, 20:16
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
(FB) Carl Fredrik Alexander Rask

Sen ides jag inte scrolla fram dina inlägg i Haveristernatråden

Wow lajvar du grävande anjo-journalistik som komplement för ett riktigt arbete din ultra loser. Har du några fler spännande gräv?

Har du något svar kring varför du kämpar så mycket för människor som diabetes-anjo, bajsbaronen och pedoboi?

Har du några gissningar kring varför anjo försöker fria dömda barnvåldtäktsmän?
Citera
2026-02-17, 20:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Finns det ingen bild på den där jävla Rodrigo? Skulle vilja se hur fetrövens homosexuella svåger ser ut.
Tänker mig något sånt här:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mr_Gay_Chile#/media/File:Pablo_Salvador_International_Mr._Gay_2011_-_2012.jpg

Fast 25 år av tjack och heroin på det då alltså
Citera
2026-02-17, 21:20
Medlem
Del 13 ikväll. Är det någon som orka följa alla dessa delar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in