Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-12, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Det var den största lögnen idag. Det mesta?? Troll.
Jag har sett typ 95 procent av Axels streams och videos, pga självskadebeteende, han tål MAX 3 frågor från nån som, enligt honom "concerntrollar" om de inte i sitt inlägg i chatten slickar hans röv eller kritiserar/hatar på Anjo. Då skriker han horunge, ber folk köpa rep eller önskar att de dött innan de fötts, även om han på sistone lugnat ner sig där (undrar varför ;-)) och sen "nä det blir en permaban på dig!".
Den enda live jag sett där han inte bannat folk till höger och vänster är när han släppte in Tiktok-barn i chatten. Då dels ville han smöra för nya tittare, njöt narcissistiskt av all ny uppmärksamhet och sen hade han ju noll koll på HUR man bannar folk på Tiktok

Hoppas Anjos nästa tecknade avsnitt om Temu-sekten handlar om den liven

Anjo raderade inte en enda kommentar igår och hade ingen mod om man nu ska diskutera liven som var igår.
Senast redigerad av mutemute123 2025-09-12 kl. 12:02.
Citera
2025-09-12, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anjo raderade inte en enda kommentar igår och hade ingen mod om man nu ska diskutera liven som var igår.
För han blockat alla kritiker det senaste halvåret haha verkligen stort av han
Citera
2025-09-12, 13:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det verkar inte bättre, att påpeka hur andra stavar/debatterar och sedan personliga påhopp. Istället för att faktiskt bemöta på ett normalt sätt. Sedan tror jag du behöver kolla på Anjos senaste live och kolla chatten och återkom sedan om du tycker han bara fick kärlek.

Apropå personliga påhopp..

Kollar Skilleras senaste uppladdade video, där han kollar en av Anjos videos om Medviktarna.
Gubbslemmet med könshår i hela ansiktet sitter på riktigt och insinuerar att Anjo gillar barnporr!!
Ca 22.30 in. Efter att Anjo i videon pratat om att folk inte borde titta på Fru Foulmouths hårbeklädda bilder.
"Är man en snart 40årig gift trebarnsfar som har problem med hår på kvinnor, det låter kanske som att man är en barnporrs-enjoyer".
Sjuk i huvudet är vad han är. Hoppas Anjo motanmäler all skit denna narcissist-Nisse tror att han har rätt att spy ur sig!
Vem hade varit först att gorma FÖRTAL om någon från "Sekten" andats dessa ord..
Citera
2025-09-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det verkar inte bättre, att påpeka hur andra stavar/debatterar och sedan personliga påhopp. Istället för att faktiskt bemöta på ett normalt sätt. Sedan tror jag du behöver kolla på Anjos senaste live och kolla chatten och återkom sedan om du tycker han bara fick kärlek.
Redan sett var det tröttaste live jag sett från han hittills noll självrannsakan. Och man kan tro att han argumenterar som ett barn. Fattar att det kanske tilltalar dig men istället för att ta ansvar och svarar på kritiken som framförts så beter han sig som ett litet barn.
Om du tycker det var en bra live och hans svarade på Axels video då säger det ändå en del om dig faktiskt. Ni kan inte vara så här puckade, tror det handlar mer om vem som säger saker än själva sakfrågorna
Citera
2025-09-12, 13:21
Medlem
Citat:
Apropå personliga påhopp..

Kollar Skilleras senaste uppladdade video, där han kollar en av Anjos videos om Medviktarna.
Gubbslemmet med könshår i hela ansiktet sitter på riktigt och insinuerar att Anjo gillar barnporr!!
Ca 22.30 in. Efter att Anjo i videon pratat om att folk inte borde titta på Fru Foulmouths hårbeklädda bilder.
"Är man en snart 40årig gift trebarnsfar som har problem med hår på kvinnor, det låter kanske som att man är en barnporrs-enjoyer".
Sjuk i huvudet är vad han är. Hoppas Anjo motanmäler all skit denna narcissist-Nisse tror att han har rätt att spy ur sig!
Vem hade varit först att gorma FÖRTAL om någon från "Sekten" andats dessa ord..

Behåring på tjejer är inte min grej direkt heller men blir man äcklad av det när man är vuxen så har man problem. Det var det han menade att man drar stora penseldrag när man beskriver något gör väl alla.
Men du kanske är autist och inte förstår sånt där
Citera
2025-09-12, 13:55
Medlem
Citat:
Du har inte punkt på sista meningen, har du tänkt skriva nåt mer....?
Jag är inte autist, vad jag vet, men du verkar ha problem med läsförståelse.
Skriver som retardsen från Skilleras chatt.
Har du sett stavningarna under Anjos chat? Det är så man få ta dit skruvstäd för alla särskrivningar och så mycket Emojis att man behöver solbrillor för att härda ut
Citera
2025-09-12, 14:01
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vi vet INGET om varför han blev så pass upprymd. Och jag är helt övertygad om att det oavstt vad, så är världen tillsynes så jävla miserabel, att när en belastning mindre för systemet försvinner. Så kan man med gott samvete fira.

Ni vet INTE varför han skrev så. Så sitt inte här och lek några moralkärringar, fyllda med billigt rödvin, östergen och grannens sperma!

Vilka "vi" pratar du om? DU kanske inte vet något, verkar givet, men många andra vet. Den "chubbe" som dog finns en tråd om här:
(FB) Person hittad död i Uddevalla - 2022-06-15

De flesta som vet något om Haveristerna vet exakt vad det handlar om, vet vem Loan Sundman är, vem Martin på bilden tillsammans med Axel är, vem "dinglarflicka" är och vet exakt varför Axel, där och då, kände att det var fritt fram på Twitter att bete sig som en psykopat. De flesta vet också varför personen kastade in en sten i Axels fönsterruta, eller det är i alla fall vad Axel påstår, men det är ju inte så att personen blev dömd för att ha gjort det. Axel har väl i sin paranoia feberdrömt ihop att det var han som gjorde det.
Citera
2025-09-12, 14:22
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Vilka "vi" pratar du om? DU kanske inte vet något, verkar givet, men många andra vet. Den "chubbe" som dog finns en tråd om här:
(FB) Person hittad död i Uddevalla - 2022-06-15

De flesta som vet något om Haveristerna vet exakt vad det handlar om, vet vem Loan Sundman är, vem Martin på bilden tillsammans med Axel är, vem "dinglarflicka" är och vet exakt varför Axel, där och då, kände att det var fritt fram på Twitter att bete sig som en psykopat. De flesta vet också varför personen kastade in en sten i Axels fönsterruta, eller det är i alla fall vad Axel påstår, men det är ju inte så att personen blev dömd för att ha gjort det. Axel har väl i sin paranoia feberdrömt ihop att det var han som gjorde det.

Du kan ha rätt i sak, att jag inte vet vad det handlar om. Jag har mig veteligen aldrig hört ett avsnitt av dom, jag visste vagt med Axel var innan han började sin slakt av Wallenberg-baronen och han som sitter och äter helfabrikerad lasagne, mitt i sommaren i Spanien. Jag har mig väldigt svårt att se mig lyssna på det i framtiden.
Att fira att någon som gjort en illa, skadad eller på något att sätt gjort mig illa får man väl sätta i proportion. Det är fortfarande Axel som äger sina känslor. Osmakligt? Tja, det är upp till varochen. Jag skulle utan större problem fira när någon nemesis till mig avlider. Desto grövre deras död var/är. Desto mer kommer jag fira.

Axel säger en hel del grova ord. men han är transparant och ärlig, Varje fall så som jag upplever det.
Sen att lasanjo kör med " jag firar varje fall inte någons död" Där säger han att oavsett vad han gör mot någon levande. Så att fira någons död, Som inte kan ta skada av att AAxel firar. Sitter lasanjo och sårar och skadar folk som lever. Lätt att vara ledsen när det är för sent!
Citera
2025-09-12, 14:44
Medlem
denieds avatar
Citat:
Du kan ha rätt i sak, att jag inte vet vad det handlar om. Jag har mig veteligen aldrig hört ett avsnitt av dom, jag visste vagt med Axel var innan han började sin slakt av Wallenberg-baronen och han som sitter och äter helfabrikerad lasagne, mitt i sommaren i Spanien. Jag har mig väldigt svårt att se mig lyssna på det i framtiden.
Att fira att någon som gjort en illa, skadad eller på något att sätt gjort mig illa får man väl sätta i proportion. Det är fortfarande Axel som äger sina känslor. Osmakligt? Tja, det är upp till varochen. Jag skulle utan större problem fira när någon nemesis till mig avlider. Desto grövre deras död var/är. Desto mer kommer jag fira.

Axel säger en hel del grova ord. men han är transparant och ärlig, Varje fall så som jag upplever det.
Sen att lasanjo kör med " jag firar varje fall inte någons död" Där säger han att oavsett vad han gör mot någon levande. Så att fira någons död, Som inte kan ta skada av att AAxel firar. Sitter lasanjo och sårar och skadar folk som lever. Lätt att vara ledsen när det är för sent!

Så som du skriver om saken är det uppenbart att du inte vet något om saken och bakgrund. Den som är intresserad kan enkelt gräva i det, men jag kommer inte ens försöka sammanfatta det för dig här och nu. Anjo vet troligtvis ganska mycket om saken, det är knappast så att han av en ren slump slänger upp detta i sin Live utan att känna till mer än vad som står i två skärmdumpar någon har skickat till honom. Axel babblade om beteende i sin töntiga FrågorTillAnjo-video, som B&B skriker sig blå om att den är 4 månader gammal trots att den lades upp 3 aug. 2025, och Anjo gav oss en hint/teaser om Axels beteende - och det är gissningsvis vad vi har att förvänta oss framöver från Anjo, fler exempel på Axels beteende eftersom Axel klagar och grinar så fruktansvärt på Anjos beteende, eller vad tror du?
Citera
2025-09-12, 14:52
Avstängd
Citat:

Du lever i en skev men på ngt vis gullig liten bubbla. Ingen nytt men att du på riktig kan tycka att Axel slaktat Anjo 😅😅
Du tycker fortfatande Anjo ligger utslagen??

Medviktarna leder också om än inte lika överlägset...?? 😅😅
Citera
2025-09-12, 14:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Så som du skriver om saken är det uppenbart att du inte vet något om saken och bakgrund. Den som är intresserad kan enkelt gräva i det, men jag kommer inte ens försöka sammanfatta det för dig här och nu. Anjo vet troligtvis ganska mycket om saken, det är knappast så att han av en ren slump slänger upp detta i sin Live utan att känna till mer än vad som står i två skärmdumpar någon har skickat till honom. Axel babblade om beteende i sin töntiga FrågorTillAnjo-video, som B&B skriker sig blå om att den är 4 månader gammal trots att den lades upp 3 aug. 2025, och Anjo gav oss en hint/teaser om Axels beteende - och det är gissningsvis vad vi har att förvänta oss framöver från Anjo, fler exempel på Axels beteende eftersom Axel klagar och grinar så fruktansvärt på Anjos beteende, eller vad tror du?

Nä, du har helt rätt i att jag inte vet vad och varför. Och jag ska vara helt ärlig, att jag inte kan bry mig mindre. Och det verkar inte vara någon stor sak, eftersom det inte skrivs eller divideras något märkvärdigt om det.

Vad som komma skall tror jag att det kommer vara samma sak hela tiden. Dom kommer bara hitta andra saker att anklaga "dom andra" för.
Lite som Ukraina-Ryssland eller Israel-Palestina. Det kommer fortsätta till någon förlorar. Och när det händer... Ja du. säg det.
Citera
2025-09-12, 14:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Du lever i en skev men på ngt vis gullig liten bubbla. Ingen bytt men att du på att riktig kan tycka att Axel slaktat Anjo 😅😅
Du tycker fortfatande Anjo ligger utslagen??

Medviktarna leder också om än inte lika överlägset...?? 😅😅

Men du. Spegelbild på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in