2026-02-14, 19:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Temu sekten skämtar om skolskjuting på anjos morsas skola,Konstigt att sånt får ligga kvar på you tube https://www.youtube.com/shorts/MzGUAqkH6AU

Helt sjukt!
Varför har Fulviktarna inte kvar videon på sin kanal? Bara Skillerarselet har det, för han kunde väl inte bry sig mindre om alla anmälningar som gjorts.
TÄNK om nån lågbegåvad, arbetslös incel, som är fylld av hat och agressioner efter att ha matat deras videor i månader, känner att "fan vilken bra idé"? Vem bär det ansvaret?
Citera
2026-02-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Haha, jaa nivån på detta.... Sjukt jävla barnsligt.
Japp, tror också att 2026 blir ett bra år! Både för Anjo o Jocke.

Ja nivån är låg hos samtliga.

Men en fråga till dig som verkar hålla på Anjo i detta.

Tycker du inte att han har gjort fel öht?

T.ex att han via sina kanaler uppviglat till drev mot människor genom att påstå/insinuera grejer utan konkreta bevis?
Citera
2026-02-15, 19:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jäklar så lite views han fått, är det youtube som shadowbannat mobbarcontent?

Svinpälsen är över.
Citera
2026-02-16, 09:13
Medlem
musttomtes avatar
Det här är Anjos firma ?

https://www.ratsit.se/5593138976-ANJO_Productions_AB
Citera
2026-02-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Temu sekten skämtar om skolskjuting på anjos morsas skola,Konstigt att sånt får ligga kvar på you tube https://www.youtube.com/shorts/MzGUAqkH6AU
Ja mycket som är konstigt tex Anjos videor när han ljuger grovt om andra. Skriv till YouTube och klaga.
Citera
2026-02-16, 09:16
Medlem
Håller han på med någon typ av julkalendern nu?
Citera
2026-02-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Håller han på med någon typ av julkalendern nu?
han läser väl chatten för att försöka rena sitt och bois fina rykte. snart tar nog boi honom till veterinären
Citera
2026-02-16, 09:51
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hernancrespp
Ja nivån är låg hos samtliga.

Men en fråga till dig som verkar hålla på Anjo i detta.

Tycker du inte att han har gjort fel öht?

T.ex att han via sina kanaler uppviglat till drev mot människor genom att påstå/insinuera grejer utan konkreta bevis?

Vad är det du menar han inte har haft bevis för? Jag har inte sett/hört något han inte haft bevis för. Tänker du "sekt-ryktet" så var han tydlig med att han inte visste om det stämde eller ej, men minns jag rätt så var det han la ut, samtal med Julia, som påstod det. Eller är det något annat du tänker på? Jag gillar Anjo. Han är duktig på det han gör och jag upplever honom som ärlig. Det framgår också tydligt nu om man hänger med i "chatten".
Citera
2026-02-16, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ja mycket som är konstigt tex Anjos videor när han ljuger grovt om andra. Skriv till YouTube och klaga.
Det med, det med. De gör sitt för klimatet på youtube.
Citera
2026-02-16, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vad är det du menar han inte har haft bevis för? Jag har inte sett/hört något han inte haft bevis för. Tänker du "sekt-ryktet" så var han tydlig med att han inte visste om det stämde eller ej, men minns jag rätt så var det han la ut, samtal med Julia, som påstod det. Eller är det något annat du tänker på? Jag gillar Anjo. Han är duktig på det han gör och jag upplever honom som ärlig. Det framgår också tydligt nu om man hänger med i "chatten".

Håller med dig i mycket. Anjo går aldrig ut med något om han inte har bevis.
Citera
2026-02-16, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CampyloBakter
Håller med dig i mycket. Anjo går aldrig ut med något om han inte har bevis.
Det är klart han går ut med falska bevis. Ni är bara för anjoserade för att inte förstå det
Citera
2026-02-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Det är klart han går ut med falska bevis. Ni är bara för anjoserade för att inte förstå det

Ok. Wow - eller nått 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in