https://www.youtube.com/watch?v=aN8fxnZSLLc
Live. Vet ej om det är DEN liven men en live.
Dörren kostade 70.000 så jag hade tydligen hört rätt första gången. Hon blir alltså skyldig styrelsen/värden 70.000 kronor för att polisen bröt upp dörren.
70.000 borde väl kännas även för någon som kommer från en välbärgad släkt.
Låter iallafall inte som om något särskilt hänt utan som att hon enbart är livstrött och det är väl mer än tillräckligt, bara det.
Man förstår nu var hon fått att döma sig själv så hårt ifrån. Det är från sociala medier. De är inte direkt vänliga emot henne i chatten utan hackar för minsta skitsak som inte ens är en sak som hur hon pratar och på det är det en ständig ström av press om att skapa nya videor. Det verkar finnas absolut noll empatisk förståelse för hennes mående.
Skippa sociala medier ett tag, Johanna och börja simma och åka skridskor där du kommer ut bland vanligt folk. De här ungarna kommer fortsätta förstöra dig.
Nyttiga tips för att hantera hög ångest:
*Kamomillkapslar eller te
*Ashwaghanda (kan intas 4 ggr per dag)
*Inositol (Vitamin B9)
*Five flower remedy (en liten flaska du kan ha med dig i fickan med örter att droppa på tungan om du inte står ut)
*Surkörsbär kapslar eller gummies
Sedan hjälper inte DBT mot trauman utan DBT är en skitterapi där man lär ut självskadare att självskada på andra sätt och detta i grupp. "Dra en gummisnodd emot handleden" för att "distrahera" sig. Marsha Linehan har jag inte mycket till övers för, som var grundaren för DBT och jag har heller ej hört några framgångsrika fall efter DBT utan rekommenderar istället traumaterapi då en CPTSD ligger som grund för EIPS -Emotionellt Instabil Personlighetsstörning. CPTSD framkommer genom trauman.