Som vanligt så hoppar gemene Ryssland-hatare på att sprida rykten om att det återigen är björnen i öst som ligger bakom allt som går dåligt i samhället.
Vad lägligt att ha någon att skylla på om allt, precis vad man behöver när man raserat sitt eget land, en yttre fiende man kan flytta fokus på. Påminner väldigt mycket om något som gjordes på 30-talet...
T.o.m. denne Karlung poängterar att det inte är säkert än att det finns en Ryssland-koppling. Men nej, våra kära IQ över 9000-användare här, som (i brist på annat i livet, verkar det som) är stammisar i ett par specifika trådar, och i vars huvud Putin verkar figurera 24/7, har redan löst mysteriet. Brace yourself!
Putin hackade sig personligen in (eller åtminstone gav ordern om att göra det) på Flashback, för han insåg att det är den avgörande pusselbiten i det framtida världsherraväldet.
Ärligt talat, även om det vore en rysk hacker-grupp (vilket är fullständigt möjligt), hur ska ni någonsin få fram sanningen om det? Man kan använda ryska IP-addresser för att maskera vem som ligger bakom det. Och är det en rysk hackergrupp, så måste man också bevisa att de har koppling till staten, om det är det man påstår.
inb4 "kÄft3n rYzztr0ll!!111"