2026-02-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad menar du med Israel first? Vem i MAGA har satt Israels intressen före USAs?

Bongino

https://x.com/clashreport/status/1894473677166501959
Citera
2026-02-14, 07:25
Medlem
Citat:
Notera dock att Nick Fuentes INTE är MAGA, han är "America First". Det är inte samma grupp, de har olika mål. Bägge har massa galenpannor och kleptokrater men America First är nog betydligt värre när det kommer till kritan, jag tror inte att Fuentes skulle säga så där om Pam Bondi var America First och inte MAGA.

Jag vet att han inte är MAGA men mitt inlägg var en replik på att du ansåg att Nick endast intresserade sig för Epstein om det fanns Israeliska kopplingar vilket klippet jag refererade till visar motsatsen. Din sista meningen är hypotetisk och svår att säga varken bu eller bä. Lite som jag diskuterat om att vilken administration som helst hade gjort lika mycket motstånd som Trump.
Citera
2026-02-14, 07:30
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Jag vet att han inte är MAGA men mitt inlägg var en replik på att du ansåg att Nick endast intresserade sig för Epstein om det fanns Israeliska kopplingar vilket klippet jag refererade till visar motsatsen. Din sista meningen är hypotetisk och svår att säga varken bu eller bä. Lite som jag diskuterat om att vilken administration som helst hade gjort lika mycket motstånd som Trump.

Det bevisar ingenting, jag vet vilken wimp Fuentes är och vad han tycker. Han har inget problem med Epsteins brott, hans problem med Epstein var att Epstein var jude, det var brottet som Epstein skulle straffas för enligt Fuentes.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Jag hade svårt att formulera en reaktion. Fuentes är en så vidrig typ att det är svårt att ta in vad han säger. Det politiska taktiserandet han beskriver kan stämma, men det är i bästa fall sekundärt; och just där som skenheligheten lyser igenom som mest. Vem vid sina sinnens fulla bruk kan ha överseende med administrationens hantering av Epstein-fallet? Sedan när blev det accepterat att ljuga reflexmässigt och överdrivet ofta? Med det sagt, så visst, han verkar ärlig. Fuentes är även ett utmärkt exempel på den hjärnröta som florerar i högerns kretsar.

Tack för delningen. Visste inte vem Burchett var men bra att en republikan går fram och säger vad sjukt detta är.

Vi har nog olika åsikter Nick och ska inte ta diskussionen vidare här det blir OT. Han har säkert en tråd här på FB, jag kanske hamnar där så småningom.
Citera
Medlem
Pripps0.0s avatar
Om det som står i dokumenten är så hemskt, varför har folk inte börjat ta livet av sig eller försvinna?
Citera
2026-02-14, 07:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Bongino

https://x.com/clashreport/status/1894473677166501959

Vad ska det där bevisa, att Bongino satte Israel före USA? Vad gjorde han exakt?
Citera
2026-02-14, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Högerperson?

(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med

Jag har sett ditt inlägg sen tidigare och vi har olika åsikter om Nick. Ska inte fortsätta den diskussionen här det blir OT. Men du kan inte påstå att Nick står till vänster på den politiska skalan? Det jag ville poängtera var även Nick kritiserar T-admin i denna E-härva.
Citera
2026-02-14, 07:33
Medlem
Är ni så här exalterade över att rika människor knullat 15-18 åringar?
Ni har ju helt fel fokus.
Finns det värre saker i filerna?
Har detta(att inflytelserika knullat 16 åringar) använts i utpressning för att dessa sedan ska jobba för Israeliska(eller kanske andra) intressen?
Senast redigerad av Yavannanienna 2026-02-14 kl. 07:54.
Citera
2026-02-14, 07:34
Medlem
Citat:
Det bevisar ingenting, jag vet vilken wimp Fuentes är och vad han tycker. Han har inget problem med Epsteins brott, hans problem med Epstein var att Epstein var jude, det var brottet som Epstein skulle straffas för enligt Fuentes.

Han har inga problem med Epstein brott?
Citera
2026-02-14, 07:36
Medlem
Citat:
Vad ska det där bevisa, att Bongino satte Israel före USA? Vad gjorde han exakt?

Men vem fan säger det? Som en svensk på en chefs position inom SÄPO skulle säga Mongoliet ligger honom varmt om hjärtat????
Citera
2026-02-14, 07:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag har sett ditt inlägg sen tidigare och vi har olika åsikter om Nick. Ska inte fortsätta den diskussionen här det blir OT. Men du kan inte påstå att Nick står till vänster på den politiska skalan? Det jag ville poängtera var även Nick kritiserar T-admin i denna E-härva.
DU lyfter in Fuentes om hans åsikt om Bondi men sen kan du Inte svara utifrån ditt ordval?

Lägg ner ditt jävla trams om vänster.

Du skrev "högerman".

Han är högerextrem.

Antisemit. Neonazi. Förintelseförnekare. Vit kristen nationalist. White Supremacy.

Därav frågan.
Citera
2026-02-14, 07:48
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Men vem fan säger det? Som en svensk på en chefs position inom SÄPO skulle säga Mongoliet ligger honom varmt om hjärtat????

FBI är inte motsvarigheten till Säpo även om de har en del liknande befogenheter. FBI är en mycket bredare organisation och hanterar allt från vanliga polisärenden till säkerhetspolisfrågor men med fokus på polisiärt arbete. Notera att man kan ha dubbelt medborgarskap och ändå jobba inom FBI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in