Citat:
Ursprungligen postat av
NisseH2O2
Nu vet jag inte vad du har för referensramar och om det är så att du tycker att Ritz är det enda raka när man ska gå på restaurang i Storbritannien?
Wales är lite pittoreskt och fint i jämförelse med övriga samväldet och brittiska steakhouse håller generellt sett en hög kvalitet.
Att sen bilderna verkar vara tagna med en Instamatic från 1975 är väl knappast nåt som bevisar att själva restaurangen skulle vara dålig på något vis.
Nej du, du får nog ta och lägga avundsjukan åt sidan nu och acceptera att Dermot är en vinnare.
Just nu framstår du mest som en missunnsam förlorare.
Fattar fortfarande inte detta med avundsjuka och förlorare.
Avundsjuk, på vem och på vad?
Förlorare i vad?
Vad gäller bilderna så var det inte kvaliteten jag syftade på utan vad man såg på dem.
På den ena står Dermot i en sunkig t-shirt i något som ser ut som en entré. Jag tänker direkt "inkastare i Playa Ingles".
Den andra bilden ser ut som Dermot och två dörrvakter som gärna slår först och frågar sen.
Till sist då detta med missunnsam. Jag har inga problem med att Dermot kommer tillbaka till Sverige och täljer guld med fällkniv. Jag varken unnar eller missunnar honom detta. Inte heller missunnar jag dig och de andra i hans fan-club att ha en idol. Allt jag säger är detta:
- Det han gjorde var inte svårt, han köpte en flygbiljett och inte mer. TV4-profilen däremot...
- Jag tror inte att han hade varit körd om han accepterat en dom. Se på Paolo.
- Jag tror att hans liv nu är sämre än det hade varit om han tagit ett straff och gått vidare.
- Jag tror att han kommer få det svårt att uppnå samma materiella status som jag tror att han hade innan han köpte sin flygbiljett och blev löpsedelsstoff i ett år typ.