2026-02-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Jösses. Du låter som en alkis. Vem fan sitter på Flashback när man är full?
Vem sitter här nykter?
Citera
2026-02-11, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jo det gör du. Annars så skulle du inte reta upp dig på att Dermot lyckats pissa på det löjliga svenska rättsväsendet.
Det är ju hur tydligt som helst.
Du är verkligen inte läskunnig. Jag retar mig på de som likt dig vill runka Dermots kuk i något slags sjuk tacksamhet. Dermot har jag ingenting emot för fem öre.
Citera
2026-02-11, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Dermott behöver dock knega på sunkiga turistpubar för att betala hyran. Jag är inte avundsjuk på någon av dem. Två förlorartyper som enbart idoliseras av andra män.

Det finns väl inget som indikerat att det skulle vara sunkiga turistpubar?
Det kanske rentav är Thairestauranger. Öppnar isåfall upp för både business and pleasure.
Citera
2026-02-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Det finns väl inget som indikerat att det skulle vara sunkiga turistpubar?
Det kanske rentav är Thairestauranger. Öppnar isåfall upp för både business and pleasure.
Inget?

"I Wales jobbar Dermot Clemenger på ett steakhouse på en bargata. I en video som restaurangen publicerat på sin Instagram ses han välkomna gäster i folkvimlet. I en annan video från sociala medier syns han i entrén till restaurangen."

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemenger-hittad--i-wales-springer-igen/

Om inte ett steakhouse på en bargata i WALES signalerar låg kvalitet så vet jag inte vad som gör det. Bilderna är ju sedan det ultimata beviset.

Men men, alla som numera ingår i gruppen "jag vill bli som Dermot" när jag blir stor är ju övertygade om att en Manager på ett sådant ställe är lite som att vara CEO på IBM.
Citera
2026-02-11, 11:36
Medlem
Citat:
Inget?

"I Wales jobbar Dermot Clemenger på ett steakhouse på en bargata. I en video som restaurangen publicerat på sin Instagram ses han välkomna gäster i folkvimlet. I en annan video från sociala medier syns han i entrén till restaurangen."

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemenger-hittad--i-wales-springer-igen/

Om inte ett steakhouse på en bargata i WALES signalerar låg kvalitet så vet jag inte vad som gör det. Bilderna är ju sedan det ultimata beviset.

Men men, alla som numera ingår i gruppen "jag vill bli som Dermot" när jag blir stor är ju övertygade om att en Manager på ett sådant ställe är lite som att vara CEO på IBM.

Nu vet jag inte vad du har för referensramar och om det är så att du tycker att Ritz är det enda raka när man ska gå på restaurang i Storbritannien?
Wales är lite pittoreskt och fint i jämförelse med övriga samväldet och brittiska steakhouse håller generellt sett en hög kvalitet.
Att sen bilderna verkar vara tagna med en Instamatic från 1975 är väl knappast nåt som bevisar att själva restaurangen skulle vara dålig på något vis.

Nej du, du får nog ta och lägga avundsjukan åt sidan nu och acceptera att Dermot är en vinnare.
Just nu framstår du mest som en missunnsam förlorare.
Citera
2026-02-12, 10:32
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad du har för referensramar och om det är så att du tycker att Ritz är det enda raka när man ska gå på restaurang i Storbritannien?
Wales är lite pittoreskt och fint i jämförelse med övriga samväldet och brittiska steakhouse håller generellt sett en hög kvalitet.
Att sen bilderna verkar vara tagna med en Instamatic från 1975 är väl knappast nåt som bevisar att själva restaurangen skulle vara dålig på något vis.

Nej du, du får nog ta och lägga avundsjukan åt sidan nu och acceptera att Dermot är en vinnare.
Just nu framstår du mest som en missunnsam förlorare.
Fattar fortfarande inte detta med avundsjuka och förlorare.

Avundsjuk, på vem och på vad?
Förlorare i vad?

Vad gäller bilderna så var det inte kvaliteten jag syftade på utan vad man såg på dem.

På den ena står Dermot i en sunkig t-shirt i något som ser ut som en entré. Jag tänker direkt "inkastare i Playa Ingles".

Den andra bilden ser ut som Dermot och två dörrvakter som gärna slår först och frågar sen.

Till sist då detta med missunnsam. Jag har inga problem med att Dermot kommer tillbaka till Sverige och täljer guld med fällkniv. Jag varken unnar eller missunnar honom detta. Inte heller missunnar jag dig och de andra i hans fan-club att ha en idol. Allt jag säger är detta:

- Det han gjorde var inte svårt, han köpte en flygbiljett och inte mer. TV4-profilen däremot...
- Jag tror inte att han hade varit körd om han accepterat en dom. Se på Paolo.
- Jag tror att hans liv nu är sämre än det hade varit om han tagit ett straff och gått vidare.
- Jag tror att han kommer få det svårt att uppnå samma materiella status som jag tror att han hade innan han köpte sin flygbiljett och blev löpsedelsstoff i ett år typ.
Citera
2026-02-12, 11:42
Medlem
Citat:
Fattar fortfarande inte detta med avundsjuka och förlorare.

Avundsjuk, på vem och på vad?
Förlorare i vad?

Vad gäller bilderna så var det inte kvaliteten jag syftade på utan vad man såg på dem.

På den ena står Dermot i en sunkig t-shirt i något som ser ut som en entré. Jag tänker direkt "inkastare i Playa Ingles".

Den andra bilden ser ut som Dermot och två dörrvakter som gärna slår först och frågar sen.

Till sist då detta med missunnsam. Jag har inga problem med att Dermot kommer tillbaka till Sverige och täljer guld med fällkniv. Jag varken unnar eller missunnar honom detta. Inte heller missunnar jag dig och de andra i hans fan-club att ha en idol. Allt jag säger är detta:

- Det han gjorde var inte svårt, han köpte en flygbiljett och inte mer. TV4-profilen däremot...
- Jag tror inte att han hade varit körd om han accepterat en dom. Se på Paolo.
- Jag tror att hans liv nu är sämre än det hade varit om han tagit ett straff och gått vidare.
- Jag tror att han kommer få det svårt att uppnå samma materiella status som jag tror att han hade innan han köpte sin flygbiljett och blev löpsedelsstoff i ett år typ.

Dock tror jag heller inte att han hade haft nån chans att bli CEO för IBM oavsett hur mycket han stannat kvar och accepterat vänsterfeministskampålen och böterna.
Det hade liksom inte varit något fördel karriärmässigt för honom att stanna kvar eftersom han ändå var körd i Sverige pga hur etablissemanget ser på sexköp här.
Nu slapp han en stämpel i protokollet och han är clean as a whistle som man säger i Wales.

Kommer han tillbaks till Sverige? Only time will tell. Men han är välkommen på en pint hos mig om han gör det.
Citera
2026-02-12, 16:12
Medlem
Citat:
Dock tror jag heller inte att han hade haft nån chans att bli CEO för IBM oavsett hur mycket han stannat kvar och accepterat vänsterfeministskampålen och böterna.
Det hade liksom inte varit något fördel karriärmässigt för honom att stanna kvar eftersom han ändå var körd i Sverige pga hur etablissemanget ser på sexköp här.
Nu slapp han en stämpel i protokollet och han är clean as a whistle som man säger i Wales.

Kommer han tillbaks till Sverige? Only time will tell. Men han är välkommen på en pint hos mig om han gör det.
Han har ju om jag fattar det rätt, 2 barn och en firma här i landet. Så även om han inte bosätter sig här så kommer han ju komma hit då och då.

Och nej, han hade inte kunnat bli CEO för IBM och inte heller domare i Lets Dance. Men jag tror att den där rörelsen han har med sin fru, mådde sämre av att han valsade runt i pressen så länge som han gjorde. Precis som det var dumt av Paolo R att sitta i TV dagen efter att han åkte dit. Pernillas brorsa är väl den som skött det allra bäst anser jag, även om det innebar att han nu är en dömd brottsling. Något jag tror att han inte lider mycket av.
Citera
2026-02-13, 13:36
Medlem
genushexans avatar
Citat:

Kommer kräket tillbaka, så kommer hen att arresteras. Det må vara så att de akturella åtalspunkterna preskriberats, men det finns ju andra. DC är mer hatad än någon annan av polis och åklagare. Hen kan exempelvis dömas för grov våldtäkt. Sedan finns ju 'risken' att polisen som arresterar henom 'råkar' trycka på avtryckaren!

Hur skall hen föresten ha råd med biljetten? Som diskare tjänar hen väl inte mycket och har väl blivit av med jobbat nu eftersom Walesborna bojkottar restaurangerna hen diskade på?
Citera
2026-02-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Kommer kräket tillbaka, så kommer hen att arresteras. Det må vara så att de akturella åtalspunkterna preskriberats, men det finns ju andra. DC är mer hatad än någon annan av polis och åklagare. Hen kan exempelvis dömas för grov våldtäkt. Sedan finns ju 'risken' att polisen som arresterar henom 'råkar' trycka på avtryckaren!

Hur skall hen föresten ha råd med biljetten? Som diskare tjänar hen väl inte mycket och har väl blivit av med jobbat nu eftersom Walesborna bojkottar restaurangerna hen diskade på?

Hen kanske var förutseende och köpte en tur och retur redan från början?
Citera
2026-02-13, 17:18
Medlem
Citat:

Vad fan svamlar du om

Helgalna fantasier
Citera
2026-02-17, 23:44
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:

Kung Dermot är hjärtligt välkommen hem till Sverige igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in